kiu datumbaza sistemo kun pasvorto kaj formularoj

  • Bert Schumann
    Message 1 of 4 , Jun 4, 2012
      Mi ŝatus krei kaj instali datumbazon en interreto, por ke diversaj homoj
      povu entajpi adresaron, aliĝon, pagojn, kasistajn detalojn.

      - La programo administru datumbazon, kutime SQL.
      - La programo kapablu facile krei (programi) formularon laŭ wysiwyg,
      vidate-vidote
      - La programo uzu sekurecan sistemon por konto kun pasvortoj.
      - La programo ebligu importi ekzistajn informojn kaj eksporti por savkopio.

      Kiun nekostan aŭ senkostan programon vi rekomendas, kiun vi mem uzas?

      La celo estas informa administrado de EsperantoKulturDomo en kastelo
      Greziljono

      --
      Salutas Bert SCHUMANN

      Pasigu agrablan someran semajnon
      en la verda franca E-kastelo Greziljono.
      4 semajnoj: arta, verdula, turisma, pupteatra:
      Detaloj en gresillon.org/somero

      .
      .
      .

    • Thomas CORDONNIER
      Message 2 of 4 , Jun 5, 2012
        Kelkaj liberaj PhP-aplikajhoj por mastrumi asociojn kaj iliajn membrojn :
        GestAssoPhp : http://gestassophp.xtreemhost.com/cms/
        Piwam : http://piwam.googlecode.com
        Diacamma : http://www.sd-libre.fr
        Funkcias per Php+MySQL
        Adaptitaj al franclandaj asocioj. Por alilandaj, eble la reguloj iom malsimilas.

        Se vi ne volas mem zorgi pri instalado, la lasta proponas al vi gastigadon kontrau 9,99 € monate. Certe tio estas pli kosta ol propra instalado.

        Ili permesas elshuti la datenojn kun CSV formato. Tamen mi konsilas por pli da sekureco uzi la PhpMyAdmin/MySqlDump de via gastiganto, por esti certa havi chiujn datenojn.

        Restas via peto "La programo kapablu facile krei (programi) formularon". Mi ne certas chu mi komprenas kial vi bezonas ke membroj (krom administranto) kapablu krei formularon. Mi pensus pri uzado de iu CMS (Joomla, Drupal, Spip...) tamen mi konas neniun kiu permesas rekte facile al uzantoj krei formularon en wysiwyg-redaktilo. Eble tiu kiun vi plej kutime uzas, kaj aldonante kromprogramon (plug-in).
        Se vi precizigas kiajn formularojn vi shatus krei eble mi povos pli bone gvidi vin.

        --- In programistoj-respondas@yahoogroups.com, Bert Schumann <bert.schumann@...> wrote:

> [...]
        >
        > Pasigu agrablan someran semajnon
        > en la verda franca E-kastelo Greziljono.
        > 4 semajnoj: arta, verdula, turisma, pupteatra:

      • Robert Leleu
        Message 3 of 4 , Jun 5, 2012
          Antaŭe mi uzis Knoda, sed ĝia programisto ne plu vivas.

          Mi antaŭvidas uzi Kexi (2.4 en Ubuntu 11.10, la 2.3.3 ne funkcias bone
          en Ubuntu 11.04) http://www.kexi-project.org/

          Tamen mi nur uzas tiujn loke

          la 05/06/2012 15:44, Thomas CORDONNIER skribis (esperanto estas la unua
          internacia lingvo)
> [...]
          > Se vi precizigas kiajn formularojn vi shatus krei eble mi povos pli bone gvidi vin.

          L’espéranto serait bien utile pour rapprocher les européens entre eux :
          http://e-d-e.org/?lang=fr
          Pour y parvenir, signez la pétition parrainée par Albert Jacquart :
          http://esperanto-au-bac.fr/##sp1
        • Ary Borenszweig
          Message 4 of 4 , Jun 5, 2012
            Mi rekomendas uzi unu el jenajn:

            http://refinerycms.com/
            http://radiantcms.org/
            http://locomotivecms.com/

            Mi mem neniam uzis ilin, sed Ruby estas tre fleksebla lingvo. Aldone vi
            povas instali ilin en http://www.heroku.com/ tute senpage kaj kontroli
            preskaux cxion.