Re: Supersignaj literoj sur posxkomputilo

  • indriko
    Message 1 of 9 , Jun 8, 2005
      --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Behrouz Soroushian
      <behrouz_fr@y...> wrote:
      > Geamikoj saluton,
      >
      > Mi ankorau havas mian antauan demandon. Kiel oni povas tajpi
      > supersignajn literojn sur posxkomputiloj kiuj funkcias sub
      > Vindozo CE?
      > Post tio, mi registris gxin en formato "Unicode text" (per
      > Wordpad) do relegante gxin, sur ekrano aperis supersignajn
      > literojn. Mi transmetis gxin en mia posxkomputilo kaj legis
      > gxin tie. Per word sur mia posxkomputilo mi povis vidi
      > supersignajn literojn sed mi ne sukcesis tajpi ilin.

      Per 'Word', au Wordpad?

      Se vi havas Word-on, estas makrooj.

      > amike via, behrouz

      Amike,

      Klivo
    • Spamo
      Message 2 of 9 , Jun 8, 2005
        Behrouz Soroushian skribis je 2005-06-08 11:08:
        > Geamikoj saluton,
        >
        > Mi ankorau havas mian antauan demandon. Kiel oni povas tajpi
        > supersignajn literojn sur posxkomputiloj kiuj funkcias sub Vindozo CE?

        Ankaux mi gxis nun ne trovis solvon. Mi tajpas ikse, kaj poste en alia
        komputilo konvertas al Unikodo.

        Paul Peeraerts
      • Spamo
        Message 3 of 9 , Jun 8, 2005
          indriko skribis je 2005-06-08 11:32:

          > Per 'Word', au Wordpad?
          >
          > Se vi havas Word-on, estas makrooj.

          Cxu Word sub Windows CE havas makroojn? Per kiu menuo vi atingas ilin?
          Aux eble vi havas pli novan version?

          Paul
        • Behrouz SOROUSHIAN
          Message 4 of 9 , Jun 8, 2005
            --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, "indriko" <indriko@y...>
            skribis :
            > --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Behrouz Soroushian

            > Per 'Word', au Wordpad?
            > Se vi havas Word-on, estas makrooj.

            Supozu ke mi uzas Word sub Vindozo CE! Kie estas tiuj makrooj? Kaj kiel
            oni devas funkciigi ilin en posxkomputilo? Notu ke Word en iu
            posxkomputilo ne havas tutajn utilojn kiujn gxi havas sur pli grandaj
            kokomputiloj. Ankau kion pri vortaro?

            > Amike,
            > Klivo
          • Nino V
            Message 5 of 9 , Jun 8, 2005
              Saluton,

              mi estas kompilanta vortaron per Access al kiu mi aldonas VB programon por
              konsulti gxin.

              Placxus al mi enmeti cxion en posxvortaron, sed mi ne sukcesis kompreni kiom
              da bajtoj mi (Access) povas uzi? Cxu eblas enigi VB-programon en
              posxkomputilo?

              Cxu vi povas helpi min? kaj eventuale konsili pri la plej tauga
              posxkomputilo?

              Korajn dankojn
              Nino

              Message 6 of 9 , Jun 8, 2005
                <behrouz_fr@y...> wrote:
> [...]
                >
                > Supozu ke mi uzas Word sub Vindozo CE! Kie estas tiuj makrooj?
                > Kaj kiel oni devas funkciigi ilin en posxkomputilo?

                Estas makrooj por Word chi tie:

                Instrukcioj estas en la makrooj mem. Oni povas legi per redaktilo.

                > Notu ke Word en iu posxkomputilo ne havas tutajn utilojn kiujn
                > gxi havas sur pli grandaj kokomputiloj.

                Mi ne scias pri la limigoj de posxkomputiloj. Eble la makrooj ne
                uzeblas.

                > Ankau kion pri vortaro?

                Amike,

                Klivo
              • Adonis Saliba
                Message 7 of 9 , Jun 9, 2005
                  Saluton, kara !

                  ??>>>>
                  ??>>>> Mi ankorau havas mian antauan demandon. Kiel oni povas tajpi
                  ??>>>> supersignajn literojn sur posxkomputiloj kiuj funkcias sub
                  ??>>>> Vindozo CE?

                  Mi mem ne havas solvon por Vindozo CE, cxar mi havas PalOne - OS sistemon.
                  En tiu sistemo, mi uzas la sistemon YAHM kun la programo Cxapelanto. Kaj
                  konvencie mi havas la iksan metodon. Do, se oni tajpas en la programo MEMO
                  iun ajn cx, jx, ktp la literoj tuj transformigxas al esperantaj literoj. Do,
                  por mi ne estas problemo tajpi en mia Tungsten T5. Ekstere tajpitaj
                  doc-dosieroj en x-metodo, tuj transformigxas al la esperantaj literoj.

                  Amike salutas,
                  Adonis Saliba
                  ================================
                  Projekto NESTO
                  http://www.monda.org/nesto
                  Radio Nesto:
                  http://www.monda.org/radionesto
                  ================================
                • Philippe BEAUDONNET
                  Message 8 of 9 , Jun 9, 2005
                    Adonis Saliba skribis (09.06.2005, 14:25):

> [...]
                    AS> por mi ne estas problemo tajpi en mia Tungsten T5. Ekstere tajpitaj
                    AS> doc-dosieroj en x-metodo, tuj transformigxas al la esperantaj literoj.

                    Ankaux mi uzas Cxapelanto/Yahm kun Tunsgten 5. Sed bedauxrinde
                    cxapelitaj literojn ne videblas en Palm Desktop. Cxu vi konas solvon?

                    Amike

                    Philippe

                    --
                    Philippe BEAUDONNET mailto:philippe.beaudonnet@...