Terminoj

  • mhsautet@aol.com
    Message 1 of 2 , Feb 9, 2003
      Estimataj,

      Ni estas eta teamo kiu konsistas el programisto (komencanto pri esperanto), kaj pri esperantisto ne programisto. Ni provas traduki frazojn de la programo SPIP. Scipovante nur bazajn aferojn pri HTML, mi estas komplete stulta, almenau koncerne pli kompleksan programadon.

      Nun ni ne sukcesas tauge traduki
      - backend
      - syndication
      Ankau en la franca tio farigxas por mi iom mistera, kvankam mi komprenis ke syndication signifas ke oni iamaniere ligas kune inter ili cxiujn datenojn de unu ensemblo.

      Cxu jam ekzistas precizan termino por tiuj du vortoj ?
      Kie mi povas trovi terminaron pri informadiko ?

      Ricevu elkorajn kaj dankemajn salutojn
      Marie-Helene

      Marie-Helene DESERT-SAUTET
      13 les Goulards
      33220 Saint Avit-Saint Nazaire
      tel/faks 33 / (0) 5 57 46 28 91
      Francio
      retadreso mhsautet@...
    • Paul Ebermann
      Message 2 of 2 , Feb 9, 2003
        <mhsautet@...> skribis:

> [...]
        > unu ensemblo.
        >
        > Cxu jam ekzistas precizan termino por tiuj du vortoj ?
        > Kie mi povas trovi terminaron pri informadiko ?

        Cxu vi konas la komputadan leksikonon?

        http://joostje.komputilo.org/KompLeks/html/KOVRILO.html

        Pauxlo