vim kiel emacs

  • (no author)
    Message 1 of 4 , Mar 25 8:25 AM
      Saluton,

      Mi nuntempe havas jenon en .vimrc,
      "VIM - Vi IMproved 6.1 (2002 Mar 24, compiled Dec 15 2002 22:47:00)":

      imap <C-X> <esc>:w<cr>
      nmap <C-X> <esc>:w<cr>
      vmap <C-X> <esc>:w<cr>

      imap <C-C> <esc>:q<cr>
      nmap <C-C> <esc>:q<cr>
      vmap <C-C> <esc>:q<cr>

      Sed mi sxatus havi kion oni havas por emacs, t.e.:

      CxCs por savi kaj CxCs por eliri, kiel fari?
      (CxCs = premi klavon Ctrl kaj samtempe premi klavon x,
      sen liberigi klavon Ctrl oni liberigas klavon x kaj premas
      klavon s, tiam oni liberigas klavojn Ctrl kaj s)

      Mi malsukcesadas kaj trovis nenie tiun solvon, mia nuna agordo
      jam estas bona, sed cxar mi uzas emakson kaj vimon, se iam en
      vimo mi tajpas Cs... gxi paneas kaj mi perdas laboron.

      Dankon
      Luiz