37Secretul

  • georges_ro
    Feb 5, 2007
      Mesaj postat de Ionela pe forum la
      http://damaideparte.ro

      Am primit pe mail un material pe care l-am gasit interesant, doresc
      sa-l share-uiesc cu voi.

      Secretul Legea atractiei

      Acum un an viata mea a intrat in colaps. Eram epuizata. Tata a murit
      brusc iar relatiile mele cu oamenii erau haotice. Nu banuiam atunci
      ca din disperarea cea mai adanca avea sa rasara cel mai pretios dar.
      Am intrezarit un mare Secret. Am inceput sa urmaresc secretul de-a
      lungul istoriei. Secretul a fost ingropat. Secretul a fost ravnit.
      Secretul a fost interzis. Nu-mi venea sa cred cine erau cei care il
      cunosteau. Erau cei mai mari oameni din istorie. Tot ceea ce voiam
      era sa impartasesc si altora Secretul. Am inceput sa caut oameni
      contemporani cu mine care cunosteau Secretul. Unul cate unul, au
      inceput sa apara.
      Acest secret iti da tot ce vrei: fericire, sanatate si bogatie. Poti
      sa ai, sa faci, sa fii tot ceea ce vrei.

      Putem avea tot ceea ce ne dorim. Nu conteaza cat de mare este lucrul
      dorit. In ce fel de casa ti-ar placea sa locuiesti? Vrei sa fii
      milionar? Ce fel de afacere iti doresti? Vrei mai mult succes? Ce
      vrei cu adevarat?

      Am fost martorul multor miracole petrecute in viata oamenilor.
      Miracole financiare, miracole ale insanatosirii fizice sau psihice,
      insanatosirea relatiilor cu oamenii. Toate acestea s-au intamplat
      datorita cunoasterii si aplicarii Secretului.

      Secretul este raspunsul la tot ceea ce a fost, tot ceea ce este si
      tot ceea ce va fi. - R. W. Emerson

      Probabil ca va intrebati: care este acest secret? Va voi spune cum
      am ajuns sa-l inteleg. Cu totii functionam pe baza aceleiasi energii
      infinite. Cu totii ne calauzim dupa aceleasi legi. Legile naturale
      ale universului sunt atat de exacte incat nu intampinam nici o
      dificultate atunci cand construim nave spatiale. Putem trimite
      oameni pe luna si putem calcula timpul de aselenizare cu precizia
      unei fractiuni de secunda. Nu conteaza ca esti in India, in
      Australia sau in Noua Zelanda, Stockholm sau Londra, Toronto,
      Montreal sau New York. Cu totii functionam pe baza aceleiasi forte.
      A aceleiasi legi. Este vorba de atractie. Secretul este Legea
      Atractiei. Tot ceea ce se intampla in viata ta se intampla pentru ca
      este atras de tine. Totul vine catre tine in virtutea imaginilor din
      mintea ta. Este vorba de ceea ce gandesti. Procesele din mintea ta
      atrag ceea ce ti se intampla.

      Inteleptii au stiut dintotdeauna asta. Poti sa scrutezi istoria
      mergand pana la babilonieni. Si ei au stiut asta. Nu toti insa, ci
      numai o mana de alesi.

      De ce credeti ca unu la suta din populatia lumii castiga aproximativ
      96 la suta din tot ceea ce poate fi castigat? Credeti ca e o
      imtamplare? Nu e o intamplare. Asa merg lucrurile. Ei inteleg ceva.
      Inteleg Secretul. Acum si voi sunteti pe cale sa patrundeti tainele
      Secretului. Cea mai simpla modalitate de a intelege legea atractiei
      este sa ma consider un magnet. Stiu ca magnetul este ceva care
      atrage.
      In esenta, legea atractiei spune ca asemanatorul atrage
      asemanatorul.
      Insa aici vorbim de procesul gandirii. Treaba noastra ca oameni este
      sa avem permanent in minte ceea ce vrem sa facem, sa ne clarificam
      scopurile. Pornind de aici, incepem sa invocam una dintre cele mai
      mari legi ale universului care este legea atractiei.

      Devii ceea ce gandesti in majoritatea timpului dar si atragi
      lucrurile
      la care te gandesti cel mai mult. Daca intelegi asta vei fi dobandit
      fundamentul intelegerii a tot ce se intampla. Principiul poate fi
      rezumat in trei cuvinte simple: gandurile devin lucruri. Ce nu
      inteleg
      cei mai multi oameni este ca fiecare gand are o anumita frecventa.
      Gandurile pot fi masurate. Daca te gandesti la ceva iarasi si iarasi
      si iarasi, daca iti reprezinti in minte ca ai masina aceea nou-
      nouta,
      ca ai banii de care ai nevoie, ca inalti acea companie, ca iti
      gasesti
      sufletul pereche, atunci emiti acea frecventa in mod constant.
      Gandurile emit acel semnal electromagnetic care indreapta catre tine
      ceea ce le seamana. Inchipuieste- te traind in abundenta si vei
      atrage
      abundenta. Asta merge de fiecare data, oricine ai fi. Problema este
      ca
      cei mai multi oameni se gandesc la ceea ce nu vor si se tot intreaba
      de ce acel lucru intervine in viata lor mereu si mereu. Legea
      atractiei nu tine seama de faptul ca ceea ce gandesti este bun sau
      rau
      sau ca iti place ori nu. Lucrul raspunde gandurilor tale. Daca stai
      si
      te gandesti mereu la nenumaratele datorii pe care le ai, acesta este
      semnalul pe care il transmiti in univers. "Ah, ma simt groaznic din
      cauza datoriilor" iti tot spui iarasi si iarasi si simti asta cu
      toata
      fiinta ta. Atunci de asta vei avea parte mereu. Asa incat atunci
      cand
      te concentrezi la lucrul pe care il doresti si te deschizi catre el,
      activezi un gand, iar legea atractiei raspunde la acel gand
      aducandu-ti lucruri care ii corespund. Insa atunci cand te
      concentrezi
      la ceea ce nu vrei si ii spui "nu", nu il indepartezi de fapt.
      Dimpotriva, activezi chiar gandul a ceea ce nu vrei, iar legea
      atractiei il aduce catre tine.

      Traim intr-un univers bazat pe atractie, totul se invarte in jurul
      atractiei. Legea atractiei functioneaza intotdeauna, indiferent daca
      crezi in ea, daca o intelegi sau nu. Functioneaza infailibil.
      Indiferent daca te gandesti la trecut, la prezent sau la viitor,
      daca
      iti amintesti, observi sau iti imaginezi, dai nastere unui gand si
      activezi astfel legea atractiei, care este cea mai puternica lege a
      universului si care raspunde gandului tau.

      Tot timpul se creeaza ceva. De fiecare data cand o persoana gandeste
      ceva sau insista pe o linie de gandire creeaza ceva. Din acele
      ganduri
      va aparea un lucru. Legea atractiei spune ca iti va fi dat acel
      lucru
      asupra caruia te concentrezi. Daca te plangi ca ce ti se da este rau
      vei crea ceva care este si mai rau.

      Am avut un student pe care il cheama Robert. Robert era homosexual

      si corespondam cu el in cadrul cursului prin e-mail. El imi relata
      despre amaraciunile din viata lui. La servici, toata lumea se lua de
      el si era permanent stresat din cauza felului cum era tratat. Cand
      era
      pe strada era acostat la fiecare colt de homofobi, care il ofensau.
      Voia sa devina artist de comedie, iar cand i s-a incredintat un rol,
      publicul il sicana pentru ca era homosexual. Intreaga lui viata era
      numai nefericire si durere si toate se invarteau in jurul gandului
      ca
      este tratat asa pentru ca e homosexual. Am inceput sa-i arat ca
      toate
      se trag din faptul ca isi concentra atentia asupra a ceea ce nu
      vroia.
      I-am indicat un e-mail pe care mi-l trimisese si i-am spus "Citeste-
      din nou. Treci in revista toate lucrurile pe care nu le vrei si
      despre
      care imi povestesti. Mi le relatezi cu o pasionalitate iesita din
      comun. Cand te concentrezi plin de pasiune asupra unui lucru faci ca
      acel lucru se se intample mai repede." Atunci a inceput urmatorul
      exercitiu: sa se concentreze asupra a ceea ce isi dorea cu adevarat.
      pornit pe aceasta cale. Ceea ce s-a intamplat in urmatoarele 6-8
      saptamani a fost un adevarat miracol. Mi-a spus ca toti oamenii de
      la
      serviciu care il sicanau au fost sau transferati la alte
      departamente,
      sau au plecat din companie, sau pur si simplu l-au lasat in pace. A
      inceput sa-si iubeasca slujba. A observat apoi ca, atunci cand era
      pe
      strada, nimeni nu se mai repezea sa-l necajeasca. Pur si simplu acei
      oameni nu mai erau acolo. Interpretandu- si rolul de comedie, a
      inceput
      sa fie aplaudat; nimeni nu il mai insulta. Intreaga viata i s-a
      shimbat pentru ca el si-a schimbat felul de a gandi. De la ceea ce
      nu
      dorea, de la ce ii producea frica si voia sa evite, la ceea ce dorea
      cu adevarat.

      Daca gandim pozitiv si avem o orientare pozitiva, atragem oameni
      pozitivi, evenimente pozitive si situatii pozitive. Daca suntem
      negativi in orientare, sau maniosi, atragem oameni rai si maniosi si
      situatii negative. Astfel incat ajungi sa atragi lucruri
      asemanatoare
      gandurilor pe care le rumegi permanent in minte, indiferent daca
      aceste ganduri sunt constiente sau inconstiente. In asta consta tot
      secretul.

      Daca esti atent atunci cand e vorba de secret, de puterea mintii
      noastre si de puterea intentiilor noastre in viata de fiecare zi,
      iti
      vei da seama ca secretul este omniprezent. Tot ceea ce trebuie sa
      faci
      este sa deschizi ochii si sa privesti cu atentie. Ai dovada
      existentei
      Legii atractiei in societate atunci cand vezi ca cel care vorbeste
      cel
      mai mult de boala, o si are. Cand vezi ca cel care vorbeste cel mai
      mult despre prosperitate o si are. Legea atractiei este evidenta
      oriunde in jurul tau, daca intelegi despre ce este vorba.

      Tu esti un magnet care atrage ganduri, oameni, intamplari si moduri
      de
      viata. Intr-adevar, tot ceea aduci in existenta ta ti se intampla
      din
      cauza puternicei Legi a atractiei. Nu vorbesc aici despre simple
      iluzii sau fantezii nebunesti. Vorbesc din perspectiva unei
      intelegeri
      mai adanci, a unei intelegeri fundamentale.

      Fizica cuantica incepe sa vorbeasca despre aceasta descoperire. Ea
      afirma ca nu poti avea un univers fara a intra in el cu mintea. Ca
      mintea modeleaza de fapt lucrul perceput. Chiar daca nu intelegi
      acest
      lucru, asta nu inseamna ca trebuie sa-l respingi. Nu intelegi cu
      adevarat electricitatea. Chiar daca nu o intelegi, nu inseamna ca nu
      te bucuri de avantajele ei. Stii cum functioneaza? Eu nu stiu. Dar
      stiu urmatorul lucru: ca poti gati cuiva cina cu ajutorul ei si ca
      il
      poti praji chiar si pe acel cineva.

      Cand incep sa inteleaga marele secret, oamenii se ingrozesc de toate
      gandurile negative pe care le au. Ei trebuie sa fie constienti de
      doua
      lucruri: unu: s-a dovedit stiintific ca un gand pozitiv este de sute
      de ori mai puternic decat un gand negativ, asa incat lucrurile sunt
      clare de la inceput.

      Traiesti intr-o realitate in care timpul se manifesta prin
      intermediul
      unui tampon. Acel lucru este in avantajul tau. Nu cred ca ai vrea sa
      traiesti intr-un mediu in care gandurile tale sa aiba efect imediat.
      Dovada ca ele se manifesta vine abia dupa o vreme si asta e bine.
      Asa
      incat ai posibilitatea sa devii constient de gadurile tale.
      Dispunand
      de timpul necesar pentru a-ti alege gandurile cu grija, bucura-te de
      aceasta activitate, pentru ca tu esti capodopera propriei tale
      vieti.
      Esti Michelangelo- ul propriei tale existente, iar David-ul pe care
      il
      sculptezi esti chiar tu.

      Conducatorii din trecut care cunoasteau acest secret voiau sa tina
      puterea numai pentru ei, sa nu o imparta. Asa ca tineau oamenii in
      ignoranta cu privire la Secret. Oamenii mergeau la lucru, isi faceau
      treaba si se intorceau acasa. Lucrau ca la o banda rulanta si nu
      aveau
      nici o putere, pentru ca Secretul era tinut ascuns de cateva
      persoane.

      Traim intr-un univers in care exista legi. Exista o lege a
      gravitatiei
      si, conform ei, daca cazi de pe o cladire, indiferent ca esti un om
      bun sau rau, te vei izbi de pamant. Tot ceea te inconjoara acum in
      viata, inclusiv lucrurile de care te plangi, sunt lucruri pe care
      le-ai atras. Stiu de la inceput ca ceea ce iti voi spune acum nu-ti
      va
      placea deloc. Nu poti sa fii de acord ca ai atras un accident de
      masina. Ca ai atras tocmai acel client. Ca atragi toate lucrurile de
      care te plangi. Iti voi spune insa fara ocolisuri, DA, tu ai atras
      accidentul. Asta e unul din lucrurile cel mai greu de digerat, insa,
      odata ce l-ai acceptat, viata ta se va transforma. Aceasta este o
      parte din marele Secret.

      Cei mai multi dintre noi atrag prin insusi felul lor de a fi. Suntem
      chiar convinsi ca aici nu putem detine niciun control. Gandurile
      noastre sunt pe pilot automat, sentimentele noastre sunt pe pilot
      automat, si astfel totul vine catre noi fara sa ne dam seama. Auzind
      asta pentru prima oara, probabil ca te gandesti: Trebuie sa-mi
      monitorizez gandurile? Asta presupune mult efort. Asa pare la
      inceput.
      Dar abia acum incepe partea frumoasa. Nu te sfatuim sa-ti
      monitorizezi
      gandurile. Asta te-ar innebuni. Sunt atat de multe ganduri care vin
      catre tine dintr-o multime de directii si despre o multime de
      subiecte. Aici intervine sistemul tau emotional de ghidare. Emotiile
      tale - sistemul tau emotional de ghidare - este cel care te ajuta sa
      intelegi ceea ce gandesti.

      Gandurile iti determina sentimentele. Emotiile sunt un dar pe care
      il
      avem si care ne indica ceea ce atragem. Exista, din perspectiva
      noastra, numai doua feluri de emotii. Unele bune si altele rele.
      Poti
      sa le denumesti cum vrei, dar in esenta toate emotiile negative -
      vina, mania sau frustrarea - produc aceeasi stare. Te fac sa te
      simti
      rau. Toate aceste emotii sunt de fapt un sistem de ghidare care iti
      spune ca ceea ce gandesti acum nu corespunde cu ceea ce vrei cu
      adevarat. La un alt nivel vorbim de o frecventa negativa, sau de
      vibratii negative sau cum vrei sa le numesti. Emotiile care te fac
      sa
      te simti bine - speranta, fericirea sau iubirea - cu un cuvant
      emotiile pozitive, constituie si ele un sistem de ghidare care iti
      spune ca ceea ce gandesti acum este in concordanta cu ceea ce iti
      doresti.

      Este simplu. Raspunsul este aici. Ce atrag in acest moment? Ei bine,
      ce simti? Ma simt bine. Foarte bine, continua sa faci asta.
      Sentimentele noastre sunt un mecanism de feed-back care ne spune
      daca
      suntem sau nu

      pe linia care trebuie daca suntem pe ruta sau nu. Cu cat te simti
      mai
      bine, cu atat esti mai bine pozitionat in raport cu ceea ce vrei. Cu
      cat te simti mai rau, cu atat esti mai rau pozitionat.

      Atunci cand treci prin evenimentele de zi cu zi nu faci altceva
      decat
      sa produci ganduri care iti modeleaza viitoarea experienta. Poti sa
      spui, dupa felul cum te simti, daca lucrurile catre care te indrepti
      iti vor placea atunci cand vei ajunge acolo. Ceea ce simti este
      oglinda perfecta a devenirii tale. Te indrepti exact catre ceea ce
      simti si nu atat catre ceea ce crezi. Daca te lovesti la picior
      atunci
      cand cobori dimineata din pat, ai tendinta sa te impiedici apoi de
      orice. Toata ziua iti va merge asa. Nici nu-ti dai seama ca o simpla
      schimbare a starii emotionale poate sa-ti schimbe intreaga zi si
      intreaga viata. Daca iti incepi ziua bine si daca ai o stare de
      multumire, atata vreme cat nu ingadui sa-ti fie schimbata starea,
      vei
      continua sa atragi, conform legii atractiei, intamplari si oameni
      care
      iti sustin acest sentiment de multumire.

      Fie zilele mai bune sau mai proaste, bogatii vor continua sa se
      imbogateasca iar saracii vor continua sa saraceasca. Totul este in
      functie de ceea ce acesti oameni simt in mod predominant si
      continuu.
      Poti incepe chiar acum sa te simti sanatos. Poti incepe sa te simti
      prosper. Poti incepe sa simti dragostea care te inconjoara chiar
      daca
      ea nu este inca acolo. Ceea ce se va intampla este ca Universul va
      raspunde naturii cantecului tau interior. Universul va corespunde
      naturii sentimentului tau interior si se va manifesta in consecinta,
      pentru ca tu asta simti. Asa incat lucrul asupra caruia te
      concentrezi
      mental si emotional este lucrul pe care il atragi in viata ta,
      indiferent daca asta este ceea ce iti doresti sau nu.

      Intre ceea ce gandesti, ceea ce simti si ceea ce se intampla este
      intotdeauna o legatura. Intotdeauna. Fara nici o exceptie. Asta e
      greu
      de inghitit. Insa atunci cand incepi sa te deschizi catre acest tip
      de
      intelegere, consecintele sunt uriase. Asta inseamna ca tot ceea ce
      gandurile tale au facut din viata ta poate fi desfacut printr-o
      schimbare a modului de perceptie constienta.

      Iti creezi propriul univers pe masura ce traiesti. W. Churchill

      Este cu adevarat important sa te simti bine, pentru ca aceasta stare
      de bine da un semnal in Univers si incepe sa atraga spre tine ceea
      ce
      ii seamana. Astfel incat cu cat te simti mai bine, cu atat atragi
      lucruri care te ajuta sa te simti bine si care te fac sa te simti
      din
      ce in ce mai bine. Stii ca, atunci cand te simti la pamant, poti
      schimba starea asta intr-o clipa? Pune o muzica frumoasa. Incepe sa
      canti. Asta iti va schimba starea emotionala. Sau gandeste-te la
      ceva
      frumos. Gandeste-te la un copil. Poate la cel pe care-l iubesti.
      Acum
      insista asupra imaginii. Pastreaza-ti- o in minte, blocand orice
      altceva. Iti garantez ca vei incepe sa te simti bine. Acest
      principiu
      se poate aplica si animalelor tale de casa care sunt minunate pentru
      ca iti creeaza o stare buna. Atunci cand simti dragoste pentru
      animalul tau de casa asta e o stare extraordinara pentru ca iti va
      aduce bine in viata. Ce dar minunat!

      Atunci cand incepi sa intri in acest joc, cand incepi sa-ti ghidezi
      gandurile dupa cum ele te fac sa te simti si incepi sa observi
      corelatia dintre ceea ce simti si gandesti si ceea ce se intoarce
      catre tine fara sa-ti dai seama vei intelege ca tu esti creatorul
      propriei tale realitati. Cei care privesc aceste lucruri de la
      distanta vor fi uimiti de perfectiunea vietii pe care o vei duce.

      De cand am invatat Secretul si am inceput sa-l aplic in viata,
      existenta mea a devenit magica. Gandesc felul de viata la care
      viseaza
      toata lumea si o traiesc in fiecare zi. Traiesc intr-o casa de 4
      milioane si jumatate de dolari. Am o nevasta pentru care merita sa-
      ti
      dai si viata. Imi fac vacantele in cele mai fabuloase locuri din
      lume,
      am urcat munti, am explorat lumea, am fost la safari. Toate acestea
      s-au intamplat si continua sa se intample pentru ca stiu sa aplic
      Secretul. Viata poate fi absolut fenomenala - asa cum trebuie sa
      fie -
      si ea va fi asa atunci cand incepi sa aplici Secretul.

      O multime de oameni ma intreaba care este rolul lor in crearea
      Universului si care este rolul Universului. Sa examinam putin acest
      subiect. Sa folosim metafora lui Alladin si a lampii fermecate.
      Probabil ca ati auzit povestea. Alladin ridica lampa si o sterge de
      praf si din ea apare un gin. Ginul spune intotdeauna urmatoarele
      cuvinte: "Dorinta ta este porunca pentru mine." Toata lumea stie ca
      nu
      pot fi puse decat trei dorinte, dar daca te gandesti mai bine, nu
      exista nici o limita in ce priveste numarul dorintelor. Gandeste-te
      la
      asta. Acum sa luam metafora si sa o aplicam vietii tale. Gandeste-te
      ca Alladin este cel care cere intotdeauna ce vrea. Apoi luam
      Universul, care este marele gin, si pe care traditiile cunoscute l-
      au
      numit intr-o multime de feluri, ingerul tau pazitor sau sinele tau
      mai
      inalt. Putem sa-l numim cum vrem, asa ca alege numele care iti
      convine
      cel mai bine. Toate traditiile ne spun ca exista ceva mai presus de
      noi. Ginul spune un singur lucru, "Dorinta ta e lege pentru mine."

      Procesul creator este un proces in trei timpi.

      Primul pas este sa ceri ceea ce vrei. Nu trebuie sa folosesti
      neaparat
      cuvinte pentru a cere. De fapt, Universul nici nu aude de la tine
      cuvinte. Universul raspunde in totalitate gandurilor tale. Ce vrei
      cu
      adevarat? Stai jos si scrie ce vrei pe o foaie de hartie. Foloseste
      timpul prezent. Poti incepe prin a scrie "Sunt atat de fericit si
      multumit acum ca ..." si apoi explica cum ai vrea sa fie viata ta.
      In
      fiecare aspect al ei. E ca si cum ai avea Universul drept catalog si
      l-ai rasfoi, spunand "Mi-ar placea sa traiesc acesta experienta si
      sa
      am acest produs si mi-ar placea sa am un partener asa si asa."
      Procedand asa nu faci decat sa-ti impui propria ordine in Univers. E
      simplu.

      Al doilea pas este raspunsul. Raspunde la cererile tale. Nu e vorba
      de
      a da forma fizica acestor cereri. Universul va face asta pentru
      tine.
      Toate fortele universale vor raspunde gandurilor pe care le-ai pus
      in
      miscare. Ginul: "Dorinta ta este porunca pentru mine." Universul va
      incepe sa se rearanjeze pentru a se potrivi dorintelor tale. Cei mai
      multi dintre noi nu ne-am permis sa nazuim catre ceea ce ne dorim cu
      adevarat, pentru ca nu vedeam cum s-ar putea intampla acest lucru.
      Daca cercetezi putin iti va deveni evident ca oricine care a
      realizat
      candva ceva nu stia cum va face acel ceva de la bun inceput. Stia
      numai ca urma sa faca acel lucru. Nu e nevoie sa stii cum se va
      intampla acel lucru. Nu trebuie sa stii cum se va rearanja
      Universul.
      Nu stii cum, asta ti se va arata. Tu vei atrage numai modul in care
      urmeaza sa se intample. Cineva ar putea spune, "Trebuie ca ceva nu
      merge, pentru ca eu cer, si iata, lucrul cerut nu este nicaieri."
      Intr-adevar, tu ceri. Insa acesta nu este decat primul pas.
      Universul
      iti raspunde de fiecare data, fara exceptie.

      Mai exista un pas pe care trebuie sa-l intelegi, si care este pasul
      al
      treilea, care inseamna primirea a ceea ce ceri. Pentru a primi
      trebuie
      sa te situezi pe aceeasi lungime de unda cu ceea ce ceri. Cand esti
      pe
      aceeasi lungime de unda cu ceea ce ceri, te simti minunat. Acesta
      este
      entuziasmul, aceasta este bucuria, aceasta este recunostinta, iata
      cum
      se simte aceasta stare. Dimpotriva, atunci cand simti disperare,
      spaima sau furie, aceste sentimente indica faptul ca nu esti pe
      aceeasi lungime de unda cu ceea ce ceri. Atunci cand incepi sa
      intelegi ca ceea ce simti este totul, incepi sa-ti directionezi
      gandurile dupa sentimentele pe care ele le starnesc. Incet incet le
      gasesti locul si devii una cu ele iar ele se vor manifesta in
      existenta ta. Cand incepi sa transpui fanteziile in fapte, vei fi in
      pozitia de a construi fantezii din ce in ce mai indraznete. Acesta
      este, prietene, procesul creator.

      Legea atractiei, studiul si practica legii atractiei nu inseamna
      decat
      intelegerea modului in care poti genera sentimentul de a avea ce-ti
      doresti in acest moment. Du-te si testeaza masina care iti place,
      du-te si intereseaza- te cum poti cumpara casa in care vrei sa stai,
      intra in acea casa. Fa tot ceea ce trebuie sa faci pentru a genera
      sentimentul ca ai acel lucu acum, si aminteste-ti apoi acest
      sentiment. Orice faci pentru asta te va ajuta sa atragi literalmente
      lucrul. S-ar putea ca, atunci cand te trezesti, lucrul sa fie acolo.
      S-ar putea sa-ti vina o idee de cum sa actionezi. Insa nu cumva sa
      gandesti, "As putea sa fac asta in felul urmator, insa nu mi-ar
      placea." In acest caz, nu esti pe drumul cel bun. Actiunea este
      indicata in anumite cazuri, insa daca ea este pe aceeasi lungime de
      unda cu ceea ce Universul incearca sa-ti daruiasca, vei simti
      bucurie, te vei simti plin de viata. Timpul se va opri, ai putea
      face
      asta intreaga zi. Universului ii place viteza, asa ca nu intarzia,
      nu
      te gandi de doua ori, nu te indoi. Cand oportunitatea se iveste,
      cand
      impulsul este acolo, cand intuitia iti spune da, actioneaza. Asta
      este
      treaba ta. Asta este tot ceea ce trebuie sa faci. Vei atrage tot
      ceea
      ce ceri.

      Daca ai nevoie de bani, ii vei atrage, daca ai nevoie de oameni, ii
      vei atrage. Daca ai nevoie de o anumita carte, o vei atrage. Trebuie
      sa fii atent la ceea ce te atrage, pentru ca, atunci cand ai
      permanent
      in minte ceea ce doresti, vei fi atras de acele lucruri si ele vor
      fi
      atrase catre tine. Gandurile capata consistenta materiala cu si prin
      tine. Asta e lege. Poti incepe de la zero. Pornind de la zero si de
      la
      imposibilitate, se va naste o posibilitate. Gandeste-te la asta.

      Daca mergi cu masina noaptea, farurile lumineaza doar o suta de
      metri
      inainte. Cu toate astea, poti merge din California pana in New York
      conducand noaptea pentru ca tot ceea ce trebuie sa vezi este suta de
      metri dinaintea ta. Asa se desfasoara si viata noastra. Daca avem
      incredere ca urmatoarea suta de metri va aparea dupa prima si apoi
      alta suta de metri, viata noastra o sa continue sa se desfasoare si
      ne
      va duce la destinatie sau oriunde dorim sa mergem pentru ca ne dorim
      asta cu adevarat.

      Fa primul pas cu incredere. Nu trebuie sa vezi intreaga scara. Pur
      si
      simplu paseste. - M.L. King

      O alta intrebare pe care oamenii o pun este urmatoarea: In cat timp
      vom ajunge la ceea ce ne dorim? In cat timp va aparea masina pe care
      dorim, cand se va concretiza relatia, cand vor aparea banii sau
      orice
      altceva. Ei bine, nu am nici o carte de reguli care sa spuna ca
      procesul va dura 30 de minute, 3 zile sau 30 de zile. Asta depinde
      de
      cat de bine aliniat cu Universul esti. Dimensiunea nu reprezinta
      nimic
      pentru Univers. Nu este mai dificil sa atragi catre tine ceva foarte
      mare decat este sa atragi ceva infinit de mic. Universul face totul,
      si cu nici un efort. Iarba nu se chinuie sa creasca, face asta fara
      nici un efort. Este vorba de cum sunt organizate lucrurile. Totul se
      invarte in jurul a ceea ce se intampla aici sus. Este vorba de ce
      simtim atunci cand spunem "Asta e ceva important, o sa-mi ia ceva
      timp", sau "Asta e o bagatela, o rezolv intr-o ora." Sunt reguli pe
      care le stabilim chiar noi. Nu exista reguli din perspectiva
      Universului. Vino cu sentimentul ca ai ceea ce vrei acum. Universul
      iti va raspunde. Unii oameni se descurca mai bine cu lucrurile mici,
      asa ca uneori spunem, ei bine, incepe cu ceva mic, cum ar fi o
      ceasca
      de cafea. Concentreaza- te pe intentia de a atrage o ceasca de cafea
      azi. Concentreaza- te asupra imaginii persoanei tale vorbind cu un
      prieten pe care nu l-ai mai vazut demult. Intr-un fel sau altul,
      cineva din anturajul tau va incepe sa-ti vorbeasca despre acea
      persoana sau acea persoana iti va telefona sau iti va scrie.

      Oamenii sunt uimiti ce cat de repede reusesc eu sa gasesc un loc de
      parcare. Fac asta de cand am inteles prima oara Secretul. Vizualizez
      un spatiu de parcare exact unde vreau sa fie si in 95% din cazuri
      locul ma asteapta si nu trebuie decat sa opresc direct acolo. In 5%
      din cazuri nu trebuie sa astept deca un minut sau doua si cineva
      pleaca din parcare si imi face loc. Asa ca fac asta tot timpul.

      Cei mai multi oameni se simt blocati sau inchisi sau constransi de
      circumstantele vietii lor. Ceea ce vreau sa-ti arat acum este ca,
      oricare ar fi circumstantele vietii tale, ele reprezinta numai
      realitatea prezenta, iar realitatea prezenta incepe sa se schimbe
      imediat ce vezi acest film si incepi sa folosesti Secretul.
      Cateodata
      simti ca te-ai blocat, pentru ca tu continui sa rumegi in minte
      mereu
      aceleasi ganduri. Asa ca ajungi la acelasi rezultat mereu si mereu.
      Motivul este ca cei mai multi oameni gandesc numai ca reactie la
      ceea
      ce observa. Atunci cand te concentrezi doar la ceea ce este,
      gandesti
      doar ceea ce este. Legea atractiei nu face altceva decat sa-ti dea
      din
      ce in ce mai mult din acel lucru. Atunci cand doar observi ceea ce
      este te gandesti doar la ceea ce este iar Legea atractiei iti da tot
      timpul ceea ce este. Am tot vorbit de asta. Trebuie sa gasesti o
      cale
      de a aborda ceea ce este dintr-un alt punct de vedere. Cei mai multi
      oameni se uita la circumstantele vietii lor prezente si spun asta
      sunt
      eu. Asta insa nu este ceea ce esti, este ceea ce erai.

      Daca iti treci in revista situatia din acest moment, sa spunem de
      exemplu ca nu prea ai bani in cont, sau ca nu ai relatia pe care ti-
      doresti, sau sanatatea ta nu este prea buna. Toate acestea nu sunt
      ceea ce esti, sunt rezultatul rezidual al gandurilor si actiunilor
      tale trecute. Asa ca noi traim de fapt in aceasta stare reziduala a
      gandurilor si actiunilor pe care le-am intreprins in trecut. Atunci
      cand iei in considerare doar circumstantele vietii tale prezente si
      te
      definesti prin ele, te condamni sa nu ai parte decat de ele in
      viitor.

      Tot ceea ce suntem este rezultatul a ceea ce am gandit. - Buddha

      Ei bine, ce poti face pentru a incepe sa-ti schimbi viata chiar din
      acest moment? Iti voi spune doua sau trei lucruri. Incepe prin a
      intocmi o lista cu lucrurile care iti aduc multumire in viata.
      Incepe
      cu asta, pentru ca in acest fel energia ta va fi redirectionata. In
      consecinta, gandurile tale vor fi redirectionate. In vreme ce,
      inaintea acestui exercitiu, probabil ca te concentrai asupra a ceea
      ce
      nu ai, asupra a ceea ce te nemultumea, asupra problemelor tale,
      incepand cu acest exercitiu pornesti intr-o directie diferita.
      Incepi
      sa fii recunoscator pentru lucrurile care te fac sa te simti bine.
      Recunostinta este calea de a aduce mai mult in viata ta. Fiecare
      barbat stie ca, atunci cand sotia sa il apreciaza pentru ceea ce
      face
      doreste sa faca mai mult in aceeasi directie. Intotdeauna este vorba
      de apreciere. Ea trage lucrurile catre sine, atrage sustinere. Spun
      de
      multi ani incoace ca orice gandim si orice lucru de care suntem
      multumiti atrage lucruri de aceeasi natura. Acesta este sentimentul
      pe
      care trebuie sa-l ai. Pentru mine este un exercitiu foarte
      energizant
      sa ma trezesc in fiecare dimineata si sa spun multumesc. In fiecare
      dimineata cand ma ridic din pat, spun multumesc. Apoi ma gandesc la
      lucrurile pentru care sunt recunoscator in vreme ce ma spal pe dinti
      si fac toate celelalte lucruri pe care oamenii le fac dimineata.
      Asta
      nu se reduce insa la o rutina zilnica, ci gandurile se adauga mereu
      unele altora si ma fac sa fiu recunoscator. Pentru ca, imediat ce
      incepi sa ai alte trairi in legatura cu ceea ce ai deja, vei incepe
      sa
      atragi din ce in ce mai multe lucruri bune, lucruri pentru care sa
      te
      simti recunoscator. Dimpotriva, ai putea sa te uiti in jur si sa-ti
      spui, "Ei bine, iata, nu am masina pe care o vreau, nu am casa pe
      care
      o vreau, nu am sanatatea dorita, nu am sotia pe care o vreau." Stop,
      opreste-te. Acestea sunt, toate, lucruri pe care de fapt nu le vrei.
      Concentreaza- te asupra a ceea ce ai deja si pentru care te simti
      recunoscator. Obisnuieste- ti ochii sa vada asta. S-ar putea sa fie
      chiar hainele pe care le porti. Bine, poate preferi altceva si ai
      putea primi acel ceva curand daca incepi sa fii recunoscator pentru
      ceea ce ai.

      Cred ca fiecare trece prin momente dificile cand spune, "Lucrurile
      nu
      merg bine sau lucrurile merg prost, si in familie am din nou
      probleme." Am gasit o piatra. Dar nu stau pur si simplu cu ea in
      mana,
      ci o port peste tot. Am gasit o piatra, am pus-o in buzunar si mi-am
      spus, "Ori de cate ori ating aceasta piatra, ma gandesc la un lucru

      pentru care sunt recunoscator. " Asa ca, in fiecare dimineata cand
      ma
      trezesc, iau piatra de pe noptiera, o pun in buzunar si ma gandesc
      la
      lucrurile pentru care sunt recunoscator. In timpul noptii, ce fac?
      Scot piatra din buzunar si iat-o din nou. Am avut mai multe
      experiente
      cu ea, am avut cateva experiente extraordinare.

      Am cunoscut pe cineva din Africa de Sud care mi-a vazut piatra si m-
      intrebat, "Ce-i cu asta?" I-am explicat, iar el a inceput s-o
      numeasca
      "Piatra recunostintei. " Doua saptamani mai tarziu am primit un e-
      mail
      de la el. Imi spunea: "Fiul meu e pe moarte din cauza unei forme
      rare
      de hepatita. Imi poti trimite trei pietre ale recunostintei? " Era
      vorba de pietre comune, gasite pe strada, asa ca i-am raspuns,
      "Bineinteles" . Trebuia sa ma asigur insa ca pietrele erau
      deosebite,
      asa ca am iesit pe malul raului m-am uitat cu atentie pe jos, am
      luat
      pietrele potrivite si i le-am trimis. Patru sau cinci luni mai
      tarziu,
      am primit un alt e-mail de la el. Spunea, "Fiul meu este mai bine,
      se
      insanatoseste, dar trebuie sa-ti spun un lucru: Am vandut peste o
      mie
      de pietre cu zece dolari bucata drept pietre ale recunostintei, si
      astfel am strans bani pentru actiuni de caritate. Multumesc foarte
      mult.Este foarte important sa ai o atitudine recunoscatoare, asa cum
      imi place mie s-o numesc.

      Un alt lucru pe care ti-l sugerez este sa-ti schimbi viata chiar
      acum.
      Aceasta schimbare este atat de mare incat nu am cuvinte sa descriu
      cat
      de puternica poate fi pentru tine.

      Am luat cateva secvente din antrenamentele misiunilor Apollo si le-
      am
      introdus in anii 80 si 90 in programul de pregatire olimpic.
      Procedeul se numea repetitie prin vizualizare. Atunci cand
      vizualizezi, materializezi. Ceea ce este interesant in legatura cu
      mintea este ca, atunci cand am aplicat preocedeul pe atleti olimpici
      prin conectarea lor la echipamente sofisticate de monitorizare,
      simuland exercitiile doar in imaginatia lor, muschii lor se
      comportau,
      atunci cand alergau doar in minte, exact la fel cum s-ar fi
      comportat
      daca ar fi alergat de-adevaratelea. Cum se poate asta? Motivul este
      acela ca mintea nu face distinctie intre activitatea prorpriu-zisa
      si
      simularea ei. Daca lucrurile se intampla in minte, se vor petrece si
      in afara ei. Atunci cand vizualizezi ceva, cand ai ceva in minte,
      concentreaza- te numai si numai asupra rezultatului final. Iata un
      exemplu. Priveste-ti partea exterioara a mainilor. Priveste-ti cu
      atentie partea exterioara a mainilor, observa culoarea pielii,
      denivelarile, vasele de sange, inelele de pe degete, unghiile,
      unghiile false. Impregneaza- ti in minte aceste detalii si apoi
      inchide
      ochii si vizualizeaza- le, vizualizeaza degetele tale cuprinzand
      volanul masinii tale noi-noute. Vei avea parte de o experienta
      holografica, atat de reala incat nici nu mai simti dorinta de a avea
      acea masina pentru ca simti ca deja o ai. Sentimentul creeaza
      atractia, si nu fotografia sau gandul. Pe de alta parte, o multime
      de
      oameni isi spune, "Daca am ganduri pozitive sau daca ma vizualizez
      avand ceea ce vreau, asta va fi de-ajuns". Insa daca faci asta si nu
      te simti implinit, daca nu simti dragoste si bucurie, inseamna ca
      mintea ta nu produce cu adevarat atractia. Acesta este momentul in
      care intra in scena Secretul. Trebuie sa te pui in situatia de a
      simti
      cu adevarat ca esti in acea masina, si nu sa-ti spui, "As vrea sa
      ajung in acea masina", sau "Intr-o zi voi avea acea masina", pentru
      ca
      trebuie sa asociezi sentimentul cu imaginea. Daca pastrezi mereu
      acest
      sentiment, te vei situa totdeauna in viitor. Simte bucuria, simte
      fericirea, in ciuda contrastului dintre sentiment si camera ta
      intunecoasa si tacuta, si vei striga, "Evrika!" Fa-o!

      O multime de oameni va spune, "Chiar trebuie sa fac asta?" Cat de
      tare
      iti doresti schimbarea vietii tale? Sentimentul si vizualizarea
      interioara vor deveni poarta prin care se va manifesta puterea
      Universului.

      Nu pot spune ce este aceasta putere. Stiu doar ca ea exista. - A. G.
      Bell

      Treaba noastra nu e sa concepem modalitalile de a obtine ceva.
      Modalitatile vor veni odata cu daruirea interioara si credinta.
      Caile
      de a obtine ceea ce dorim sunt treaba Universului. El stie totdeauna
      calea cea mai scurta, mai rapida si mai armonioasa dintre tine si
      visul tau. Daca lasi asta pe seama universului, vei fi surprins de
      cate iti va darui. Locul magiei si miracolelor este acesta. Ceea ce
      vreau sa-ti spun este ca aceasta atitudine trebuie adoptata zilnic,
      insa ea nu trebuie sa devina o povara. Ceea ce este cu adevarat
      important in ceea ce priveste Secretul este sentimentul de bine.
      Tinta
      acestui proces este sa-ti ridice starea de spirit. Sa fii
      binedispus,
      fericit, in armonie cu lumea cat se poate de mult. Singura diferenta
      intre oamenii care traiesc astfel si cei care nu traiesc magia
      existentei este ca cei care traiesc magia vietii au facut din asta o
      obisnuinta. Au transformat acest proces intr-o activitate zilnica,
      iar
      magia ii urmareste oriunde merg, pentru ca o au permanent in minte
      si
      o exerseaza mereu, neconsiderand- o un accident. Unii oameni pornesc
      pe
      acest drum si se descurca foarte bine, spunand, "Stii, sunt
      entuziasmat, m-am apucat de acest program si el imi va schimba
      viata."
      Si totusi, rezultatele nu se vad imediat, chiar daca ele sunt gata
      sa
      apara. Atunci s-ar putea ca respectiva persoana sa spuna, "Chestia
      asta nu merge". Si atunci ce spune Universul? "Dorinta ta este lege
      pentru mine." Si opreste ceea ce urma sa se manifeste.

      Cunoscand Legea atractiei, am vrut s-o pun la incercare cu adevarat,
      pentru a vedea ce se intampla. In 1995 am creat ceva numit o
      scandura
      a viziunilor, cu ajutorul careia sa dobandesc ceva ce imi doream sau
      ceva ce voiam sa atrag, precum o masina sau un ceas sau sufletul
      pereche din visurile mele. Acolo am pus o fotografie a ceea ce imi
      doream, am pus-o exact pe scandura viziunii. Apoi, zilnic, stateam
      in
      biroul meu si ma uitam la aceasta scandura incercand sa vizualizez
      mental ceea ce imi doream pana ajungeam la aceeasi stare pe care as
      fi
      avut-o daca obiectul ar fi fost al meu cu adevarat.

      La un moment dat m-am mutat si am pus toata mobila si toate cutiile
      mele cu lucruri la pastrare. M-am mutat de trei ori in cinci ani si
      in
      cele din urma am ajuns in California si am cumparat aceasta casa. Am
      renovat-o timp de un an, dupa care mi-am adus toate lucrurile din
      casa
      in care locuisem in urma cu cinci ani.

      Intr-o dimineata, pe la sapte si jumatate, fiul meu a intrat in
      birou
      si a dat cu ochii de una dintre cutiile care statea sigilata de
      cinci
      ani. Apoi s-a asezat pe ea si a inceput s-o loveasca cu picioarele,
      iar eu i-am spus, "Scumpule, inceteaza te rog, am treaba". "Ce este
      in
      cutie, tata?" I-am raspuns, "Sunt scandurile mele ale viziunii". "Ce
      este o scandura a viziunii?" Am spus, "Este ceva pe care imi pun
      dorintele, le fasonez si imi pun dorintele pe ele, pun acolo ceea ce
      doresc sa realizez in viata". Bineinteles ca fiul meu, la doar cinci
      ani, nu a inteles despre ce e vorba, asa ca i-am spus, "Dragule,
      lasa-ma sa-ti arat, asa e cel mai usor". Asa ca am deschis cutia si
      cand am scos Scandurile Viziunii pe una dintre ele era o fotografie
      unei case pe care o vizualizasem cu cinci ani inainte. Am ramas
      stupefiat cand mi-am dat seama ca era chiar casa in care locuiam. Nu
      era vorba de o casa asemenatoare, ci cumparasem chiar casa visurilor
      mele fara sa-mi dau seama de asta. Priveam casa si am inceput sa
      plang. "De ce plangi?" "Scumpule, am aflat in cele din urma cum
      functioneaza Legea atractiei. Am inteles in sfarsit puterea
      vizualizarii. Am inteles tot ceea ce am citit, tot ceea ce am facut.
      Toata viata mea, felul in care am construit companii. Metoda a
      functionat chiar si pentru casa mea, am cumparat casa pe care am
      visat-o si nici nu mi-am dat seama".

      Imaginatia este totul. Este puterea de previziune a ceea ce va urma
      in
      viata. Einstein

      Hotaraste-te asupra a ceea ce iti doresti, crede ca poti dobandi
      acel
      lucru, crede ca il meriti si crede ca toate acestea sunt posibile.
      Apoi inchide ochii in fiecare zi si vizualizeaza cateva minute
      obiectul pe care il doresti ca si cand l-ai avea, simtind exact ceea
      ce ai simti daca l-ai avea. Apoi iesi din aceasta stare si
      concentreaza- te pe lucrurile pe care le ai deja si pentru care esti
      recunoscator. Bucura-te pentru toate apoi incredinteaza dorinta ta
      Universului si ai incredere ca Universul va gasi o cale de a se
      manifesta.

      Secretul m-a transformat cu adevarat, pentru ca am crescut intr-o
      familie in care tatal meu era foarte negativist, si credea ca
      oamenii
      bogati au ajuns acolo calcandu-i pe ceilalti in picioare. Credea ca
      toti cei cu bani trebuie ca i-au dobandit prin inselaciune. Asa ca
      am
      crescut cu prejudecata ca banii te fac rau, ca numai oamenii rai au
      bani si ca banii sunt ceva foarte greu de dobandit. "Crezi ca sunt
      vreun Rockefeller? , era una dintre vorbele favorite ale tatei. Am
      crescut crezand cu adevarat ca viata este dificila, ca este grea, ca
      viata este o lupta epuizanta. Numai cand l-am cunoscut pe Clement
      Stone viata mea a inceput sa se schimbe.

      Orice lucru conceput de minte poate fi realizat. C. Stone

      Cand am inceput sa lucrez cu Stone, el mi-a spus: "Vreau sa-ti
      stabilesti un scop care sa fie atat de mare incat, daca il vei
      realiza, sa ramai trasnit. Atunci iti vei da seama ca numai datorita
      ceea ce te-am invatat ai ajuns unde ai ajuns". Pe vremea aceea
      castigam cam 8000 de dolari pe an si, nu stiu de ce, mi-am dorit
      ceva
      concret, asa ca am spus, "Vreau sa castig 100 de mii de dolari pe
      an".
      Nu aveam nici o idee cum ar putea sa se intample asta. Nu vedeam
      nici
      o strategie, nici o posibilitate, insa am zis doar, "am sa sustin
      asta, am sa cred in asta, ma voi comporta ca si cand asta ar fi
      adevarat, si imi voi incredinta dorinta Universului" . Asta am
      facut.
      Unul dintre lucrurile pe care le-am invatat de la el a fost sa
      inchid
      ochii si sa-mi vizualizez scopurile ca si cand ar fi deja atinse.
      Asa
      ca am scris pe o bancnota o suta de mii si am lipit-o de tavan, asa
      incat sa fie primul lucru pe care sa-l vad cand ma trezesc. M-am
      uitat
      in sus si bancnota era acolo iar asta mi-a amintit de dorinta mea.
      Apoi am inchis ochii si m-am vizualizat traind ca si cand as avea o
      suta de mii de dolari. In primele 30 de zile nu s-a intamplat nimic
      semnificativ. Nu-mi venea nici o idee, nimeni nu-mi dadea mai multi
      bani. Dintr-o data, cand eram la dus, cam dupa o luna, mi-a venit o
      idee de o suta de mii de dolari. Pur si simplu mi-a venit. Scrisesem
      carte, si m-am gandit ca daca voi vinde patru sute de mii de
      exemplare
      cu un sfert de dolar bucata asta va insemna o suta de mii de dolari.
      Cartea era demult acolo, dar nu-mi trecuse niciodata o astfel de
      idee
      prin minte. Cand te simti inspirat, trebuie sa fii increzator si sa
      actionezi in consecinta. Nu stiam cum sa fac asta, nu stiam cum sa
      vand patru sute de mii de exemplare, nu incercasem niciodata asa
      ceva.
      Atunci mi-au cazut ochii, intr-un supermarket, pe revista National
      Inquirer. O vazusem de un milion ori, dar n-o bagasem in seama pana
      atunci. Acum mi-a sarit dintr-o data in ochi. Si m-am gandit, "Daca
      cititorii ar sti de cartea mea, cu siguranta s-ar gasi patru sute de
      mii sa o cumpere. Sase saptamani mai tarziu am tinut o conferinta la
      Hunter College in New York, in fata a sase sute de profesori. La
      sfarsit, o femeie s-a desprins din auditoriu si mi-a spus, "Grozava
      conferinta, as vrea sa fac un interviu cu tine. Iata cartea mea de
      vizita". Atunci am intrebat-o, "Pentru cine scrii?" "Sunt
      liber-profesionista , dar de obicei colaborez cu National Inquirer".
      Ascultand-o, mi-a trecut prin cap coloana sonora din Twilight Zone.
      Chestia asta chiar functioneaza. Asa ca articolul a aparut si
      vanzarile cartii mele au inceput sa creasca. Insa ceea ce voiam sa
      subliniez e ca am atras in viata mea toate aceste evenimente,
      inclusiv
      aceasta persoana. Pe scurt, nu am facut o suta de mii de dolari in
      acel an. Am facut 92,327 dolari. Credeti ca am fost deprimat si ca
      mi-am spus, "Treaba asta nu merge?" Nu, am spus, "Este
      extraordinar! "
      Atunci sotia mea mi-a spus, "Daca a mers cu o suta de mii, crezi ca
      ar
      merge si cu un milion?" "Nu stiu, am raspuns, cred ca da. Hai sa
      incercam". Editorul meu mi-a scris un cec. Era un cec de drepturi de
      autor pentru carte. A desenat si o figura zambitoare langa
      semnatura,
      pentru ca era primul cec de un milion de dolari pe care il scrisese.
      Acum stiu din experienta, pentru ca am vrut sa-l testez, stiu ca
      Secretul functioneaza. Functioneaza garantat.

      Imi inchipui acum o multime de oameni care urmaresc acest film si se
      gandesc Cum pot sa atrag mai multi bani in viata mea? Cum pot face
      rost de mai multi verzisori? Cum pot dobandi mai multa bogatie si
      prosperitate? Cum pot eu, care imi iubesc slujba, sa-mi rezolv
      datoriile pe care le am si sa sparg zidul care este intre mine si
      acei
      bani? Poate ca zidul este tocmai slujba. Cum pot avea mai mult?
      Indrazneste! Ne intoarcem la unul dintre lucrurile pe care le-am tot
      discutat. Treaba ta este doar sa declari ce iti doresti din
      catalogul
      Universului. Daca banii sunt acest lucru, declara cat de mult ai
      vrea
      sa ai. As vrea sa am 25,000 de dolari dintr-o data, in urmatoarele
      30
      de zile sau in orice alt interval de timp. Trebuie insa sa crezi in
      ceea ce iti propui. Multi oameni isi fac un scop din a scapa de
      datorii. O astfel de atitudine te va tine indatorat pentru
      totdeauna.
      Atragi toate lucrurile la care te gandesti. Vei spune, dar eu ma
      gandesc cum sa scap de datorii. Nu conteaza daca te gandesti la cum
      sa
      te indatorezi sau la cum sa scapi de datorii, daca te gandesti la
      datorii vei atrage datorii. Pune la punct un program de plata
      automata
      a datoriilor si apoi incepe sa te gandesti la prosperitate.

      Oamenii imi spun, de multe ori, "As vrea sa-mi dublez veniturile
      anul
      viitor". Insa cand analizezi actiunile lor, ei nu fac nimic din ceea
      ce ar conduce la scopul pe care si l-au propus. Atunci se intorc si
      zic, "N-are rost sa mai continuu asa". Iar Universul le raspunde,
      "Dorinta ta este lege pentru mine". Atunci cand te framanti ca nu ai
      destui bani, cand i te plangi prietenului tau ca nu ai destui bani,
      cand te simti nefericit ca nu ai destui bani, activezi in interiorul
      tau sau continui sa activezi un gand care este exact opusul dorintei
      pe care ai exprimat-o. Pe scurt, nu poti sa ajungi sa ai mai multi
      bani daca te concentrezi tot timpul asupra "nu am de ajuns."

      Cand am inteles prima data Secretul eram plin de datorii, primeam in
      fiecare zi instiintari de plata. Cum puteam schimba aceasta
      situatie?
      Legea atractiei spune ca primesti lucrurile la care te gandesti. Asa
      ca am luat un formular bancar, am sters sumele de acolo si am scris
      cifra noua. Am scris exact ce suma imi doream sa am in banca. Daca
      as
      vizualiza cecurile pe care mi le doresc? Asa ca am vizualizat un
      teanc
      de cecuri care sa imi vina prin posta. In doar o luna, lucrurile au
      inceput sa se schimbe. Este uimitor. Astazi gasesc in cutia postala
      aproape numai cecuri. Gasesc si cateva facturi, dar cecurile sunt
      mai
      multe.

      Am crescut avand in cap refrenul "trebuie sa muncesti din greu
      pentru
      bani, trebuie sa muncesti din greu pentru bani". Acum l-am inlocuit
      cu
      altul, "Banii se castiga usor si repede". La inceput totul pare o
      mare
      pacaleala, bineinteles. Exista o parte a creierului tau care spune,
      "Micinosule, de fapt este greu". Trebuie sa te obisnuiesti cu acest
      meci de tenis care va dura o vreme. Cand este vorba de a crea
      bunastare, trebuie stiut ca bunastarea este o stare a mintii. Totul
      se
      rezuma la felul cum gandesti. 80 la suta din ceea ce ii invat pe
      oameni se refera la psihologia lor, la felul in care gandesc. Unii
      dintre cei care ma asculta spun, "Ei bine, tu poti sa faci asta, eu
      nu". Oricine are capacitatea de a schimba felul cum se raporteaza la
      ceilalti si la bani.

      Am cunoscut o multime de oameni care produceau o groaza de bani,
      insa
      relatiile lor cu ceilalti erau mizerabile. E vorba doar de un termen
      tehnic. Asta nu este bunastare, chiar nu este. Poti sa alergi dupa
      bani si poti sa te imbogatesti, insa asta nu-ti garanteaza
      bunastarea.
      Nu vreau sa spun ca banii nu ar fi o parte a bunastarii, dimpotriva,
      insa sunt doar o parte. Pe de alta parte, intalnesc o multime de
      oameni, sa le spunem "de spirit", care insa sunt bolnavi si saraci
      tot
      timpul. Nici asta nu este bunastare. Viata inseamna abundenta. In
      toate domeniile.

      Multi oameni din Occident cauta succesul, vor casa lor, vor ca
      afacerea lor sa prospere, vor toate aceste lucruri. Insa ceea ce am
      descoperit este ca a avea toate acele lucruri nu reprezinta o
      garantie
      a ceea ce vor cu adevarat, adica fericire. Fericirea nu vine dupa ce
      ai dobandit toate lucrurile pe care le doresti. Este exact invers.
      Intai trebuie sa ai o stare de spirit buna, impacata, dominata de o
      viziune interioara, dupa care vor veni si celelalte lucruri din
      afara.

      Secretul inseamna pentru mine ca noi suntem creatorii propriului
      nostru univers. Si ca orice dorinta a unui lucru va aduce lucrul in
      viata noastra. De aceea este foarte important ceea ce iti doresti,
      ce
      ganduri ai, ce sentimente, pentru ca toate acestea vor prinde viata.

      Intr-o zi am intrat in casa cuiva care era un regizor si un
      producator
      celebru. In fiecare colt al casei sale era imaginea unei femei
      frumoase, dezbracata, acoperita doar cu un voal, care parca spunea,
      "Nu ma uit la tine, nu te vad", si eu am spus, "Se pare ca ai
      probleme
      in dragoste" "Esti cumva vizionar?" "Nu, dar uitat-te, in sapte
      locuri, ai exact aceeasi femeie". "Dar imi plac imaginile acestea.
      Le-am pictat eu insumi". "Asta e si mai rau", am spus, "pentru ca
      ti-ai pus toata creativitatea aici". El era un om foarte aratos,
      inconjurat tot timpul de actrite, pentru ca asta ii era meseria,
      insa
      nu putea dobandi dragostea. L-am intrebat, "Ce iti doresti?"

      "Imi doresc sa ma intalnesc cu trei femei pe saptamana". "Atunci
      picteaza-te inconjurat de trei femei si aseaza aceasta imagine in
      fiecare colt al casei". Peste sase luni m-am intalnit cu el in
      Europa
      si l-am intrebat "Cum stai cu viata amoroasa?" "Grozav, tocmai m-au
      sunat acele femei, vor sa ne intalnim". "pentru ca asta a fost
      dorinta
      ta". "Acum am trei intalniri pe saptamana. Femeile se bat pe mine".
      "Bravo tie". "Insa vreau sa ma stabilizez un pic. Vreau sa ma
      casatoresc, vreau o poveste romantica". "Ei bine, atunci picteaz-o".
      Asa ca s-a pictat avand o relatie romantica si un an mai tarziu s-a
      casatorit, iar acum este foarte fericit. Totul pentru ca si-a
      exprimat
      dorinta. Dorinta era in el de multi ani, insa nu s-a concretizat
      pentru ca nu se putea manifesta, fiind inabusita mereu de o parte a
      propriului sine care ii spunea ca nu se poate.

      Asa ca daca ati aflat aceste lucruri, incepeti sa va jucati cu ele.
      In
      interiorul unei relatii, este important sa intelegi mai intai cine
      poate intra in acea relatie. Nu vorbesc de partenerul tau, ci despre
      tine. Cum poti crede ca cineva se poate simti bine cu tine daca tu
      insuti nu te simti bine cu tine? Din nou, Legea atractiei sau
      Secretul
      este sa aduci o stare de bine in viata ta, iar asta trebuie sa-ti
      fie
      extrem de clar. Gandeste-te la urmatorul lucru: Te porti cu tine
      insuti asa cum ai vrea sa se poarte ceilalti cu tine? Tu trebuie sa
      devii propria ta solutie. Nu spune, "Imi esti dator si trebuie sa-mi
      dai mai mult." In loc de asta, daruieste-te mai mult tie insuti. Fa-
      ti
      timp pentru a te darui tie insuti, pentru a te umple pana la punctul
      in care dai pe dinafara.

      Am avut multe relatii in care asteptam ca partenerul meu sa-mi arate
      cat sunt de frumoasa. Aveam nevoie ca el sa-mi arate ca sunt
      frumoasa,
      pentru ca eu nu ma simteam frumoasa. Pentru ca atunci cand eram
      adolescenta, idolii mei erai ingerii lui Charlie, sau Femeia
      fantastica. Desi acestea erau femei frumoase, nici una dintre ele nu
      imi semana. Abia in momentul in care m-am oprit si m-am indragostit
      de
      Lisa care avea buze carnoase, solduri proeminente, piele cafenie
      abia
      atunci restul lumii a inceput sa se indragostesca de Lisa.

      Sunt asa de grozav! Ma studiez de 44 de ani, imi vine sa ma sarut!
      Asta pentru ca ajungi sa te iubesti pe tine insuti. Nu vorbesc de
      auto-inselare. Vorbesc de respectul pentru tine insuti. Atunci cand
      te
      iubesti pe tine insuti, ii vei iubi si pe ceilalti.

      Uneori oamenii spun, "Oamenii cu care lucrez sunt atat de
      negativisti" , sau "Omul cu care traiesc este atat de furios", sau
      "Copiii imi fac numai necazuri". Noi le raspundem, trebuie sa te
      orientezi catre partea cea mai buna a oamenilor din jurul tau. Fa-ti
      un caiet in care sa notezi toate calitatile oamenilor din preajma
      ta.
      Se poate sa fi avut confruntari cu unii, sa fi avut cu ei o relatie
      ingrozitoare, insa in mintea ta, cu destul efort, recunoastem, pe
      masura ce te concentrezi asupra lucrurilor care iti plac la ei,
      oamenii aceia vor deveni pentru tine pozitivi. Chiar daca nu poti
      influenta lumea in care ei traiesc, daca ei au o stare de spirit sau
      atitudine care nu se potriveste cu starea de spirit si atitudinea ta
      in privinta lor, nu va veti mai intersecta. Legea atractiei nu o sa
      va
      mai puna in acelasi spatiu. Frecventele voastre nu se mai potrivesc.

      Daca ti-ai cunoaste potentialul de a te simti bine, nu ai mai cere
      nimanui sa se schimbe pentru ca tu sa te simti bine. Te-ai elibera
      de
      acea nevoie impovaratoare de a controla lumea, de a-ti controla
      partenerul, de a-ti controla copilul. Esti singurul care poate crea
      propria ta realitate. Pentru ca nimeni nu poate gandi pentru tine.
      Nimeni nu poate face asta in locul tau. Numai tu. Fiecare particica
      din tine.

      Este important sa-ti dai seama ca trupul tau este produsul
      gandurilor
      tale. Incepem sa intelegem, in medicina, gradul in care gandurile si
      emotiile determina de fapt substanta fizica si structura si
      functiile
      corpului nostru. Stim ca exista, in arta vindecarii, efectul
      placebo.
      Placebo este ceva despre care se spune ca nu are nici un efect
      asupra
      corpului, precum o pilula de zahar. Ii spui pacientului ca ea are
      acelasi efect curativ. Ceea ce se intampla este ca pilula placebo
      are
      acelasi efect daca nu uneori chiar mai mare decat medicamentul
      propriu-zis produs in acel scop. Asa ca s-a descoperit ca mintea
      omului este cel mai important factor in arta vindecarii. Cateodata
      mai
      mare decat medicamentele. Daca cineva este bolnav si se pune
      problema
      de a alege intre a descoperi ce anume din mintea lui creeaza boala
      si
      medicamentul pentru acea boala, daca este vorba de o forma acuta a
      bolii, care l-ar putea aduce in pragul mortii, atunci, evident, este
      indicat medicamentul, explorand, in acelasi timp, cauza mentala a
      bolii. Asa ca medicina nu trebuie negata. Fiecare mod de a vindeca
      are
      rostul sau.

      Exista peste tot un curent de stare de bine. Este un curent de
      energie
      pozitiva pura. Universul, din cate stim, este plin numai cu o astfel
      de energie. Traim intr-o lume care se bazeaza pe bunastare si
      bunastarea abunda. Atunci cand ii permiti acestui flux sa curga prin
      tine in intregimea sa, te simti bine, foarte bine. Cand te
      indepartezi
      un pic de el, nu te mai simti atat de bine. Exista un singur flux de
      bunatate sau de stare de bine caruia tu ii permiti sau nu te
      traverseze. Emotiile tale iti spun in ce situatie te afli. Daca ii
      permiti acestei conexiuni sa se manifeste sau daca ii opui
      rezistenta.

      Gandeste-te la oamenii care sunt in faza terminala a unei boli.
      Gandeste-te la cuvantul "ne-sanatos" . Descompune-l. Este vorba de
      un
      corp care nu este sanatos. Exista o mie de diagnostice si o mie de
      boli. Ele reprezinta doar veriga slaba. Toate sunt consecinta unui
      singur lucru. Stresul. Daca supui un lant unui stres suficient de
      puternic, daca supui un sistem unui stres suficient de puternic, una
      dintre verigile sale va ceda. Fiziologia noastra creeaza boli pentru
      ne asigura un feed-back, pentru a ne instiinta ca nu suntem
      echilibrati, ca nu iubim, ca nu suntem recunoscatori. Semnele si
      simptomele trupului nostru nu sunt ceva ingrozitor in sine.

      O intrebare frecventa este aceea referitoare la boala. Daca o
      persoana
      s-a imbolnavit sau se simte rau poate puterea de a gandi pozitiv sa
      schimbe lucrurile? Raspunsul este da, cu siguranta.

      Pe 23 noiembrie am fost diagnosticata de cancer la san. Am crezut
      atunci, cu toata puterea, ca sunt deja vindecata. Toata ziua, de
      dimineata pana seara, spuneam, "Multumesc pentru vindecare." Si asa
      am
      continuat neabatut. "Multumesc pentru vindecare." Credeam, in inima
      mea, ca sunt vindecata. Ma vedeam ca si cand cancerul n-ar fi fost
      niciodata in corpul meu. Unul dintre lucrurile pe care le-am facut
      pentru a ma vindeca a fost sa vad filme foarte amuzante. Asa ca nu
      faceam decat sa rad toata ziua. Nu-mi puteam permite nici un stres
      in
      viata, pentru ca stiam ca stresul este unul dintre cele mai rele
      lucruri atunci cand incerci sa te vindeci. Din momentul in care am
      fost diagnosticata, 23 noiembrie, pana cand m-am vindecat complet au
      trecut aproximativ trei luni. Si asta fara radiatii sau
      chimioterapie.
      Se numeste auto-vindecare.

      Te ranesti, pielea creste la loc. Te infectezi, sistemul imunitar ia
      in primire bacteriile si te vindeca. Sistemul imunitar este
      construit
      pentru a vindeca. Boala nu poate dura intr-un corp care este intr-o
      stare de sanatate emotionala. Organismul nostru se dispenseaza de
      milioane de celule intr-o secunda si creeaza in aceeasi secunda
      milioane de celule noi. De fapt, parti intregi ale corpului tau sunt
      inlocuite in fiecare zi. Alte parti sunt inlocuite in luni, altele
      in
      ani. Insa in decurs de cativa ani avem un corp nou-nout. Daca ai o
      boala si daca te concentrezi asupra ei si daca vorbesti cu oamenii
      despre ea, vei crea si mai multe celule bolnave.

      Vizualizeaza- te ca traind intr-un corp perfect sanatos. Lasa-l pe
      doctor sa se ocupe de boala. Iti dai seama de diferenta dintre a
      avea
      artrita si a-ti fi frica de ea, pe de o parte, si a avea artrita si
      fi increzator ca iti va trece, pe de alta parte? Diferenta dintre
      spaima si speranta este diferenta dintre vindecare si boala.
      Gandurile
      fericite conduc la un metabolism fericit. La un corp mai fericit si
      mai sanatos. Gandurile negative, stresul iti degradeaza corpul si
      creierul pentru ca emotiile noastre reconstruiesc, recorganizeaza,
      recreeaza continuu corpul nostru. Inlatura stresul fiziologic din
      organism si corpul isi va indeplini functiile pentru care a fost
      proiectat. Se vindeca singur.

      Am vazut rinichi regenerati, am vazut cancerul disparand, am vazut
      vazul imbunatatindu- se si revenind. Am spus intotdeauna ca
      incurabil
      inseamna vindecabil dinlauntru. Iti poti schimba viata si te poti
      vindeca.

      Povestea mea incepe la 10 martie 1981. Aceasta zi mi-a schimbat
      intreaga viata. N-am s-o uit niciodata. M-am prabusit cu avionul. Am
      ajuns la spital complet paralizat. Sira spinarii imi era distrusa,
      aveam prima si a doua vertebra rupte, reflexul de a inghiti
      disparuse,
      nu puteam nici manca nici bea diafragma imi era distrusa, nu puteam
      sa
      respir, tot ce puteam sa fac era sa clipesc. Doctorii au spus,
      bineinteles, ca toata viata o sa fiu o leguma. Ceea ce voi putea
      face
      toata viata va fi sa clipesc. Asta au crezut despre mine, dar nu
      conteaza parerea lor. Ce conta era ce credeam eu. M-am imaginat ca
      fiind o persoana normala din nou, care iese din spital pe propriile
      picioare. Singurul lucru asupra caruia puteam lucra in spital era
      mintea mea. Odata ce ai mintea insa, poti pune lucrurile acolo unde
      le
      este locul. Eram conectat la un aparat de respiratie iar medicii
      spuneau ca nu voi mai putea respira pentru ca diafragma imi era
      distrusa. Insa auzeam in mine o voce care imi spunea, "Respira
      adanc,
      respira adanc." Asa ca in cele din urma nu am mai avut nevoie de
      aparat. Medicii nu aveau nici o explicatie. Nu-mi puteam permite sa
      las nici un lucru sa intre in mintea mea care sa ma distraga de la
      scopul si viziunea mea. Mi-am stabilit in minte sa ies din spital de
      Craciun. Acesta era scopul meu. Peste opt luni am iesit din spital
      pe
      picioarele mele. Medicii erau stupefiati. Ziua aceea nu o voi uita
      niciodata. Pentru cei care ma urmaresc acum si care sufera, daca ar
      fi
      sa-mi rezum viata si sa le dau un sfat mi-as rezuma intreaga
      experienta in cinci cuvinte: "Omul devine ceea ce gandeste."

      Sunt atat de multi oameni care isi traiesc viata conditionati din
      afara. Se uita in jurul lor si vad lucruri minunate, si spun, "vrem
      mai multe asemenea lucruri, suntem de acord cu ele, suntem gata sa
      sprijinim producerea lor." Insa apoi se uita la lucrurile pe care nu
      le vor. Lucruri groaznice, pe care nu vor sa le traiasca. Nu vor sa
      le
      traiasca nici altii, asa ca spun, "Trebuie sa facem ceva sa scapam
      de
      aceste lucruri." Insa nu isi dau seama ca, luptand impotriva a ceea
      ce
      nu doresc, adauga energie acelor lucruri. In lume se duce un intreg
      razboi impotriva saraciei, impotriva cancerului, impotriva sarcinii
      la
      adolescente, impotriva terorismului, impotriva violentei, impotriva
      terorismului. Am spus razboi impotriva terorismului? Toate aceste
      eforturi nu fac decat sa adauge energie acelor lucruri rele, pentru
      ca
      nu poti spune "nu" si sa faci astfel ca lucrul sa dispara. Legea
      atractiei actioneaza si aici.

      Rezistenta impotriva unui lucru il face sa persiste. - C. Jung

      Motivul pentru care ceea ce nu-ti place persista este pur si simplu
      rezistenta ta, faptul ca spui, "nu vreau acest lucru, pentru ca ma
      face sa ma simt asa cum ma simt acum." Asa ca nu faci altceva decat
      dai contur acestei emotii, "Uau, urasc lucrul asta", si el este
      acolo,
      vine catre tine. Miscarile anti-razboinice creeaza si mai multe
      razboaie. Miscarile anti-drog creeaza si mai multe droguri. Pentru
      ca
      ne concentram asupra a ceea ce nu vrem: droguri. Oamenii spun, "De
      ce
      sa nu ma concentrez asupra acestui lucru? Asta este adevarat", iar
      noi
      spunem, asta este ca si cand ai spune ca, pentru ca cineva a acordat
      atentie unui lucru pe care nu il dorea, suficient de mult incat sa
      se
      concretizeze, ar trebui sa fac si eu asta. Insa noi nu prea
      intelegem
      acest rationament. Maica Tereza era fenomenala; ea spunea, "Nu ma
      voi
      alatura niciodata miscarilor anti-razboinice. Invitati-ma doar daca
      este vorba de miscari pentru pace." Ea stia. Intelegea secretul.
      Uitati-va numai ce a produs ea in lume. Asa ca daca esti
      anti-razboinic, fii pro-pacifist. Daca lupti impotriva foametei, fii
      pentru oamenii care au de mancare din abundenta. Daca esti impotriva
      unui anume politician, devino pro-oponentul sau. De multe ori
      alegerile sunt castigate de persoana pe care oamenii o resping
      pentru
      ca acea persoana canalizeaza toate energiile si toata atentia

      Trebuie sa te concentrezi pe ceea ce vrei, nu pe ceea ce nu vrei. E
      bine sa fii constient de ceea ce nu vrei, pentru ca acesta este
      elementul de contrast pentru ceea ce vrei cu adevarat. Insa adevarul
      este ca cu cat vorbesti mai mult despre ceea ce nu vrei, sau
      vorbesti
      despre cat de rau este acel lucru, sau te informezi despre asta tot
      timpul, si apoi comentezi cat de groaznic este, nu faci decat sa
      creezi din ce in ce mai mult din acel lucru.

      Oamenii imi tot spun, "Ei bine, James, trebuie sa fiu informat."
      Poate
      ca trebuie sa fii si informat. Insa nu trebuie sa fii inundat.
      Invata
      sa fii calm si sa-ti indepartezi atentia de la ceea ce nu vrei, si
      de
      la toata incarcatura emotionala pe care o aduce lucrul nedorit si
      concentreaza- ti atentia asupra a ceea ce doresti sa ti se intample.
      Intotdeauna am spus ca, atunci cand vocea si viziunea din interiorul
      tau devin mai profunde, mai clare si mai puternice decat opiniile
      din
      exterior, ai devenit stapanul vietii tale. Nu esti aici sa faci ca
      lumea sa devina exact ceea ce vrei tu. Esti aici pentru a crea in
      jurul tau lumea pe care ti-o doresti in vreme ce le permiti si
      celorlalti sa aiba lumea pe care si-o doresc.

      Una din intrebarile care mi se pun mereu si care probabil ca este si
      in mintea voastra este urmatoarea: "Daca toti folosesc Secretul, si
      daca toti intrebuinteaza universul ca pe un catalog de produse,
      lucrurile nu vor ajunge sa se termine? Nu se va repezi toata lumea
      sa
      ia aceleasi lucruri? Ceea ce este minunat in legatura cu marele
      secret
      este ca lucrurile sunt din abundenta pentru toata lumea. Contrariul
      o minciuna care actioneaza ca un virus asupra mintii omenirii.
      Minciuna este ca lucrurile bune nu sunt suficiente pentru toata
      lumea.

      Exista lipsuri, exista limitari, adica pur si simplu nu ajunge.
      Aceasta minciuna face ca oamenii sa traiasca in frica, lacomie,
      saracie, iar gandurile legate de frica, lacomie, saracie si lipsuri
      devin propria lor experienta. Asa incat lumea traieste intr-un
      cosmar.

      Adevarul este ca lucrurile bune sunt mai mult decat suficiente.
      Exista
      idei creatoare din abundenta, exista energie din abundenta, exista
      dragoste din abundenta, exista bucurie din abundenta. Toate acestea
      vin dintr-o inteligenta care este constienta de natura sa infinita.

      Fiecare mare invatator care a trait pe planeta ne-a spus ca viata

      este facuta sa fie abundenta. Exact in momentul in care avem
      impresia
      ca resursele se imputineaza, gasim noi resurse pentru a ne atinge
      telul. Asa incat atunci cand cand spunem ca traim in lipsuri asta se
      imtampla pentru ca nu deschidem ochii mintii pentru a vedea ceea ce
      este in jurul nostru.

      Daca toata lumea ar trai din plin si s-ar indrepta catre ceea ce isi
      doreste nu s-ar bate pe aceleasi lucruri. Asta este frumusetea.

      Nu toti ne dorim BMW-uri. Nu toti ne dorim aceeasi persoana. Nu toti
      ne dorim aceleasi experiente. Nu toti ne dorim aceleasi haine. Nu
      toti
      vrem sa fim ... continuati voi. Exista destul pentru toata lumea.
      Daca
      crezi in aceasta idee, poti sa o vezi, poti sa actionezi dinlauntru
      ei. Ti se va revela. Acesta este adevarul. Asa ca lasa diversitatea
      realitatii sa te infioare, in vreme ce alegi din ea acele lucruri pe
      care le doresti.

      Atunci cand iti doresti ceva, gandeste-te la acel ceva. Gaseste in
      tine locul sentimentului corespunzator acelui ceva. Priveste
      lucrurile din interior. Vorbeste despre acel lucru si scrie despre
      el. Scrie un scenariu despre el. Transforma-l in propria ta
      realitate, devenind tu insuti
    • Show all 2 messages in this topic