Elbinger Adressbuecher und DJVU

  • mark_f_rabideau
    Message 1 of 1 , May 29, 2010
      Hallo Liebe Lisities

      Ich habe die Elbinger Addressbuecher Web-Seite korrigiert. Ich habe meine einige Elbinger Telefonbuch am ende meines Listes gestellt. Ich habe gedacht das ich mehere Telefonbuecher gehabt hatten aber es gibt nur Einer.... http://many-roads.com/libraries/prussia-histories/adressbucher/

      Ich habe auch einige Fragen per Email bekommen um "wie mann DJVU files kopiert"... ich habe einen Post darueber geschrieben: http://many-roads.com/2010/05/29/copying-djvu-files/

      mfg
      ...mark

      Hello all,

      I believe that I have corrected the Elbing Addressbook list and placed the Elbing Telephonebook at the end of my Elbing listing. I thought I had more than one Telephonebook... http://many-roads.com/libraries/prussia-histories/adressbucher/

      Also, I had received questions about how to download (copy) DJVU files. I have written a post on the subject at:http://many-roads.com/2010/05/29/copying-djvu-files/

      all the best,
      ...mark