Re: Mikrosofto kaj CSS

  • egrimleyevans
    Message 1 of 4 , Dec 9, 2003
      Mi:

      > Cxu mia CSS-dosiero estas malgxusta? Cxu eblas krei CSS-dosieron, kiu
      > funkcias kaj por Mozilo kaj por IE?

      Mi pensas, ke mi jam solvis la enigmon: En mia CSS-dosiero mi uzis la
      valoron "inherit", kiu ekzistas nur en CSS2. La versio de IE, per kiu
      mi provis, supozeble komprenas nur CSS1. Mi anstatauxigis la dosieron
      per versio sen "inherit", kiu sxajnas funkcii kaj kun Mozilo kaj kun IE.
    • Allon / àìåï
      Message 2 of 4 , Dec 9, 2003
        Vi sxajne rigardis per malnova IE (5.0 aux malpli).
        Per mia IE6 la ekzemploj rugxas.

        Allon :^)

        egrimleyevans skribis:

      • Alejandro MEJIA [jubilo.ca]
        Message 3 of 4 , Dec 9, 2003
          cxu iu kiu ankoraux havas IE5.. povus rigardi bonvole mian pagxaron:
          ttt.jubilo.ca kiu enhavas stilpagxon..

          Dankon