Mikrosofto kontrau Linukso

  • indriko
    Message 1 of 10 , Jan 8, 2004
      Felichan Novan Jaron,

      Behrouz petis min sendi la suban informon al la listo.

      Klivo

      Kara Indriko mi deziris sendi cxi tiun informon
      al la listo programistoj respondas. MicroSoft
      estas lancxinta kompanjon kontrau Linukso. Gxi
      nomas tiun propagandan programon "Get The facts
      on Linux and Window". Vidu gxin en:

      http://www.microsoft.com/mscorp/facts/default.asp

      En gxi Mikrofoto provas konvinki aliajn ke
      Vindozo estas pli malmultekosta ol Linukso.
      Se vi trovis tauga bonvole afisxu gxin en la
      listo programistoj respondas.

      Amike vin salutas, Behrouz
    • Sistemo
      Message 2 of 10 , Jan 9, 2004
        Je 08:28 2004/01/09 indriko skribis:

> [...]
        >al la listo programistoj respondas. MicroSoft
        >estas lancxinta kompanjon kontrau Linukso. Gxi
        >nomas tiun propagandan programon "Get The facts

        Pri la sama temo aperas artikolo en Monato. Vidu en
        http://www.esperanto.be/fel/aperonta/007797.html
      • Alejandro MEJIA [jubilo.ca]
        Message 3 of 10 , Jan 9, 2004
          Laux mi oni ne povas diri kiu estas plej bona sistemo.... cxiu servas
          malsamajn personojn, kun malsamaj bezonoj...

          Eble Mikrosofto nun atakas Linukson, sed Linuksemuloj ekde antaux longe
          atakas Vindozon.. kiom da pagxoj estas legeblaj kontrauxante la demonon Bill
          Gates? Se linuksemuloj atakis antaux, akceptu kontrauxatakon.

        • Lorenzo Tomezzoli
          Message 4 of 10 , Jan 9, 2004
            tamen la diferenco estas, ke Bill Gates
            estas vera demono
            kiu interesigxas nur al si
            sed
            malgraux tiu verajxo
            kiam mi acxetis mian personan komputilon
            mi faris kiel cxiu nespertulo
            cxar mi ne havis la elekteblecon :
            do mi havas vindozon

            gxis : Lorenzo
> [...]
            Bill
            > Gates? Se linuksemuloj atakis antaux, akceptu kontrauxatakon.

          • ĸ
            Message 5 of 10 , Jan 9, 2004
              Lorenzo,

              Mi ne pardonas vin. Tiu ne estas senkulpigo por vi uzi vindoz(aĉ)on.
              Faru kiel mi, ekuzu linukson, mi vere eĉ havas vindozon en mia
              komputilo, tamen mi penskaŭ neniam iras tien, ĉe "boot" mi rekte kaj
              aŭtomate iradas linukson.

              Luiz

              (Debian!!!)

              ****** Lorenzo Tomezzoli = L.

            • Lorenzo Tomezzoli
              Message 6 of 10 , Jan 9, 2004
                saluton!
                jen la problemo :
                kvamkam eks mekanografiisto cxe Bull inter 1961 kaj 1963
                kvankam eks licea matematik-instruisto
                mi estas nun
                60-jara kaj emerita
                eble mi cerbo pli malrapide funkcias
                krome
                mi havas multajn okupajxojn
                ekzemple mi pentras, mi skluptas
                vidu la akvarelajxon, cm 63 ; 24
                kaj la virinan buston, naturgrandeca cementa sxtonaspekta
                tamen
                se mi sukcesos instali linukson
                tio estos bona leciono
                por mia filo 32 jara, kiu logxas en parizo
                interet-ingxeniero
                sed... de 12 monatoj senlabora
                li diris al mi :
                "mi ne estas linusiano!" (nek esperantisto)
                eble
                ke se li estus linusiano
                li pli facile retrovos laborpostenon!!!

                sed, praktike, kiel mi faru
                por sukcesi instali Linukson
                sen fusxi
                la jam ekzistantan vindozon

                gxis : Lorenzo

                PS:
                la persona sito de mia filo estas www.douze.net

> [...]
                > Faru kiel mi, ekuzu linukson, mi vere eĉ havas vindozon en mia
                > komputilo, tamen mi penskaŭ neniam iras tien, ĉe "boot" mi rekte kaj

              • D. Dale Gulledge
                Message 7 of 10 , Jan 9, 2004
                  "indriko" <indriko@...> lastatempe skribis:

                  > En gxi Mikrofoto provas konvinki aliajn ke
                  > Vindozo estas pli malmultekosta ol Linukso.
                  > Se vi trovis tauga bonvole afisxu gxin en la
                  > listo programistoj respondas.

                  Dum kelkaj jaro Mikrosofto provis batali kontraux Linukso, almenaux ekde
                  1998 (http://www.opensource.org/halloween/). Mikrosofto pretendis ke
                  ilia sistemo estis pli bona, kaj la uzado de Linukso kreskis. Ili
                  pretendis ke ilia sistemo estis pli malmultekosta, kaj la uzado de
                  Linukso kreskis.
                • Roland Rotsaert
                  Message 8 of 10 , Jan 9, 2004
                    Lorenzo Tomezzoli wrote:

                    > sed, praktike, kiel mi faru
                    > por sukcesi instali Linukson
                    > sen fusxi
                    > la jam ekzistantan vindozon

                    kaj alia praktika demando:

                    Cxu ekzistas linuksa (aux alia) alternativo por la multloke nepre
                    bezonata, sed ege multekosta microsofta programo Access?

                    --
                    Roland ROTSAERT, Visspaanstraat 97, BE-8000 Brugge, t/f/a +32-50-330004
                    http://mywebpage.netscape.com/rotsaert8000/
                    Message 9 of 10 , Jan 10, 2004

                      Versxajne via disko havas unu grandan vindozan dividajxon kaj neniom
                      da kroma spaco. Solvoj estus:

                      - Redividi la diskon, movante Vindozon en malpli grandan dividajxon.
                      Ekzistas vindozaj programoj por fari tion, sed oni nepre faru
                      savkopion de gravaj datenoj antaux ol fari. Versxajne oni faru
                      savkopion antaux cxiuspeca instalo de alia mastruma sistemo, sed
                      redividado de disko sxajnas speciale dangxera.

                      - Ruli version de Linukso, kiu funkcias sen uzi la diskon. Knoppix
                      estas tia Linukso. Mi ne provis gxin, sed mi auxdis multajn favorajn
                      raportojn pri gxi. Mi pensas, tamen, ke gxi ne estas celita al
                      komencantoj.

                      - Ruli version de Linukso, kiu uzas la vindozan dosiersistemon aux
                      faras dosiersistemon ene de vindoza dosiero. Mi auxdis pri tiaj
                      solvoj, sed ne povas nomi aktualan version de Linukso, kiu funkcias tiel.

                      - Akiri duan diskon, eventuale malnovan malmultekostan.

                      > Cxu ekzistas linuksa (aux alia) alternativo por la multloke nepre
                      > bezonata, sed ege multekosta microsofta programo Access?

                      Por datenbanko ekzistas MySQL kaj PostgreSQL. Eble OpenOffice.org
                      donas grafikan fasadon, sed mi ne scias.
                    • Iván Moratinos
                      Message 10 of 10 , Jan 12, 2004
                        --- Vi skribis:
> [...]
                        >
                        > En gxi Mikrofoto provas konvinki aliajn ke
                        > Vindozo estas pli malmultekosta ol Linukso.
                        > Se vi trovis tauga bonvole afisxu gxin en la

                        Mi cxiam pensas ke estas bona ideo montri cxiujn
                        flankojn de cxiu novajxo. Jen aliaj interesaj retligoj
                        (PDF-formate kaj angle)

                        http://www.cyber.com.au/cyber/about/linux_vs_windows_tco_comparison.
                        pdf

                        http://www.rfgonline.com/subsforum/LinuxTCO.pdf

                        Ne estas tiel fresxhaj ol tiu el Microsoft sed almenaux
                        atingas kontrauxan konkludon

                        Gxis!
                        Iván