Fw: sélectionner comme adresse principale por Yahoo mals ukcesas

  • Johan Derks
    Message 1 of 3 , Oct 8, 2012
      La problemo estas solvita!
      Chiuj mesaghoj al gmaila retposhtadreso trafighis en la spam-dosierujon de Gmailposhtujo.

      Message 2 of 3 , Oct 8, 2012
        Ĉu militis Yahoo kaj Gmail ?

        la 08/10/2012 17:27, Johan Derks skribis (esperanto estas la unua
        internacia lingvo)
        > La problemo estas solvita!
        > Chiuj mesaghoj al gmaila retposhtadreso trafighis en la spam-dosierujon de Gmailposhtujo.

        L’espéranto serait bien utile pour rapprocher les européens entre eux :
        http://e-d-e.org/?lang=fr
        Pour y parvenir, signez la pétition parrainée par Albert Jacquart :
        http://esperanto-au-bac.fr/##sp1
      • Bert Schumann
        Message 3 of 3 , Oct 8, 2012
          Ili ne militis.
          La kontraŭ-spama sistemo de Gmail tre bone funkcias.
          Eble Johan erare kaj tro rapide klakis al la "Spam"-butono kaj tial poste
          ne plu vidis siajn Yahoo-mesaĝoj.
          Tia eraro jam okazis al mi mem. Poste mi devis klaki la "NE spam"-butonon.

          Bert

          AUTUNE, pasigu la oktobrofinan ferion tutfamilie en Greziljono.
          Detaloj en gresillon.org/autune

          .