Re: [programistoj-respondas] Klubo de Romo denove avertas la homaron pri venonta katastrofo

  • Robert Leleu
    Message 1 of 3 , Apr 17, 2012
      Fakte, pere de mia Thunderbird mi vidas ĉapelitajn literojn se mi trudas
      UTF8-kodon

      Mi opinias, ke la uzon de ISO8859 Jahuo trudas. Vidu la du lastajn
      liniojn en la "fontkodaro" de la, de Jahuo ricevita, pridiskutata mesaĝo.

      Tio ne okazas, mi kredas, de Guglo

      Ĉu la aŭtoro de la mesaĝo povas kopii la fontkodaron de sia mesaĝo, kaj
      sendi ĝin ?

      Je la 17/04/2012 08:15-------- Origina mesaĝo-------- Roland Rotsaert
      skribis (esperanto estas la unua internacia lingvo):

      L’espéranto serait bien utile pour rapprocher les européens entre eux : http://e-d-e.org/?lang=fr
      Pour y parvenir, signez la pétition parrainée par Albert Jacquart : http://esperanto-au-bac.fr/##sp1