konverti tiparojn de Vindozo al makintosxo

  • egrimleyevans
    Message 1 of 1 , Dec 21, 2003
      Cxu iu jam sukcesis konverti tiparon (TTF) de Vindozo al makintosxo,
      aux inverse?

      Ni havas iom komplikan eldonprojekton de Esperanta libro, en kiu
      partoj devas esti kompostitaj per makintosxo kaj partoj per Vindozo.
      Ni volas uzi la samajn tiparojn en ambaux partoj, se eble. Oni povas
      legi en la reto pri konvertado de tiparoj, sed nia makintosxulo neniam
      sukcesis konverti tiparon. Aliflanke, mi mem ne havas makintosxon. Se
      iu povas proponi helpon, tio povus esti utila. Aux cxu iu scias
      fidindan manieron per Linukso konverti inter makintosxaj kaj vindozaj
      tiparoj?