Re: paghmodifo far vizitanto sen html kaj ftp

  • Tim Morley
    Message 1 of 13 , Aug 22, 2006
      Ŝajnas al mi, ke iu simpla blogforma retejo eble helpus vin. Vi, kiel
      administranto, rajtas afiŝi "artikolojn", kaj Iu ajn rajtas aldoni
      "komentojn" sub via "artikolo", sen ajna zorgo pri html k.s.

      Mi uzas citilojn ĉar la "artikolojn" kaj "komentojn" fakte povas esti
      iu ajn tekstaĵo, kaj se vi donas administrajn rajtojn al iuj uzantoj,
      ili rajtos alŝuti bildojn kaj eventuale sondosierojn, ktp.

      Tim
    • Laurent Dudouet
      Message 2 of 13 , Aug 22, 2006
        Saluton!

        Felipe Castro skribis:
        > Mi sercxas iom pri tio, kaj mi nur povas pensi pri ia vikio
        > mem,
        >
        > Cxu aliaj sugestoj?

        SPIP: http://www.spip.net/
        Mi ne scias, se ĝi plenumus ĉiujn viajn bezonojn (mi ne konas ĝin
        suffice bone, mi ne eĉ scias se ne endas uzi FTP-on), sed estas
        regardinde.
        Notu: Esperanta retpaĝo ne enhavas veran dokumentaron, nur ekzemplojn
        de (Esperantaj!) TTT-ejoj kiuj uzas ĝin. Provu la paĝon en via denaska
        lingvo.

        --
        Lorenzo
      • Bertilo Wennergren
        Message 3 of 13 , Aug 22, 2006
          Tim:

          > Ŝajnas al mi, ke iu simpla blogforma retejo eble helpus vin. Vi, kiel
          > administranto, rajtas afiŝi "artikolojn", kaj Iu ajn rajtas aldoni
          > "komentojn" sub via "artikolo", sen ajna zorgo pri html k.s.

          Jes. Ekz. "Wordpress" (por kiu jam ekzistas Esperanta traduko de
          malnova versio, kaj por kiu espereble baldau mi faros tradukon
          ankau de la ghisdata versio) kredeble povas tute bone plenumi
          tiun taskon. Eblas agordi tiel, ke la rezulta TTT-ejo apenau iel
          ajn similas al blogo, krom en tio, ke eblas facile redakti la
          enhavon sen scio pri HTML kaj certe sen FTP.

          --
          Bertilo Wennergren <http://bertilow.com>
        • Felipe Castro
          Message 4 of 13 , Sep 4, 2006
            Mi trovis tre interesan rimedon:

            http://www.cmsimple.dk/

            Iu Esperantisto uzas gxin en tiu cxi retejo:

            http://www.esperantocxemizo.1go.dk/

            Mi provos Esperantigi gxin, se gxi vere estas bona... Sed
            eble tiu homo jam faris tion. Cxu iu cxi tie emas kontakti
            lin, ne por acxeti liajn cxemizojn? :)

            Você quer respostas para suas perguntas? Ou você sabe muito e quer compartilhar seu conhecimento? Experimente o Yahoo! Respostas !
            http://br.answers.yahoo.com/
          • Tim Morley
            Message 5 of 13 , Sep 5, 2006
              Je lundo la 4-a de septembro, Felipe Castro skribis:

> [...]
              >
              > Mi provos Esperantigi gxin, se gxi vere estas bona... Sed
              > eble tiu homo jam faris tion. Cxu iu cxi tie emas kontakti

              Ĉu eble la ligilo "Kontakto" ĉe la retejo, kiun vi citas estus bona
              startloko...?

              http://www.esperantocxemizo.1go.dk/?kontakto_kaj_mendoj

            • Felipe Castro
              Message 6 of 13 , Sep 5, 2006
                --- Tim Morley <t_morley@...> escreveu:

                > Sed
                > kontakti
                >
                > Ĉu eble la ligilo "Kontakto" ĉe la retejo, kiun vi
> [...]

                Verdire mi ecx ne provis tion. La programo estas tiom
                malgranda kaj simpla, ke mi jam kreis tradukan dosieron al
                Esperanto. Baldaux mi testos gxin kaj tiam mi montros alian
                ekzemplon de aplikon. Mi tre sxatis gxin gxis nun. Gxi
                promesas esti gxuste tio, kio ni sercxas.

                Mi intencas disponigi la version modifitan de mi tie. Kaj
                krome, iel mi kontaktos tiun homon.

                Gxis...

                http://br.yahoo.com
              • Nino V
                Message 7 of 13 , Sep 6, 2006
                  Saluton,

                  mi intencis provi tiun programon, sed malgrau mi ne estas tute nesperta pri
                  tiaj aferoj, mi tute ne sukcesis krei la unuan pagxon per tiu simpla kaj
                  facila programo!

                  Cxiufoje aperas iu "MISSING HEADING", kaj se mi insistas jen "DUPLICATE
                  HEADINGS" kaj tiel plu... :(

                  Cxu vi povas klarigi al mi kie mi eraras?

                  Amike
                  Nino

                  PS Mi tre sxatus ricevi vian esperantan version.

                  =================================
                  http://www.vessella.it (italiano, esperanto, kiswahili, english)
                  http://www.changamano.org (Iniziative di solidarietà per la Tanzania)
                  http://www.lernado.it (Articoli di quotidiani della Tanzania, Corso di
                  lingua swahili, Corso di lingua esperanto, Vocabolario esperanto-italiano,
                  Jifunze lugha ya Kiesperanto, Kamusi ya Kiesperanto)

> [...]

                  promesas esti gxuste tio, kio ni sercxas.

                  Mi intencas disponigi la version modifitan de mi tie. Kaj

                  Yahoo! Groups Links
                • Felipe Castro
                  Message 8 of 13 , Sep 8, 2006
                    Eble estas problemo en la kodo, kiam oni forigas tutan
                    pagxaron. Provu uzi la butoneton "HTML", por kontroli la
                    kreitan kodon. Oni ne povas havi ekzemple:

                    <h1>Titolo mia</h1>

                    <h1>Titolo mia</h1>

                    Tio estas duobligo!

                    Kaj eble vi registris antauxe malplenan pagxon. Tiel la
                    sistemo "plendis" pri manko de titolo.

                    Mi sukcesis instali la sistemon, tenante preskaux la saman
                    aspekton de la originala retpagxaro. Jen la originalo, kun
                    ties enhavo:

                    http://www.esperanto-rn.pro.br/eo

                    Kaj jen la "cmsimple"-a versio, sen la originala enhavo,
                    nur kun la enkonduka teksto de la sistemo mem:

                    http://ttt.esperanto-rn.pro.br/projektujo

                    Alsxutu la Esperantan version en la malsupro de tiu
                    pagxaro. Poste malkompakti la zip-an dosieron, oni povas
                    uzi la eo-tradukon cxe la subdosierujo:

                    cmsimple-eo-rn\cmsimple\languages\eo.php

                    rim.: eble vi demandas: kiel uzi "ttt"-on anstataux "www"?
                    Cxu iu alia deziras respondi? :-)

                    Helpeme,

                    Felipe Castro.

                    Message 9 of 13 , Sep 8, 2006
                      Felipe Castro:

                      > rim.: eble vi demandas: kiel uzi "ttt"-on anstataux "www"?
                      > Cxu iu alia deziras respondi? :-)

                      En tiaj adresoj povas aperi chio ajn, ne nur "www" au "ttt",
                      sed io ajn alia, au ech nenio - antau la domajnonomo. Tion
                      oni povas mem libere elekti, kiam oni agordas sian servilon.

                      Sed uzi "ttt" sen aparta kialo apenau havas sencon. Se oni
                      ne deziras la strange oftan prefikson "www", estas pli saghe
                      uzi nenion. Tiaj prefiksoj normale havas sencon nur se oni
                      volas havi diversajn variantojn de la adreso, kiuj respondas
                      al diversaj enhavoj (lau ia divido oportuna por la koncerna
                      TTT-ejo).

                      Message 10 of 13 , Sep 8, 2006
                        Bedaurinde miaj problemoj aperis tuj post la kreo de la bonvenan pagxon! La
                        kodo komencis montri
                        pagxon "MISSING HEADING"!

                        Sed versxajne la problemo estas en la servilo mem. Fakte mi volus uzi gxin
                        en servilo kiu senpage donas spacon se vi permesas al ili aldonon de du
                        reklamiloj (www.bonalingvo.it). Mi konstatis ke ili automate sxangxas la
                        kodon do kiam mi premas la butonon "HTML" mi vidas tre komplikan kodon kiu
                        tute ne estas tiu de CMSSIMPLE!

                        Mi konstatis ankau ke la kodaro ne povas ankorau utili al mi, cxar gxi ne
                        permesas al malsamaj homoj admistri siajn proprajn pagxojn sen rajto modifi
                        ceterajn pagxojn.

                        Dankon pro la esperanta versio.

                        Amike
                        Nino

                        PS la tehxnikajn klarigojn de tiu ebleco uzi "ttt" jam donis Bertilo, la
                        "politikan" estas tre subjektivaj :), lau mi.

                        =================================

                        Message 11 of 13 , Sep 10, 2006
                          --- Nino V <nino@...> escreveu:

> [...]
                          > reklamiloj (www.bonalingvo.it). Mi konstatis ke ili
                          > automate sxangxas la
                          > kodon do kiam mi premas la butonon "HTML" mi vidas tre

                          Jes, do vi ne povas uzi kaj tiajn servilojn "senpagajn" kaj
                          "auxtomatan" sistemon, kiu uzas PHP-on, ekzemple.

                          > Mi konstatis ankau ke la kodaro ne povas ankorau utili al
                          > mi, cxar gxi ne
                          > permesas al malsamaj homoj admistri siajn proprajn
                          > pagxojn sen rajto modifi
                          > ceterajn pagxojn.

                          Bone, vi povus aldoni plurajn sistemojn, po unu por ero.
                          Ekzemple:

                          http://www.viadomajno.org/unuapagxaro
                          http://www.viadomajno.org/duapagxaro
                          http://www.viadomajno.org/triapagxaro

                          Kaj vi alsxutus la kodaron al cxiu subdosierujo en la
                          servilo.

                          La sistemo mem estas tre eta, tial gxi ebligas fari tiel.
                          Cxiu uzulo de malsamaj subpagxaro havus sian propran
                          sistemeton (CMSimple), kun individua pasvorto.

                          Mi mem faros tion, por ebligi al cxiu disigxita grupeto
                          havi sian propran pagxaron cxe la pli granda retejo de nia
                          provinco, kreante tiel kvazaux portaleton... :-)

                          > PS la tehxnikajn klarigojn de tiu ebleco uzi "ttt" jam
                          > donis Bertilo, la
                          > "politikan" estas tre subjektivaj :), lau mi.

                          Tutcerte. Sed li ekkonvinkas min. Mi ja konjektas ne plu
                          teni tiun "ttt"-on, pri kiu nur retemulaj Esperantistoj
                          cerbumus... Gxi ankoraux estas nur testo, mi ankoraux ne
                          ligis al gxi de la cxefa pagxo.

                          Felipe Castro

                          http://br.yahoo.com