Re: [programistoj-respondas] Fw: sélectionner comme adresse principale por Yahoo malsukcesas

  • Bert Schumann
    Message 1 of 3 , Oct 8, 2012
      Ili ne militis.
      La kontraŭ-spama sistemo de Gmail tre bone funkcias.
      Eble Johan erare kaj tro rapide klakis al la "Spam"-butono kaj tial poste
      ne plu vidis siajn Yahoo-mesaĝoj.
      Tia eraro jam okazis al mi mem. Poste mi devis klaki la "NE spam"-butonon.

      Bert

      AUTUNE, pasigu la oktobrofinan ferion tutfamilie en Greziljono.
      Detaloj en gresillon.org/autune

      .