Na2SO4

  • Mihxail Povorin
    Message 1 of 6 , Mar 17, 2006
      Karaj samideanoj, saluton!

      Mi faris makroon por MicrosoftWord, kiu per premo de "alt+N" entajpas tekston:

      Sub Na2SO4()
      '
      ' Na2SO4 Macro
      ' Macro recorded 17/03/2006 by povorin
      '
      Selection.TypeText Text:="dried with Na2SO4, and evaporated."
      End Sub

      1) Kiel fari, ke la ciferoj 2 kaj 4 en la formulo estu sub la linio ("subscripted")?
      2) Se mi forgesis dum la registrado de la makroo indiki, ke gxi funkciu per "alt+N", kiel eblas aldoni tion al la jam ekzistanta makroo?

      Samideane, Mihxail Povorin.
    • Nino V
      Message 2 of 6 , Mar 17, 2006
        Sub NA2SO4()
        '
        ' NA2SO4 Macro
        ' Macro registrata il 17/03/2006 da Nino
        '
        Selection.TypeText Text:="dried with Na"
        With Selection.Font
        .Name = "Times New Roman"
        .Size = 12
        .Bold = True
        .Italic = False
        .Underline = wdUnderlineNone
        .UnderlineColor = wdColorAutomatic
        .StrikeThrough = False
        .DoubleStrikeThrough = False
        .Outline = False
        .Emboss = False
        .Shadow = False
        .Hidden = False
        .SmallCaps = False
        .AllCaps = False
        .Color = wdColorRed
        .Engrave = False
        .Superscript = False
        .Subscript = True
        .Spacing = 0
        .Scaling = 100
        .Position = 0
        .Kerning = 0
        .Animation = wdAnimationNone
        End With
        Selection.TypeText Text:="2"
[...]
        .Subscript = False
        .Spacing = 0
        .Scaling = 100
        .Position = 0
        .Kerning = 0
        .Animation = wdAnimationNone
        End With
        Selection.TypeText Text:="SO"
[...]
        Selection.TypeText Text:="4"
[...]
        Selection.TypeText Text:=", and evaporated."
        End Sub

        Vi povus malkovri la samon per "Registrado de makroo".

        Amike,
        Nino
        =================================
        http://www.vessella.it (italiano, esperanto, kiswahili, english)
        http://www.changamano.org (Iniziative di solidarieta per la Tanzania)
        http://www.lernado.it (Articoli di quotidiani della Tanzania, Corso di
        lingua swahili, Corso di lingua esperanto, Vocabolario esperanto-italiano,
        Jifunze lugha ya Kiesperanto, Kamusi ya Kiesperanto)

[...]

        Por malaboni chi tiun poshtliston, sendu retposhton al:

        Yahoo! Groups Links
      • Nino V
        Message 3 of 6 , Mar 17, 2006
          >2) Se mi forgesis dum la registrado de la makroo indiki, ke gxi funkciu per
          "alt+N",
          >kiel eblas aldoni tion al la jam ekzistanta makroo?

          Se vi klakas sur "?" vi trovas la respondon :)

          Amike,
          Nino

          =================================

            Message 5 of 6 , Mar 18, 2006
              Kara Nino, dankon pro via helpo! Mi neniam verkus memstare tiom longan markroon + la samon pli simple: mi ne estas programisto.

              Amike, Mikaelo.
            • Nino V
              Message 6 of 6 , Mar 18, 2006
                Kara Mikaelo,

                ankau mi ne estas 'vera' (t.e. profesia) programisto, multe mi lernas uzante
                la butonon "?" troveblan en cxiu programo, tial mi sugestas, ke oni unue
                sercxu respondon kaj poste petu helpon al aliaj homoj (tion mi same ofte
                faras!).

                Tiun longan makroon mi ne mem skribis. Mi faris cxi tiel:
                "Iloj->Makroo->Registru novan makroon" kaj skribinte la nomon de la makroo,
                mi premis "OK". Poste mi komencis skribi la formulon "Na2So4" elektante por
                la numeroj malsuprajn signojn. Fine mi cxesigis la registradon... jen cxio!

                Mi esperas, ke tio helpas vin.

                Amike,
                Nino