Re: [programistoj-respondas] Netscape 7.1: transigo de posxto al nova komputilo

  • Roland Rotsaert
    Message 1 of 4 , Jan 18, 2004
      Marcos Cruz wrote:

      > Mi ne certas, char mi ne uzas Vindozon, kaj nur iam uzis pli malnovajn
      > versiojn de Netscape, sed law mia memoro en pli malnovaj versioj de
      > Netscape, la loko estis io simila al:
      >
      > c:\["Program Files" EN VIA LINGVO]\Netscape\users\[INTERNA_UZANTONOMO]\mail\

      Post via kuragxigo mi denove provis. Mi trovis la lokon (evidentigxis ke
      parto de la 'vojo' estas kasxitaj dosierujoj).
      Post kopiado de unu ero (mia posxtarchivo estas ordigita laux
      jaro/monato) mi komprenas ke simpla kopiado ne suficxas. Necesas unue
      per Netscape krei strukturon saman kiel la stukturon de la kopiota
      arhxivo. Per tio Netscape kreas dosierojn malplenajn, kaj tujn dosierojn
      mi anstatauxigu per la arhxivaj.

      Morgaux mi dauxrigos.

      --
      Roland ROTSAERT, Visspaanstraat 97, BE-8000 Brugge, t/f/a +32-50-330004
      http://mywebpage.netscape.com/rotsaert8000/
      Message 2 of 4 , Jan 19, 2004
        Marcos Cruz wrote:
> [...]
        Mia problemo sxajnas esti solvita laux jena proceduro:

        - Sercxu en la malnova kaj la nova sistemoj kie trovigxas la kopiotaj
        posxto-dosieroj. En XP estas (angle) c:\documents and
        settings\..\application data\mozilla\... sed 'application data' estis
        nevidebla kaj pro tiu mi ne tuj trovis gxin.

        - Faru per Netscape enhavostrukturon por la posxtarchivo identan al la
        strukturo de la malnova arhxivo. Netscape kreos por cxiu ero diversajn
        dosier(uj)ojn. Eliru Netscape.

        - En nova kaj malnova sistemo nun devus esti la samaj dosier(uj)oj.
        Kopiu la malnovajn al la novaj kaj do anstatauxi la novajn.

        - Restartu Netscape. La malnova posxto estas videbla.