Kiel traduki "favicon"?

  • Tim Morley
    Message 1 of 3 , Sep 1, 2006
      Saluton al ĉiuj.

      Kiel esperantigi "favicon", t.e. la bildeto, kiu vidiĝas apud reteja
      adreso en TTT-legilo? Ekzemple, ĉe la Reta Vortaro oni vidas kvar
      verdajn literojn "R E V O", kaj tejo.org uzas verdan mond-simbolon
      (du rondigitajn 'E'-oj, unu fronte al la alia).

      Kiel tio nomiĝas/nomiĝu esperante?

      Antaŭdankon.

      Tim
    • Bertilo Wennergren
      Message 2 of 3 , Sep 1, 2006
        Tim Morley:

> [...]
        > verdajn literojn "R E V O", kaj tejo.org uzas verdan mond-simbolon
        > (du rondigitajn 'E'-oj, unu fronte al la alia).

        Sen pripensi tre longe mi propon(et)as "TTT-emblemeto" kaj "TTT-piktogramo".

        --
        Bertilo Wennergren <http://bertilow.com>
      • Maarten Deprez
        Message 3 of 3 , Sep 1, 2006
          > Kiel esperantigi "favicon"

          La "Komputada Leksikono" ne scias. Mi proponas "pikt(ogramo)" aŭ pli
          bone "emblemo", ĉar ĝi uziĝas por pli ol nur preferataj retpaĝoj,
          ekzemple en langetoj en Firefox.

          Maarten