Re: [programistoj-respondas] akcentitaj literoj per WORD 2000

  • Donald J. HARLOW
    Message 1 of 3 , Nov 23, 2003
      Je 07.41 ptm 2003.11.23, Ralph DUMAIN skribis
      >Mi nun celas konverti kelkajn miajn malnovajn Esperantlingvajn publikaj^ojn
      >por publikigo je TTT-ejo. Mi nuntempe utiligas WORD 2000, sed c^iuj
      >malnovaj dosieroj estas faritaj per Word Perfect 5.1 por DOS. Nu, la
      >kovertigo fus^as la c^apelitajn literojn. Plej grave, mi ne scias kiel
      >produkti c^i tiujn literojn per WORD 2000 nek per HTML. C^u iu povas
      >konsili, kion fari? Dankon.

      Por la lasta, se mi ne eraras vi povas trovi dosieron da makrooj por WORD,
      rilate la diakritajn literojn, en la fako "Dosieroj" de cxi tiu listo (cxe
      http://groups.yahoo.com/group/programistoj-respondas/files/ ).

      Por mallongaj HTML dokumentoj, mi simple uzas la numerajn ekvivalentojn de
      la cxapelitaj literoj (nome 'cx' estas ĉ, ktp); la koncernajn numerojn
      oni povas trovi cxe http://www.unicode.org/ , en la kodlisto ("Code chart")
      por "Latin Extended-A" (mi pendigis kopion apud mia komputilo). Por longaj
      dokumentoj, mi simple tajpas ilin per iu alia surogato (kutime Latin-3, per
      "SuperSigno", sed ankaux la X-sistemo utilus) kaj uzas Java-programon, kiun
      mi ellaboris antaux 5-6 jaroj, por sxangxi la finitan dokumenton al Unikodo
      (UTF-8). (La programon vi povas sxuti de
      http://donh.best.vwh.net/Java/EConvert/ ; sed por uzi gxin, vi bezonas en
      via masxino "Java Runtime Environment".) Sxajne ekzistas nuntempe multaj
      similaj programoj.

      -- Don HARLOW
      http://www.webcom.com/~donh/don/don.html

      Pasis longa voj'
      Iri æi tien de for;
      Pasis longa temp',
      Sed alvenas mia hor' ...

      Literatura¼oj: http://donh.best.vwh.net/Esperanto/Literaturo
    • Roland Rotsaert
      Message 2 of 3 , Nov 23, 2003
        Ralph Dumain wrote:

> [...]
        > kovertigo fus^as la c^apelitajn literojn. Plej grave, mi ne scias kiel
        > produkti c^i tiujn literojn per WORD 2000 nek per HTML. C^u iu povas

        Mia Word97 kapablas legi WP 5.1 dokumentojn, kun supersignoj. Mi ne
        konas la menuojn de Word 2000. Eble estas iu 'importi', aux cxe
        'malfermi' vi devas elekti la dosiero-tipon (en Word 97 estas
        antauxvidita WP 5.1).

        Cxapelitaj literoj laux mia sperto plej facile produktigxas per UniRed.

        Eble sendu al mi unu WP-dosieron, por ke mi provu konverti.
        --
        Roland ROTSAERT, Visspaanstraat 97, BE-8000 Brugge, t/f/a +32-50-330004
        http://mywebpage.netscape.com/rotsaert8000/