Yahoo kaj chapelitoj

  • dj4pg
    Message 1 of 8 , Sep 9 12:22 AM
      Mi havas problemojn entajpi chapelitajn literojn en Yahoo.
      ĉĵĥŭ ĈĤĴŬ
      Mi shaltas al UTF 8. Nun en mia ekrano bele aperas la literoj, sed poste mi ne povas legi ilin bele.

      Multaj de miaj amikoj havas la saman problemon.
      Sed kelkaj evidente sukcesas. En tiu Y-grupo ekz. bele aperas la mesaghoj #1763 de Joop Eggen kaj 1721 de Mark Blahus.

      Kiel fari tion bone?
    • dj4pg
      Message 2 of 8 , Sep 9 12:27 AM
        bv. vidi sube mian novan tekston

        --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, "dj4pg" <DJ4PG@...> wrote:

> [...]
        > Sed kelkaj evidente sukcesas. En ĉi tiu Y-grupo ekz. bele aperas la mesaghoj #1763 de Joop Eggen kaj 1721 de Mark Blahus.

        Nun strange: tie ĉi ĉio funkcias bone. Sed ne en mia grupi de radio-amatoroj.
        Ĉu povas esti, ke unu Y-grupo bone funkcias, alia ne?

        Ĉu iu de vi havas kontakton al Yahoo-estroj, kiuj povus rearanĝi ĉiujn grupojn?
      • solvo@gmx.de
        Message 3 of 8 , Sep 9 12:50 AM
          eĥoŝanĝo ĉiuĵaŭde
        • Bertilo Wennergren
          Message 4 of 8 , Sep 9 1:56 AM
            2012/9/9 dj4pg <DJ4PG@...>:

> [...]
            > Sed kelkaj evidente sukcesas. En tiu Y-grupo ekz. bele aperas la mesaghoj #1763 de Joop Eggen kaj 1721 de Mark Blahus.

            Se oni skribas la mesaĝon uzante la TTT-paĝojn de Yahoo, ĉio fuŝiĝas.

            Se oni skribas la mesaĝon en retpoŝta programo, kaj sendas ĝin al
            Yahoo, tiam ĉio bone funkcias. (Tiel mi skribis tion ĉi.)

            Jen la tuta klarigo (se mi ne eraras...).

            --
            Bertilo Wennergren
          • Felipe Castro
            Message 5 of 8 , Sep 9 4:18 AM
              2012/9/9 Bertilo Wennergren <bertilow@...>

              > Se oni skribas la mesaĝon uzante la TTT-paĝojn de Yahoo, ĉio fuŝiĝas.
              >
              > Se oni skribas la mesaĝon en retpoŝta programo, kaj sendas ĝin al
              > Yahoo, tiam ĉio bone funkcias. (Tiel mi skribis tion ĉi.)

              Mi provos: eĥoŝanĝo ĉiuĵaŭde EĤOŜANĜO ĈIUĴAŬDE

              Mi skribis per retmesaĝilo de Gmail, uzante HTML.

            • dj4pg
              Message 6 of 8 , Sep 10 1:58 AM
                Enigmoj!
                Subite eĉ en mia grupo de radio-amatoroj ĉio funkcias bone.
                Sed kial subite? Ĉu morgaŭ ankoraŭ?
                Mi nun entajpas rekte, uzante "duoblilo".
                Ĉiuĵaŭde eĥoŝanĝo.

                Kiu estas la retadreso ĉe Yahoo popr plendoj?

                --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Felipe Castro <fefcas@...> wrote:

                > Mi provos: eĥoŝanĝo ĉiuĵaŭde EĤOŜANĜO ĈIUĴAŬDE
                >
                > Mi skribis per retmesaĝilo de Gmail, uzante HTML.

              • Joop Eggen
                Message 7 of 8 , Sep 10 2:43 AM
                  Char vi menciis ke miaj mesaghoj sukcesas.
                  Hejme mi laboras en Linukso, kaj tio estas unikoda UTF-8 chirkauajho.

                  Nun mi estas en Vindozo, en FireFox, kun formatitteksta redaktado (ne purteksta).

                  Ĉiuĵaŭde eĥoŝanĝo

                • dj4pg
                  Message 8 of 8 , Sep 20 5:10 AM
                    --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Bertilo Wennergren <bertilow@...> wrote:

> [...]
                    > Yahoo, tiam ĉio bone funkcias. (Tiel mi skribis tion ĉi.)
                    >
                    > Jen la tuta klarigo (se mi ne eraras...).

                    dankon!
                    Sed ĉiuĵaŭde ...
                    mi nun rekte enskribas. Mi uzas "duoblilo". Funkcias! Kial subite?