Re: [programistoj-respondas] Lego de pdf-dokumento per Firefox

  • Roland Rotsaert
    Message 1 of 7 , Jun 26, 2012
      Ĉu mi bone komprenas ke (parte) kulpas la kreanto de la retpaĝo?

      Roland

    • Dominique Pellé
      Message 2 of 7 , Jun 26, 2012
> [...]

        > la tradiciaj menuoj, nuna versio 13.0.1, nederlanda).
        >
        > Ĉu iu spertas similan problemon? Ĉu estas solvo?

        Se vi uzas kromajxon (plugin) por Firefox por vidi pdf-dokumentojn,
        mi konsilas malsxalti tion. Estas cxiam fonto de problemoj. Ne estas
        nova afero. Antaux eble 10 jaroj, mi jam spertis tiajn problemojn kun
        la tiam nomata Netscape!

        Mi vidas, ke en Ubuntu, Firefox fakte defaŭlte ne havas
        tian kromajxon. Anstataux vidi pdf-dokumentojn ene de
        Firefox, gxi do malfermas alian apartan programon por vidi
        pdf-dokumentojn. Funkcias pli bone tiel.

        Vidu:

        http://support.mozilla.org/en-US/kb/view-pdf-files-firefox-without-downloading-them

        Estas fakte 3 manieroj por vidi pdf-dokumentojn per Firefox:

        - kun pdf-kromajxo (tio ofte malbone funkcias)

        - kun Javascript/HTML5 skripto, kiu sxangxas pdf al html5.
        Tio estas bona ideo, sed estas ankoraux iom nova
        https://github.com/mozilla/pdf.js/blob/master/README.md

        - aux sen kromajxo ajn. Firefox alsxutas la pdf-dokumenton
        kaj simple malfermas gxin kun alia programo (tio bone funkcias,
        kaj mi cxiam uzas tiun manieron)

        -- Dominique