Re: [programistoj-respondas] rusa alfabeto

  • Carlos A. A. Pereira
    Message 1 of 6 , Jan 16, 2004
      Saluton, Ralph!

      Chu eble UniRed (http://www.esperanto.mv.ru/UniRed/UTF8/index.html ) povas
      helpi vin ? Tiu esperantlingva redaktilo povas konverti multajn signarojn al
      HTML-kodoj ( ĉ ). Ekzemple, se en UniRed vi ensharghas dokumenton, ghi
      provos automate rekoni, en kiu signaro tiu dokumento estas verkita. Poste
      uzu la menu-eblecon "Savu kiel" kaj elektu signaron "UTF-8", surogaton
      "HTML" kaj kodon (?) "&#DDD;" .

      Mi uzis ghin por konverti la html-paghojn de www.kurso.com.br

      Tre amike kaj helpeme,

      Karlo

      > Message: 1
      > Date: Thu, 15 Jan 2004 21:29:36 -0500
      > From: Ralph Dumain <rdumain@...>
      > Subject: rusa alfabeto
      >
      > Mi bezonas trovi la rusan alfabeton--la g^ustajn HTML-kodojn--por enkodigu
      > de ruslingvaj vortoj por ret-pag^o. C^u iu povas gvidi min al tauga
      fonto?
    • t_cordonnier
      Message 2 of 6 , Jan 17, 2004
        --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, "Carlos A. A. Pereira"
        <casainfo@z...> wrote:
        > Saluton, Ralph!

        Saluton Ralf kaj Karlo,

> [...]
        Poste
        > uzu la menu-eblecon "Savu kiel" kaj elektu signaron "UTF-8", surogaton

        Nu, se vi mencias UniRed, mi nepre devas mencii mian projekton Java
        Multlingva, kies celo, jhuste, estas permesi tajpi en pluraj lingvoj
        kaj alfabetoj, inklude la kirilan
        Adreso estas http://www.javamul.org/
        Unue provu la apleton (http://www.javamul.org/eo/srv/apleto1.html) por
        kompreni la sistemon; elektu "kirila.kmp" por tajpi rusajn literojn.
        Poste, vi povos elshuti Tekstilo-n
        (http://www.javamul.org/eo/prog/tekstilo.html)
        tiu ĉi teksto-redaktilo permesas ankaŭ legi kaj skribi HTML-kodojn
        &#nnn; deksisteme aŭ &#xHHH; en deksesuma sistemo
        Sola malavantaĝo : vi devas havi Java en via komputilo.
        Ĝia interfaco estas en esperanto kaj facile tradukeblas al aliaj
        lingvoj, demandu min... ĉu volontulo por traduki al la rusa?

        Amike
        Thomas CORDONNIER