Re: [programistoj-respondas] Supersignaj literoj sur posxkomputilo

  • Spamo
    Message 1 of 9 , Jun 8, 2005
      Behrouz Soroushian skribis je 2005-06-08 11:08:
      > Geamikoj saluton,
      >
      > Mi ankorau havas mian antauan demandon. Kiel oni povas tajpi
      > supersignajn literojn sur posxkomputiloj kiuj funkcias sub Vindozo CE?

      Ankaux mi gxis nun ne trovis solvon. Mi tajpas ikse, kaj poste en alia
      komputilo konvertas al Unikodo.

      Paul Peeraerts
    • Spamo
      Message 2 of 9 , Jun 8, 2005
        indriko skribis je 2005-06-08 11:32:

        > Per 'Word', au Wordpad?
        >
        > Se vi havas Word-on, estas makrooj.

        Cxu Word sub Windows CE havas makroojn? Per kiu menuo vi atingas ilin?
        Aux eble vi havas pli novan version?

        Paul
      • Behrouz SOROUSHIAN
        Message 3 of 9 , Jun 8, 2005
          --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, "indriko" <indriko@y...>
          skribis :
          > --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Behrouz Soroushian

          > Per 'Word', au Wordpad?
          > Se vi havas Word-on, estas makrooj.

          Supozu ke mi uzas Word sub Vindozo CE! Kie estas tiuj makrooj? Kaj kiel
          oni devas funkciigi ilin en posxkomputilo? Notu ke Word en iu
          posxkomputilo ne havas tutajn utilojn kiujn gxi havas sur pli grandaj
          kokomputiloj. Ankau kion pri vortaro?

          > Amike,
          > Klivo
        • Nino V
          Message 4 of 9 , Jun 8, 2005
            Saluton,

            mi estas kompilanta vortaron per Access al kiu mi aldonas VB programon por
            konsulti gxin.

            Placxus al mi enmeti cxion en posxvortaron, sed mi ne sukcesis kompreni kiom
            da bajtoj mi (Access) povas uzi? Cxu eblas enigi VB-programon en
            posxkomputilo?

            Cxu vi povas helpi min? kaj eventuale konsili pri la plej tauga
            posxkomputilo?

            Korajn dankojn
            Nino

            Message 5 of 9 , Jun 8, 2005
              <behrouz_fr@y...> wrote:
> [...]
              >
              > Supozu ke mi uzas Word sub Vindozo CE! Kie estas tiuj makrooj?
              > Kaj kiel oni devas funkciigi ilin en posxkomputilo?

              Estas makrooj por Word chi tie:

              Instrukcioj estas en la makrooj mem. Oni povas legi per redaktilo.

              > Notu ke Word en iu posxkomputilo ne havas tutajn utilojn kiujn
              > gxi havas sur pli grandaj kokomputiloj.

              Mi ne scias pri la limigoj de posxkomputiloj. Eble la makrooj ne
              uzeblas.

              > Ankau kion pri vortaro?

              Amike,

              Klivo
            • Adonis Saliba
              Message 6 of 9 , Jun 9, 2005
                Saluton, kara !

                ??>>>>
                ??>>>> Mi ankorau havas mian antauan demandon. Kiel oni povas tajpi
                ??>>>> supersignajn literojn sur posxkomputiloj kiuj funkcias sub
                ??>>>> Vindozo CE?

                Mi mem ne havas solvon por Vindozo CE, cxar mi havas PalOne - OS sistemon.
                En tiu sistemo, mi uzas la sistemon YAHM kun la programo Cxapelanto. Kaj
                konvencie mi havas la iksan metodon. Do, se oni tajpas en la programo MEMO
                iun ajn cx, jx, ktp la literoj tuj transformigxas al esperantaj literoj. Do,
                por mi ne estas problemo tajpi en mia Tungsten T5. Ekstere tajpitaj
                doc-dosieroj en x-metodo, tuj transformigxas al la esperantaj literoj.

                Amike salutas,
                Adonis Saliba
                ================================
                Projekto NESTO
                http://www.monda.org/nesto
                Radio Nesto:
                http://www.monda.org/radionesto
                ================================
              • Philippe BEAUDONNET
                Message 7 of 9 , Jun 9, 2005
                  Adonis Saliba skribis (09.06.2005, 14:25):

> [...]
                  AS> por mi ne estas problemo tajpi en mia Tungsten T5. Ekstere tajpitaj
                  AS> doc-dosieroj en x-metodo, tuj transformigxas al la esperantaj literoj.

                  Ankaux mi uzas Cxapelanto/Yahm kun Tunsgten 5. Sed bedauxrinde
                  cxapelitaj literojn ne videblas en Palm Desktop. Cxu vi konas solvon?

                  Amike

                  Philippe

                  --
                  Philippe BEAUDONNET mailto:philippe.beaudonnet@...