5 pasi catre increderea in sine

  • georges_ro
    Message 1 of 1 , Jan 31 11:53 PM
      5 pasi catre increderea in sine:

      1. Stiu ca am capacitatea de a-mi implini scopul definit in viata;
      deci, imi impun o actiune perseverenta, continua spre a-l realiza
      si promit aici si acum sa implinesc aceasta actiune.

      2. Sunt constient ca gandurile care imi domina mintea vor sfarsi
      prin a se traduce in actiune fizica, exterioara si se vor transforma
      treptat in realitate palpabila; asadar imi voi concentra, vreme de
      30 de minute in fiecare zi, toate gandurile asupra felului de om
      care vreau sa ajung, conturandu-mi in minte o imagine clara.

      3. Stiu ca, prin principiul autosugestiei, orice dorinta pe care o
      pastrez mereu in minte va cauta, in cele din urma, sa-si gaseasca
      expresia in unele mijloace practice de a obtine obiectul
      aspiratiilor mele; deci voi petrece 10 minute pe zi cerand de la
      mine insumi sa-mi construiesc increderea in sine.

      4. Am elaborat o descriere clara, in scris, a scopului meu principal
      in viata si nu voi renunta niciodata sa incerc pana nu voi fi
      dobandit suficienta incredere pentru a obtine.

      5. Inteleg perfect ca nici o avere sau pozitie sociala nu poate dura
      vreme indelungata daca nu este cladita pe o temelie de adevar si
      dreptate, deci nu voi incheia nici o tranzactie din care nu profita
      toti cei pe care ii afecteaza.

      Voi reusi atragand catre mine fortele pe care doresc sa le folosesc
      si cooperarea altora. Ii voi conduce pe altii sa ma ajute, datorita
      disponibilitatii mele de a-i ajuta pe altii.

      Voi elimina ura, invidia, gelozia, egoismul si cinismul, invatand sa
      iubesc intreaga omenire, pentru ca stiu ca o atitudine negativa
      fata de ceilalti nu imi va oferi niciodata succesul. Ii voi face pe
      altii sa creada in mine pentru ca eu voi crede in ei si in mine
      insumi.

      Voi adopta aceasta formula, o voi memora si o voi repeta cu voce
      tare zi de zi, crezand cu putere ca imi va influenta treptat
      gandurile si actiunile, astfel incat voi ajunge o persoana ce se
      poate sprijini pe ea insasi si va dobandi succesul."

      Paragraf din "De la idee la bani" (Napoleon Hill)