Re: [programistoj-respondas] prilabori.org - nova kunlaborejo

  • Johan Derks
    Message 1 of 3 , Jan 8, 2013
      Mi konsideras homojn kiuj ech en la profilo ne mencias siajn realajn antaunomon kaj familian nomon kiel potencialajn talpojn.
      Sed, karaj programistoj, chu ne ekzistas preta programeto por kanaligi la enskribighon de membro de retdiskutlisto
      au chu la retfirmaoj Google kaj Yahoo ne ebligas tion?

      Johan Derks