Re: [programistoj-respondas] virtuala serviloj, mysql, domajnoj

  • Andrej Grigorjevskij
    Message 1 of 9 , Feb 2, 2006
      Saluton, Nino V skribis:

      > 2) nun mi povas administri mysql, sed mi preferus ke cxiu domajno havu
      > eblecojn krei proprajn arkivojn. Kiamaniere mi povas fari tion? Mi provis
      > krei arkivon kaj uzanton kun permesoj por tiu ununura arkivo, sed se tiu
      > eniras pere de phpMyAdmin li vidas ankau la arkivon "mysql". Kial?

      Per phpMyAdmin ja nur la administranto(j) rajtas eniri. Gxi ne estas por
      cxiuj.

      Amike,
      Andrej
    • Nino V
      Message 2 of 9 , Feb 2, 2006
        Saluton, Andrej!

        Dankon pro via respondo.

        Versxajne mi ne estis suficxe klara :)

        Mi intencis diri, ke cxiu domajno havu propran administranton de la arkivoj
        ligitaj al la domajno mem.

        Tio estas, mi havas servilon cxe "virtuala.servilo.com". En cxi tiu servilo
        estas du domajnoj: "domajno1.com" kaj "domajno2.com"... kaj unu
        "myPhpAdmin"!

        Nu, la administranto ("servilestro"?) de la servilo "virtuala.servilo.com"
        rajtas aldoni uzantojn ktp.: li povas modifi la bazan arkivon 'mysql'
        enhavantan la tabelojn 'users', 'hosts' ktp., tiel ke "uzanto1" estu la
        administranto de la arkivoj videblaj nur tra "domajno1.com", kaj "uzanto2"
        estu la administranto de la arkivoj de "domajno2.com". Ili ambau ne povos
        vidi nek modifi la bazan arkivon 'mysql'.

        Do uzante myPhpAdmin,

        Servilestro maldekstre vidu:

        Databases:
        mysql
        domajno1_ark1
        domajno1_ark2
        domajno1_ktp
        domajno2_ark1
        domajno2_ark2
        domajno2_ktp

        Uzanto1 (t.e. administranto de la domajno1) vidu:

        Databases:
        domajno1_ark1
        domajno1_ark2
        domajno1_ktp

        Uzanto2 (t.e. administranto de la domajno2) vidu:

        Databases:
        domajno2_ark1
        domajno2_ark2
        domajno2_ktp

        Cxu mi estis iom pli klara? Cxu vi (au iu alia) povas helpi min?

        Korajn dankojn,
        Nino

        =================================
        http://www.vessella.it (italiano, esperanto, kiswahili, english)
        http://www.changamano.org (Iniziative di solidarietà per la Tanzania)
        http://www.lernado.it (Articoli di quotidiani della Tanzania, Corso di
        lingua swahili, Corso di lingua esperanto, Vocabolario esperanto-italiano,
        Jifunze lugha ya Kiesperanto, Kamusi ya Kiesperanto)
      • Andrej Grigorjevskij
        Message 3 of 9 , Feb 2, 2006
          Saluton,

          Nino skribis:

          > Mi intencis diri, ke cxiu domajno havu propran administranton de la
          > arkivoj
          > ligitaj al la domajno mem.

          Bedauxrinde, mi mem ne uzas myPhpAdmin (mi preferas komandliniajn
          SQL-ordonojn) kaj ne povas pri gxi konsili.

          Du teoriaj eblecoj:

          1) Aux myPhpAdmin permesas krei subadministrantojn kun limigitaj rajtoj;
          2) Aux viaj rethotelaj posedantoj povas helpi pri starigo de apartaj
          interfacoj.

          Amike,
          Andrej
        • Nino V
          Message 4 of 9 , Feb 2, 2006
            Saluton,

            >2) Aux viaj rethotelaj posedantoj povas helpi pri starigo de apartaj
            >interfacoj.

            Tiu estas la kauzo de mia problemo! Mi faris grandan eraron, ili permesas
            donas al neniun interfacon, mi povas uzi nur linuksan 'sxelon'!

            Dankojn
            Nino