Re: Yahoo kaj chapelitoj

  • dj4pg
    Message 1 of 8 , Sep 10, 2012
      Enigmoj!
      Subite eĉ en mia grupo de radio-amatoroj ĉio funkcias bone.
      Sed kial subite? Ĉu morgaŭ ankoraŭ?
      Mi nun entajpas rekte, uzante "duoblilo".
      Ĉiuĵaŭde eĥoŝanĝo.

      Kiu estas la retadreso ĉe Yahoo popr plendoj?

      --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Felipe Castro <fefcas@...> wrote:

      > Mi provos: eĥoŝanĝo ĉiuĵaŭde EĤOŜANĜO ĈIUĴAŬDE
      >
      > Mi skribis per retmesaĝilo de Gmail, uzante HTML.

    • Joop Eggen
      Message 2 of 8 , Sep 10, 2012
        Char vi menciis ke miaj mesaghoj sukcesas.
        Hejme mi laboras en Linukso, kaj tio estas unikoda UTF-8 chirkauajho.

        Nun mi estas en Vindozo, en FireFox, kun formatitteksta redaktado (ne purteksta).

        Ĉiuĵaŭde eĥoŝanĝo

      • dj4pg
        Message 3 of 8 , Sep 20, 2012
          --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Bertilo Wennergren <bertilow@...> wrote:

> [...]
          > Yahoo, tiam ĉio bone funkcias. (Tiel mi skribis tion ĉi.)
          >
          > Jen la tuta klarigo (se mi ne eraras...).

          dankon!
          Sed ĉiuĵaŭde ...
          mi nun rekte enskribas. Mi uzas "duoblilo". Funkcias! Kial subite?