Re: [programistoj-respondas] paghmodifo far vizitanto sen html kaj ftp

  • Felipe Castro
    Message 1 of 13 , Aug 21, 2006
      Mi sercxas iom pri tio, kaj mi nur povas pensi pri ia vikio
      mem, cxar oni ne volas uzi ftp-on nek html-ajxon. Kaj mi
      trovis vikion, kiu ebligas esti enmetata en nur parto de la
      retpagxo, do gxi ne sxangxas multe la aspekton cxirkauxan
      de la retpagxoj. Tamen, la modifeblaj enhavoj estus
      limigxitaj de simpla vikio: eblas sxangxi la tekston,
      bildojn kaj ecx meti dosierojn. Sed oni devas scii almenaux
      la minimuman (kaj simplan) kodon de vikioj.

      Jen gxi:

      EWiki

      Sed mi ne scias, cxu gxi estas facile tradukebla al
      Esperanto. Mi trovis alian, kiu facile ebligas tradukon kaj
      mi faras gxian Esperantigon nun. Estas tiu:

      MoniWiki

      Cxu aliaj sugestoj?

      Brakumon,

      Felipe Castro.

      ***************

      http://br.mobile.yahoo.com/mailalertas/
    • Tim Morley
      Message 2 of 13 , Aug 22, 2006
        Ŝajnas al mi, ke iu simpla blogforma retejo eble helpus vin. Vi, kiel
        administranto, rajtas afiŝi "artikolojn", kaj Iu ajn rajtas aldoni
        "komentojn" sub via "artikolo", sen ajna zorgo pri html k.s.

        Mi uzas citilojn ĉar la "artikolojn" kaj "komentojn" fakte povas esti
        iu ajn tekstaĵo, kaj se vi donas administrajn rajtojn al iuj uzantoj,
        ili rajtos alŝuti bildojn kaj eventuale sondosierojn, ktp.

        Tim
      • Laurent Dudouet
        Message 3 of 13 , Aug 22, 2006
          Saluton!

          Felipe Castro skribis:
          > Mi sercxas iom pri tio, kaj mi nur povas pensi pri ia vikio
          > mem,
          >
          > Cxu aliaj sugestoj?

          SPIP: http://www.spip.net/
          Mi ne scias, se ĝi plenumus ĉiujn viajn bezonojn (mi ne konas ĝin
          suffice bone, mi ne eĉ scias se ne endas uzi FTP-on), sed estas
          regardinde.
          Notu: Esperanta retpaĝo ne enhavas veran dokumentaron, nur ekzemplojn
          de (Esperantaj!) TTT-ejoj kiuj uzas ĝin. Provu la paĝon en via denaska
          lingvo.

          --
          Lorenzo
        • Bertilo Wennergren
          Message 4 of 13 , Aug 22, 2006
            Tim:

            > Ŝajnas al mi, ke iu simpla blogforma retejo eble helpus vin. Vi, kiel
            > administranto, rajtas afiŝi "artikolojn", kaj Iu ajn rajtas aldoni
            > "komentojn" sub via "artikolo", sen ajna zorgo pri html k.s.

            Jes. Ekz. "Wordpress" (por kiu jam ekzistas Esperanta traduko de
            malnova versio, kaj por kiu espereble baldau mi faros tradukon
            ankau de la ghisdata versio) kredeble povas tute bone plenumi
            tiun taskon. Eblas agordi tiel, ke la rezulta TTT-ejo apenau iel
            ajn similas al blogo, krom en tio, ke eblas facile redakti la
            enhavon sen scio pri HTML kaj certe sen FTP.

            --
            Bertilo Wennergren <http://bertilow.com>
          • Felipe Castro
            Message 5 of 13 , Sep 4, 2006
              Mi trovis tre interesan rimedon:

              http://www.cmsimple.dk/

              Iu Esperantisto uzas gxin en tiu cxi retejo:

              http://www.esperantocxemizo.1go.dk/

              Mi provos Esperantigi gxin, se gxi vere estas bona... Sed
              eble tiu homo jam faris tion. Cxu iu cxi tie emas kontakti
              lin, ne por acxeti liajn cxemizojn? :)

              Você quer respostas para suas perguntas? Ou você sabe muito e quer compartilhar seu conhecimento? Experimente o Yahoo! Respostas !
              http://br.answers.yahoo.com/
            • Tim Morley
              Message 6 of 13 , Sep 5, 2006
                Je lundo la 4-a de septembro, Felipe Castro skribis:

> [...]
                >
                > Mi provos Esperantigi gxin, se gxi vere estas bona... Sed
                > eble tiu homo jam faris tion. Cxu iu cxi tie emas kontakti

                Ĉu eble la ligilo "Kontakto" ĉe la retejo, kiun vi citas estus bona
                startloko...?

                http://www.esperantocxemizo.1go.dk/?kontakto_kaj_mendoj

              • Felipe Castro
                Message 7 of 13 , Sep 5, 2006
                  --- Tim Morley <t_morley@...> escreveu:

                  > Sed
                  > kontakti
                  >
                  > Ĉu eble la ligilo "Kontakto" ĉe la retejo, kiun vi
> [...]

                  Verdire mi ecx ne provis tion. La programo estas tiom
                  malgranda kaj simpla, ke mi jam kreis tradukan dosieron al
                  Esperanto. Baldaux mi testos gxin kaj tiam mi montros alian
                  ekzemplon de aplikon. Mi tre sxatis gxin gxis nun. Gxi
                  promesas esti gxuste tio, kio ni sercxas.

                  Mi intencas disponigi la version modifitan de mi tie. Kaj
                  krome, iel mi kontaktos tiun homon.

                  Gxis...

                  http://br.yahoo.com
                • Nino V
                  Message 8 of 13 , Sep 6, 2006
                    Saluton,

                    mi intencis provi tiun programon, sed malgrau mi ne estas tute nesperta pri
                    tiaj aferoj, mi tute ne sukcesis krei la unuan pagxon per tiu simpla kaj
                    facila programo!

                    Cxiufoje aperas iu "MISSING HEADING", kaj se mi insistas jen "DUPLICATE
                    HEADINGS" kaj tiel plu... :(

                    Cxu vi povas klarigi al mi kie mi eraras?

                    Amike
                    Nino

                    PS Mi tre sxatus ricevi vian esperantan version.

                    =================================
                    http://www.vessella.it (italiano, esperanto, kiswahili, english)
                    http://www.changamano.org (Iniziative di solidarietà per la Tanzania)
                    http://www.lernado.it (Articoli di quotidiani della Tanzania, Corso di
                    lingua swahili, Corso di lingua esperanto, Vocabolario esperanto-italiano,
                    Jifunze lugha ya Kiesperanto, Kamusi ya Kiesperanto)

> [...]

                    promesas esti gxuste tio, kio ni sercxas.

                    Mi intencas disponigi la version modifitan de mi tie. Kaj

                    Yahoo! Groups Links
                  • Felipe Castro
                    Message 9 of 13 , Sep 8, 2006
                      Eble estas problemo en la kodo, kiam oni forigas tutan
                      pagxaron. Provu uzi la butoneton "HTML", por kontroli la
                      kreitan kodon. Oni ne povas havi ekzemple:

                      <h1>Titolo mia</h1>

                      <h1>Titolo mia</h1>

                      Tio estas duobligo!

                      Kaj eble vi registris antauxe malplenan pagxon. Tiel la
                      sistemo "plendis" pri manko de titolo.

                      Mi sukcesis instali la sistemon, tenante preskaux la saman
                      aspekton de la originala retpagxaro. Jen la originalo, kun
                      ties enhavo:

                      http://www.esperanto-rn.pro.br/eo

                      Kaj jen la "cmsimple"-a versio, sen la originala enhavo,
                      nur kun la enkonduka teksto de la sistemo mem:

                      http://ttt.esperanto-rn.pro.br/projektujo

                      Alsxutu la Esperantan version en la malsupro de tiu
                      pagxaro. Poste malkompakti la zip-an dosieron, oni povas
                      uzi la eo-tradukon cxe la subdosierujo:

                      cmsimple-eo-rn\cmsimple\languages\eo.php

                      rim.: eble vi demandas: kiel uzi "ttt"-on anstataux "www"?
                      Cxu iu alia deziras respondi? :-)

                      Helpeme,

                      Felipe Castro.

                      Message 10 of 13 , Sep 8, 2006
                        Felipe Castro:

                        > rim.: eble vi demandas: kiel uzi "ttt"-on anstataux "www"?
                        > Cxu iu alia deziras respondi? :-)

                        En tiaj adresoj povas aperi chio ajn, ne nur "www" au "ttt",
                        sed io ajn alia, au ech nenio - antau la domajnonomo. Tion
                        oni povas mem libere elekti, kiam oni agordas sian servilon.

                        Sed uzi "ttt" sen aparta kialo apenau havas sencon. Se oni
                        ne deziras la strange oftan prefikson "www", estas pli saghe
                        uzi nenion. Tiaj prefiksoj normale havas sencon nur se oni
                        volas havi diversajn variantojn de la adreso, kiuj respondas
                        al diversaj enhavoj (lau ia divido oportuna por la koncerna
                        TTT-ejo).

                        Message 11 of 13 , Sep 8, 2006
                          Bedaurinde miaj problemoj aperis tuj post la kreo de la bonvenan pagxon! La
                          kodo komencis montri
                          pagxon "MISSING HEADING"!

                          Sed versxajne la problemo estas en la servilo mem. Fakte mi volus uzi gxin
                          en servilo kiu senpage donas spacon se vi permesas al ili aldonon de du
                          reklamiloj (www.bonalingvo.it). Mi konstatis ke ili automate sxangxas la
                          kodon do kiam mi premas la butonon "HTML" mi vidas tre komplikan kodon kiu
                          tute ne estas tiu de CMSSIMPLE!

                          Mi konstatis ankau ke la kodaro ne povas ankorau utili al mi, cxar gxi ne
                          permesas al malsamaj homoj admistri siajn proprajn pagxojn sen rajto modifi
                          ceterajn pagxojn.

                          Dankon pro la esperanta versio.

                          Amike
                          Nino

                          PS la tehxnikajn klarigojn de tiu ebleco uzi "ttt" jam donis Bertilo, la
                          "politikan" estas tre subjektivaj :), lau mi.

                          =================================

                          Message 12 of 13 , Sep 10, 2006
                            --- Nino V <nino@...> escreveu:

> [...]
                            > reklamiloj (www.bonalingvo.it). Mi konstatis ke ili
                            > automate sxangxas la
                            > kodon do kiam mi premas la butonon "HTML" mi vidas tre

                            Jes, do vi ne povas uzi kaj tiajn servilojn "senpagajn" kaj
                            "auxtomatan" sistemon, kiu uzas PHP-on, ekzemple.

                            > Mi konstatis ankau ke la kodaro ne povas ankorau utili al
                            > mi, cxar gxi ne
                            > permesas al malsamaj homoj admistri siajn proprajn
                            > pagxojn sen rajto modifi
                            > ceterajn pagxojn.

                            Bone, vi povus aldoni plurajn sistemojn, po unu por ero.
                            Ekzemple:

                            http://www.viadomajno.org/unuapagxaro
                            http://www.viadomajno.org/duapagxaro
                            http://www.viadomajno.org/triapagxaro

                            Kaj vi alsxutus la kodaron al cxiu subdosierujo en la
                            servilo.

                            La sistemo mem estas tre eta, tial gxi ebligas fari tiel.
                            Cxiu uzulo de malsamaj subpagxaro havus sian propran
                            sistemeton (CMSimple), kun individua pasvorto.

                            Mi mem faros tion, por ebligi al cxiu disigxita grupeto
                            havi sian propran pagxaron cxe la pli granda retejo de nia
                            provinco, kreante tiel kvazaux portaleton... :-)

                            > PS la tehxnikajn klarigojn de tiu ebleco uzi "ttt" jam
                            > donis Bertilo, la
                            > "politikan" estas tre subjektivaj :), lau mi.

                            Tutcerte. Sed li ekkonvinkas min. Mi ja konjektas ne plu
                            teni tiun "ttt"-on, pri kiu nur retemulaj Esperantistoj
                            cerbumus... Gxi ankoraux estas nur testo, mi ankoraux ne
                            ligis al gxi de la cxefa pagxo.

                            Felipe Castro

                            http://br.yahoo.com