Orzul si argila

  • georges_ro
    Message 1 of 5 , Nov 28, 2007
      Orzul este una dintre cele sapte cereale sacre

      Orzul este cea mai veche dintre cele sapte cereale sacre ale
      omenirii. Din punct de vedere ezoteric, el este o forta blanda,
      hranitoare, care stimuleaza inima si este folosit chiar si pentru a
      usura apasarea emotionala a unei persoane, prin transformarea
      sentimentelor dure in iubire si respingerea oricarei negativitati
      provenite de la altii. Tulpinile verzi de orz reprezinta una dintre
      minunatiile pe care ni le ofera natura. In afara unui continut variat
      de vitamine, minerale si enzime, orzul verde contine hormoni naturali
      si clorofila.

      Sucul de orz, efecte de detoxifiere

      Cura cu suc de orz se poate tine, cu succes, in orice anotimp si are
      efecte de detoxifiere a organismului, inclusiv a sangelui, de
      stimulare imunitara, de cicatrizare si regenerare. Totodata, regleaza
      tensiunea arteriala, elimina surplusul de greutate, hidrateaza
      tegumentele si creste potenta. Doza cotidiana este de cate un pahar
      de suc diluat, baut de doua-trei ori pe zi, pe stomacul gol, cu
      jumatate de ora inainte de masa. Pentru o cura de intretinere sunt
      suficiente doua saptamani de tratament, in timp ce pentru tratarea
      unor boli cronice este necesar ca o cura sa dureze minimum o luna. Un
      caz aparte il constituie bolile tumorale, benigne si maligne, in care
      aceasta cura are efecte maxime, daca este tinuta trei luni.

      Sucul de orz se poate obtine prin trei metode:

      1. Prin tocare: o mana de fire verzi de orz se dau prin masina de
      tocat carne, dupa care se stoarce pasta vegetala obtinuta in tifon,
      strangandu-se sucul intr-un pahar.

      2. Cu storcatorul de fructe: este metoda cea mai comoda. Se pun in
      storcator manunchiuri compacte de fire de orz, care vor lasa rapid un
      suc limpede, de culoare verde, ce va fi adunat intr-un pahar de
      sticla.

      3. Prin mixare: intr-un mixer electric se pun o mana de tulpini
      verzi, tocate putin, si apa cat sa poata fi maruntite de elice. Se
      mixeaza astfel, incat sa devina o pasta, dupa care se filtreaza
      printr-o strecuratoare sau prin tifon. Sucul trebuie consumat la
      cateva minute dupa ce a fost preparat. Cel obtinut prin tocare si
      stoarcere se consuma diluat: la o treime de pahar de suc de orz se
      adauga doua treimi de apa sau de suc proaspat de legume. Sucul
      obtinut prin mixare nu se mai dilueaza, intrucat a fost deja adaugata
      apa in procesul obtinerii sale.

      Stiati ca orzul verde contine:

      - peste 250 de ori mai multa vitamina A decat laptuca?
      - de 25 de ori mai mult potasiu decat bananele?
      - de 11 ori mai mult calciu decat laptele?
      - de 11 ori mai mult fier decat telina?
      - de 7 ori mai multa vitamina C decat portocalele?
      - de 10 ori mai multa vitamina B decat spanacul?

      Sursa:
      http://www.alimentatienaturista.gradinamea.ro/

      ----------------------------------

      Ultimul articol adaugat la infoNATURA:

      Stiati ca argila are o compozitie asemanatoare cu aceea a corpului
      nostru? Contine minerale (calciu, magneziu, siliciu, fier, potasiu
      etc.) fapt care-i permite sa curete toxinele din sange. Acest amestec
      de silicati si fragmente de cuart si mica, este un adevarat miracol
      pentru sanatate. Detalii la:
      http://shop.estudio.ro/articole/index.php?prod=argila
    • dumitrascu stefan
      Message 2 of 5 , Dec 13, 2007
        cum pot sa cultiv tulpinele de orz ? scuze. multumesc

        Sent from Yahoo! Mail - a smarter inbox http://uk.mail.yahoo.com
      • georges_ro
        Message 3 of 5 , Dec 14, 2007
          Cred ca se poate incerca si in ghiveci (ca si griul care se pune la
          incoltit in vase pana la Craciun) dar exista si suplimente preparate
          din orz verde la magazinele cu produse naturiste:

          http://www.naturaplant.ro/produse/2296/Extract_de_Orz_Verde
          (Plantextrakt)
          http://www.naturaplant.ro/produse/600/Biovital_-_suc_din_orz_verde
          (biovital)

          --- In pronatural@yahoogroups.com, dumitrascu stefan <dumy_dsc@...>
          wrote:

          > cum pot sa cultiv tulpinele de orz ? scuze. multumesc

          > http://shop.estudio.ro/articole/index.php?prod=argila

          > Sent from Yahoo! Mail - a smarter inbox http://uk.mail.yahoo.com

        • cora2323
          Message 4 of 5 , Dec 28, 2007
            Cum ti-a spus si Georges in ghivece.Eu am chiar acum doua ghivece
            mai maricele unul cu grau si unul cu orz.Orzul este exceptional dupa
            cum s-a aratat in mesajele anterioare dar si graul verde are o
            gramada de calitati terapeutice (se foloseste chiar in boli foarte
            grave cum ar fi cancerul).Pana cand ajung tulpinile la 20 cm (2-3
            saptamani)e bine sa consumi cereale incoltite (Pui intr-o farfurie
            grau sau orz ,acoperi cu apa si pui o alta farfurie la fel de mare
            deasupra.Schimbi apa de doua ori.Dupa 24 ore scurgi apa si nu mai
            pui alta.Continui insa cu spalarea de doua ori pe zi inca 24
            ore.Cand partea incoltita -dupa 2-3 zile- este cat bobul consumi
            cerealele)

            > cum pot sa cultiv tulpinele de orz ? scuze. multumesc
          • ionuts71
            Message 5 of 5 , Jan 12, 2009
              Cresterea foarte usoara a ierbii si a germenilor de grau, orz sau alte seminte se poate face in germinatoare manuale sau automate. Unele germinatoare necesita mai multa supraveghere, altele mai putina. Mai multe tipuri de germinatoare manuale sau automate am gasit pe site-ul firmei QUARK:
              http://www.quark.com.ro/taxonomy/term/2

              Cel mai interesant este modelul EasyGreen care este complet automat. Semintele stau intr-o atmosfera umeda de unde isi trag exact atata apa cata au nevoie pentru a creste. Astfel se elimina necesitatea spalarii zilnice a germenilor, se reduce riscul aparitiei mucegaiului si a putregaiului, se reduce consumul de apa. In acest germinator se pot creste atat germeni cat si iarba pentru suc.

              Pe de alta parte, tot pe acest site gasiti storcatoare speciale pentru obtinerea sucului din verdeturi (iarba de grau, orz, secara, spanac, varza etc.). Vezi:
              http://www.quark.com.ro/taxonomy/term/3