1100 tiparoj de Lynotipe inkludas la chapelitajn literojn de Esperanto

  • fabrice morandeau
    Message 1 of 2 , Oct 7, 2003
      Informo de Claude ROUX :

      Mi skribis al la granda firmao de tiparoj Linotype por demandi cu iliaj Opentype tiparoj inkludas la capelitajn literojn de E. (mi precizigis iliajn unikodjan
      numerojn k nomojn) k ricevis gojigan respondon : ciuj Opentype tiparoj de Linotype inkludas la E-ajn capelitajn literojn ! Do le E-istoj povas elekti inter
      1100 tiparoj de Linotype. Gratulon al Linotype, veon al Adobe !
    • Sistemo
      Message 2 of 2 , Oct 7, 2003
        Je 22:06 2003/10/07 fabrice morandeau skribis:
> [...]
        >numerojn k nomojn) k ricevis gojigan respondon : ciuj Opentype tiparoj de
        >Linotype inkludas la E-ajn capelitajn literojn ! Do le E-istoj povas

        Jam antaux dudek jaroj, kiam apenaux iu havis propran komputilon, Flandra
        Esperanto-Ligo uzis kompostilojn de Linotype por komposti siajn revuojn kaj
        librojn. Ecx la klavaroj de Linotype havis apartan cirkumflekson kaj hokon.
        Suficxis tajpi hoko + u, kaj la gxusta signo aperis. Fakte en tiu tempo
        cxiuj diakritoj estis apartaj (ankaux la cedilo, tildo, ktp.), kaj la
        kompostilo mem metis ilin en la gxusta loko super aux sub la koncerna
        litero. Ekzistis ankaux sur la klavaro senpunkta i kaj senpunkta j. La
        senpunkta i ja estis bezonata por la turka kaj por í, ì, ... en la franca,
        itala, hispana kaj aliaj. Sed la senpunkta j laux mi estis bezonata nur por
        krei la jx en Esperanto.

        Jes, tiuj estis la belaj tempoj antaux Bill Gates ...

        Paul