visual basic 6

  • Lode Van de Velde
    Message 1 of 1 , Jan 11, 2005
      karaj,

      chu iu el vi spertas kun VB6?
      mi faris modernan RTF-redaktilon (por anstatauigi chapelilon), sed
      mi ne trovas certan cimon.

      kiam mi testas ghin ene de VB, chio bone funkcias sen ajna
      erarmesagho, sed post kompilado okazas eraro che fermado de la
      programo (la redaktilo).

      amike,

      Lode.

      PS: eble vi pensas 'ankorau plia tekstredaktilo', tamen ghi enhavas
      interesajn funkciojn kaj de chapelilo ekzistas pli ol 100 diversaj
      eo-tiparoj. (kaj estas pli leghera ol 'openoffice' - krome certe
      nenia kritiko!)