Mikrosofto kaj CSS

  • egrimleyevans
    Message 1 of 4 , Dec 9, 2003
      Mi kreis jenan pagxon laux mia kompreno de la normo, kontrolante per
      Mozilo:

      http://esperanto.org/gerda/x/vortaro/

      Laux mia kompreno gxi ne havu, kaj per Mozilo gxi ne havas bluan
      skribon. Tamen, mi rigardis per IE de Mikrosofto, kaj preskaux cxiuj
      literoj estas bluaj.

      Cxu mia CSS-dosiero estas malgxusta? Cxu eblas krei CSS-dosieron, kiu
      funkcias kaj por Mozilo kaj por IE?
    • egrimleyevans
      Message 2 of 4 , Dec 9, 2003
        Mi:

        > Cxu mia CSS-dosiero estas malgxusta? Cxu eblas krei CSS-dosieron, kiu
        > funkcias kaj por Mozilo kaj por IE?

        Mi pensas, ke mi jam solvis la enigmon: En mia CSS-dosiero mi uzis la
        valoron "inherit", kiu ekzistas nur en CSS2. La versio de IE, per kiu
        mi provis, supozeble komprenas nur CSS1. Mi anstatauxigis la dosieron
        per versio sen "inherit", kiu sxajnas funkcii kaj kun Mozilo kaj kun IE.
      • Allon / àìåï
        Message 3 of 4 , Dec 9, 2003
          Vi sxajne rigardis per malnova IE (5.0 aux malpli).
          Per mia IE6 la ekzemploj rugxas.

          Allon :^)

          egrimleyevans skribis:

        • Alejandro MEJIA [jubilo.ca]
          Message 4 of 4 , Dec 9, 2003
            cxu iu kiu ankoraux havas IE5.. povus rigardi bonvole mian pagxaron:
            ttt.jubilo.ca kiu enhavas stilpagxon..

            Dankon