WAAPSI

  • naaz oberoi
    Message 1 of 1 , Sep 2, 2007
      Naaz
      Description
      uth ke mehfil se wo kiya gayai saath mein dil hamara giya.

      My Links
      * My Profile
      * Weblog Archives
      WAAPSSI....
      PIYAARE DOSTO....
      MAIN 10TH SEPT NOO INDIA [CHANDIGARH] JAA REHA HAAN... MERA PHONE NO;; 0172-2698769..
      TE CELL NO;; 09988273980 HAI..
      TUSSI JAD MARZI CONTECT KAR SAKDE HO.. RAB RAAKHAA...
      NAAZ