Sony Vaio notebook, laptop hard disk

  • Enrike@aol.com
    Message 1 of 2 , Sep 4 9:23 AM

      Cxu iu scias kiel atingi la malmolan diskon en la
      portebla komputilo

      Sony Vaio Notebook
      La mia estas PCG-F430 acxetita nova en
      januaro 2000

      Mi bezonas sxangxi la malmolan diskon.

      Salutas vin

      Enrique
      Fremont, Kalifornio, Usono
    • Marcos Cruz
      Message 2 of 2 , Sep 10 11:51 PM
        El/Je/On 2003 09 04 12:23:04 -0400, Enrike@... escribió / skribis / wrote :
        > Cxu iu scias kiel atingi la malmolan diskon en la
> [...]

        Mi ne bone komprenas, chu via problemo estas elpreni la nunan diskon el
        la eno de la komputilo, aw trovi novan por acheto. Bv. klarigi.

        Se temas pri elpreno: simple legu la manlibron. Kutime diskoj de
        porteblaj komputiloj estas facile demeteblaj sen malfermi la tutan
        mashinon.

        Se temas pri acheto: diskoj de porteblaj komputiloj kutime estas normaj,
        tio estas, ili chiuj havas saman grandon kaj konektiloj. Do certe ne
        estos problemo mendi alian de komputilvendejo. Sed prefere unue certighu
        per la manlibro aw la retpagho de Sony.

        Mi mem uzas veteranan porteblan komputilon Olivetti Echos de 1997. Post
        tri jaroj mi shanghis la originalan 1-Gigabajtan diskon por nova
        6-Gigabajta senprobleme. Fakte la diskoj de porteblaj komputiloj estas
        uzeblaj de "normalaj" komputiloj, per simpla adapto-kablo.

        Se vi donos pli da detaloj, eble mi povos iom pli helpi.

        Amike,
        Marcos