[Fwd: Esperanto Backup Utility]

  • Donald J. HARLOW
    Message 1 of 2 , Jan 1, 2006
      Mi ricevis la jenan anglalingvan mesaĝon pri nova programo havebla ankaŭ
      en Esperanto (verŝajne la faco).

      Message 2 of 2 , Jan 2, 2006
        Donald J. HARLOW wrote:
        > Mi ricevis la jenan anglalingvan mesaĝon pri nova programo havebla ankaŭ
        > en Esperanto (verŝajne la faco).

        La E-versio efektive ne ŝajnas esti tute preta.

        La programo povas utili, sed por mi estas almenaŭ unu malavantaĝo: la
        rezerva kopio iĝas unu granda .zip-dosiero. Se mi ne miskomprenas, tiel
        ne eblas ke mi kunportas mian rezervan kopion al ekz. kunveno, por tie
        sur alies komputilo facile povi rigardi 'miajn' dosierojn. (Necesus
        malzipigi, ofte troa komplikaĵo.)

        --
        Roland ROTSAERT, Visspaanstraat 97, BE-8000 Brugge, t/f/a +32-50-330004
        http://users.pandora.be/ikef/rr.html