Re: Konvertilo de Unikodo al X-sistemo

  • Ország-Krysz Axel
    Message 1 of 6 , Mar 15, 2005

      Mi havas gxin, sed gxi funkcias nur por MS Word dokumentoj. Uzante tion vi povas konverti multajn aferojn.

      Amike:
      Axel

      --
      Ország-Krysz, Axel
      Kós Károly tér 5. fszt. 25. HU-1192 Budapest, Hungary
      Message 2 of 6 , Mar 15, 2005
        kara Carlos,

        > Chu iu konas konvertilon de Unikodo al X-Sistemo? Por uzado sub
        > Vindozo (doc-dosieroj).

        se aliaj solvoj ne taugas - mi ja ne havas tiom da libera tempo - mi
        povas verki ion tian en vb6. tamen, malfacilas programi tion por
        _veraj_ doc-dokumentoj kun komplikaj tabeloj, k.s.. Jes ja eblas por
        trakti normalajn RTF-dokumentojn.

        au, pli simple, mi povas fari iun programon en kiun vi engluas unikodan
        tekston kaj kiu konvertas al 'cx' au " & # 2 6 5 ; "-teksto au alia.

        amike,

        Lode.

        ** interesa! ** interessant! ** interesting! *
        * mielenkiintoista! ** omoshiroi **
        http://www.waterpowder.com

      • A. Irvine
        Message 3 of 6 , Mar 16, 2005
          Firefox kun abcTajpu 0.3 povas konverti de Unikodo al H-sistemo, se
          tio utilus al vi.

          Aaron