kiel korekti? css

  • Luiz Portella
    Message 1 of 4 , Aug 3, 2006
      S!

      rilate al http://www.alvoradadelivros.com.br/portal/ kiu estas beligita
      de http://www.alvoradadelivros.com.br/portal/mia.css kiel ordigi la
      aferon? jen problemo:
      http://www.alvoradadelivros.com.br/portal/quem_somos.php

      koran dankon, Luiz

      --
      Luiz Portella <lfpor@...>
    • joop_eggen
      Message 2 of 4 , Aug 4, 2006
        div#footer estas erara.
        div#wrapper kiu ĉirkaŭas div#footer ricevu
        height: 100%;
        kaj eble div#footer ricevu anstataŭe:
        position: absolute;
        bottom: 10px;
        left: 210;
        Joop
        Mi konsilas instali Firefox (mozilla.com) kaj kromprogramojn: Web
        Developer k.s.
      • Luiz Portella
        Message 3 of 4 , Aug 4, 2006
          -- joop_eggen skribis:
          >div#footer estas erara.

          Jes, mi aldonis
          position: absolute;
          bottom: 10px;
          left: 10;

          kaj la piedaĵo ekfukciis. ĝi restas en la fino de div#wrapper.
          antaŭ ĝi restis post div#conteudoindex aŭ div#conteudo

          >div#wrapper kiu ĉirkaŭas div#footer ricevu
          > height: 100%;

          mi aldonis tion, nun kaj index kaj quem_somos.php ne aperas bone. kun aŭ
          sen "height: 100%;" en div#wrapper la retpaĝo ne bone aperas...

          div#wrapper ŝajnas resti kun difinita "height" kio estas tre stranga!
          div#wrapper ne ĉirkaŭas div#principal kiu enhavas:
          - div#esquerda + div#conteudoindex + div#direita (en index.php)
          - div#esquerda + div#conteudo (en quem_somos.php)

          mi jam provis demeti div#principal, tamen tio ne funkciis.

          >Joop

          dankon, Joop

          >Mi konsilas instali Firefox (mozilla.com) kaj kromprogramojn: Web
          >Developer k.s.

          jes, mi uzas FireFox-on. nuntempe mi uzas Vim, simpla redaktilo. por
          GNU/linukso mi povas bluefish, mi kontrolos pri Web Developer.

          hmmm, ankaŭ Jahu.de ne scias labori kun unikoda retpoŝto teksta, eble
          nur kun unikoda retpoŝto html-a. mi tion jam sciis pri Jahu.com.br

          --
          Luiz Portella <lfpor@...>
        • Joop Eggen
          Message 4 of 4 , Aug 4, 2006
            Nur volis klarige diri ke cxe Web Developer temas pri kromajxo de Firefox mem. Gxi (same kiel kelkaj aliaj kromajxoj) posedas kelkajn belajn trajtojn.
            Kaj jes, la fusxado ankaux atingis min. Per yahoo retposxto oni povas unue sxangxi la formularon al UTF-8, kaj tiam sendi. Nu ja.
            Kun amikaj salutoj,
            Joop