RE: [programistoj-respondas] Re: rusa alfabeto

  • Alejandro MEJIA [jubilo.ca]
    Message 1 of 6 , Jan 16, 2004
      trovu cxe: http://ttt.jubilo.ca/tajpi/pod.asp la demandon KIEL UZI UNIKODON
      EN RETPAGXOJ?

    • Carlos A. A. Pereira
      Message 2 of 6 , Jan 16, 2004
        Saluton, Ralph!

        Chu eble UniRed (http://www.esperanto.mv.ru/UniRed/UTF8/index.html ) povas
        helpi vin ? Tiu esperantlingva redaktilo povas konverti multajn signarojn al
        HTML-kodoj ( ĉ ). Ekzemple, se en UniRed vi ensharghas dokumenton, ghi
        provos automate rekoni, en kiu signaro tiu dokumento estas verkita. Poste
        uzu la menu-eblecon "Savu kiel" kaj elektu signaron "UTF-8", surogaton
        "HTML" kaj kodon (?) "&#DDD;" .

        Mi uzis ghin por konverti la html-paghojn de www.kurso.com.br

        Tre amike kaj helpeme,

        Karlo

> [...]
        >
        > Mi bezonas trovi la rusan alfabeton--la g^ustajn HTML-kodojn--por enkodigu
        > de ruslingvaj vortoj por ret-pag^o. C^u iu povas gvidi min al tauga
      • t_cordonnier
        Message 3 of 6 , Jan 17, 2004
          --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, "Carlos A. A. Pereira"
          <casainfo@z...> wrote:
          > Saluton, Ralph!

          Saluton Ralf kaj Karlo,

> [...]
          Poste
          > uzu la menu-eblecon "Savu kiel" kaj elektu signaron "UTF-8", surogaton

          Nu, se vi mencias UniRed, mi nepre devas mencii mian projekton Java
          Multlingva, kies celo, jhuste, estas permesi tajpi en pluraj lingvoj
          kaj alfabetoj, inklude la kirilan
          Adreso estas http://www.javamul.org/
          Unue provu la apleton (http://www.javamul.org/eo/srv/apleto1.html) por
          kompreni la sistemon; elektu "kirila.kmp" por tajpi rusajn literojn.
          Poste, vi povos elshuti Tekstilo-n
          (http://www.javamul.org/eo/prog/tekstilo.html)
          tiu ĉi teksto-redaktilo permesas ankaŭ legi kaj skribi HTML-kodojn
          &#nnn; deksisteme aŭ &#xHHH; en deksesuma sistemo
          Sola malavantaĝo : vi devas havi Java en via komputilo.
          Ĝia interfaco estas en esperanto kaj facile tradukeblas al aliaj
          lingvoj, demandu min... ĉu volontulo por traduki al la rusa?

          Amike
          Thomas CORDONNIER