preta Retejo

  • Bert Schumann
    Message 1 of 19 , Aug 31 5:53 PM
      Pretan skeleton de http://www.spip.net/ (franca origino)
      uzas la http://www.e-d-e.org/ (partio por-Esperanta)
      Post unua konfiguro oni facile redaktas kiel en Vikipedio
      http://eo.wikipedia.org/wiki/%C4%88efpa%C4%9Do

      Bert SCHUMANN
      9 rue du Couradin, FR-35510 Cesson-Sévigné
      Respondu Unikode UTF-8
      Skajpu min al: bertosch
      http://bertosch.free.fr/familifotoj/familifotoj.html
    • Antono Vasiljev
      Message 2 of 19 , Aug 31 11:50 PM
        Saluton, Bert Schumann!

        Vi skribis [01.09.2005]:

        BS> Pretan skeleton de http://www.spip.net/ (franca origino)
        BS> uzas la http://www.e-d-e.org/ (partio por-Esperanta)

        Iam mi jam vidis ambau retejojn. Hodiau mi elshutis la programon, sed
        ankorau ne sukcesis instali kaj agordi ghin.

        BS> Post unua konfiguro oni facile redaktas kiel en Vikipedio
        BS> http://eo.wikipedia.org/wiki/%C4%88efpa%C4%9Do

        Tio, sendube, simpligos iomete laboron. :^)
        Necesas nur trovi komputilon, kien la programo estas instalebla.

        --
        Gxis reskribo!
        Antono Vasiljev.

        http://livejournal.com/~antono/
        http://brainactive.org/projects/antono/
      • Antono Vasiljev
        Message 3 of 19 , Aug 31 11:59 PM
          Saluton, Roland ROTSAERT!

          Vi skribis [31.08.2005]:

          RR> Antaux kelkaj jaroj mi sekvis etan kurson pri XHTML kaj CSS, sed
          RR> bedauxrinde neniam praktikis kaj cxion forgesis. Tamen, eblas relerni.

          Se vi havos bonajn shablonojn kun komentaroj ene, do vi povos chion
          rememori kaj ekrigi la scriptlingvojn :^) Interalie XHTML estas ech
          pli simpla ol HTML4.

          RR> Tiu unua solvo sxajnas esti la plej bona, cxar malmultekosta (aux
          RR> senkosta) kaj facile lernebla.
          RR> La dua solvo lauxdire estas facile uzebla, sed mi ne havas sperton pri gxi.
          RR> Mi iam sercxis informojn por reta datumbazo por la IKEF-membroj, por kiu
          RR> estus bezonata php kaj mySQL. Multe tro kosta por eta asocio (pli ol
          RR> duono de la jara bugxeto) kaj tute nekomprenebla por mi.

          Hm... bedaurinda afero...

          RR> Nuntempe, pro aliaj taskoj, mi ne emas entrepreni ion.
          RR> Fine iu fora revo mia: cxiuj Esperanto-retejoj havu proksimume la saman
          RR> aspekton, kiel faras tion grandaj internaciaj kompanioj kaj asocioj.

          Nu Esperantujo ja ne estas iu sekto. Restu ghi bunta, lau mia
          opinio. Sed estu la retejoj oportunaj, agrablaj kaj facilelegeblaj
          :^))

          Message 4 of 19 , Sep 1, 2005
            Saluton, Roland ROTSAERT!

            Vi skribis [31.08.2005]:

            RR> Antaux kelkaj jaroj mi sekvis etan kurson pri XHTML kaj CSS, sed
            RR> bedauxrinde neniam praktikis kaj cxion forgesis. Tamen, eblas relerni.

            Mi jhus kreis simplan shablonon (XHTML + CSS) kaj sendis ghin al vi...
            Chu necesas klarigi ion? La shablono estas plibonigenda, sed unuan
            version vi jam povas pripensi :)

            --

          • Roland ROTSAERT
            Message 5 of 19 , Sep 1, 2005
              Dankon al cxiuj kiu sendis konsilojn. Nun al mi mankas tempo por esplori
              la proponojn, sed mi esperas post unu monato okupigxi pri tio.

              --
              Roland ROTSAERT, Visspaanstraat 97, BE-8000 Brugge, t/f/a +32-50-330004
              http://mywebpage.netscape.com/rotsaert8000/