Re: [programistoj-respondas] Re: Yahoo kaj chapelitoj

  • Joop Eggen
    Message 1 of 8 , Sep 10, 2012
      Char vi menciis ke miaj mesaghoj sukcesas.
      Hejme mi laboras en Linukso, kaj tio estas unikoda UTF-8 chirkauajho.

      Nun mi estas en Vindozo, en FireFox, kun formatitteksta redaktado (ne purteksta).

      Ĉiuĵaŭde eĥoŝanĝo

    • dj4pg
      Message 2 of 8 , Sep 20, 2012
        --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Bertilo Wennergren <bertilow@...> wrote:

        > Se oni skribas la mesaĝon uzante la TTT-paĝojn de Yahoo, ĉio fuŝiĝas.
        >
        > Se oni skribas la mesaĝon en retpoŝta programo, kaj sendas ĝin al
        > Yahoo, tiam ĉio bone funkcias. (Tiel mi skribis tion ĉi.)
        >
        > Jen la tuta klarigo (se mi ne eraras...).
        >
        > --
        > Bertilo Wennergren

        dankon!
        Sed ĉiuĵaŭde ...
        mi nun rekte enskribas. Mi uzas "duoblilo". Funkcias! Kial subite?