Re: [programistoj-respondas] Re: chu paneo de gravaj retejoj esperantaj?

  • Andrej Grigorjevskij
    Message 1 of 14 , Jan 14, 2006
      Saluton,

      Maarten Deprez skribis:

      Ne, ne via problemo... ankaux mi ne atingas. La provizanto tuj post la
      Novjaro havis problemojn. Eble ili dauxras.

      Interese, ke usonaj retaj servoj montras kvazaux pri la domajno cxio estas
      en ordo, ekz. Amazon.com kaj http://dnsreport.com

      Amike,
      Andrej
    • Andrej Grigorjevskij
      Message 2 of 14 , Jan 15, 2006
        Saluton,

        Esperanto.net estas denove atingebla ekde la hierauxa vespero. La kialo
        estis, ke la rethotelo ne ricevis la pagon por la monato. La pago estis
        farita, sed pro iu kialo ne atingis ilian konton.

        Amike,
        Andrej Grigorjevskij
        (administranto de Esperanto.net)