303Elbing Prussia area addressbook help...

  • mark_f_rabideau
    May 27 5:54 AM
      Hallo Liebe Listies

      Ich versuche alle von Elbingsadressbuecher auf ManyRoads zubringen so dass Jeder kann die alle in eine Bibliotek finden und lesen.

      Gestern habe ich drei neue Adressbuecher gefunden, den 1934, 1902 und 1896, aber die kosten fast 18 Euro der Stueck. Hat jemand Intresse mit etwas Spende mir um diese Projekt zu helfen? Oder hat jemand diese Buecher frueher gekauft auf CD oder so etwas aehnliches... die ich 'kopieren kann'?

      Alle Elbinger, Graudenz, Bromberg, Danzig, Zoppot, Koniz, Stolp, Memelland und Thorn die ich bis jetzt gefunden habe liegen hier:
      http://many-roads.com/libraries/prussia-histories/adressbucher/

      mfg
      ...mark (genealogy@...)

      Hello all,

      I am trying to gather all available Elbing (Prussia) area addressbooks on ManyRoads for everyone to read and access.

      Yesterday I found three issues available on CD (1934, 1902, 1896) that I do not have currently. They cost about 18 Euros each. Is anyone interested in helping me fund the purchase of these? Or better yet does anyone have electronic versions of these that I can copy and make available on ManyRoads for all to share?

      My current collection of Elbing, Graudenz, Bromberg, Danzig, Zoppot, Koniz, Stolp, Memelland und Thorn addressbooks may be access at:
      http://many-roads.com/libraries/prussia-histories/adressbucher/

      Cheers,
      ...mark (genealogy@...)