Re: [programistoj-respondas] Dubo pri komputada termino

  • Joop Eggen
    Message 1 of 8 , Apr 6, 2012
      Mi nur volas ĉi tie averti kontraŭ inventemo.

      ... Aŭ "ekvalorigi". Mi ne estas feliĉa pri "pravalorizi" sed povas vivi kun ĝi. Eĉ preferas tian situacion ol situacion kun 2 skismaj 'logikaj' terminoj. Kvankam "pravalorumi" estas nur korektanta logika termino, kaj "iniciati" estas pli neologismon etendanta termino.

      Aliaj terminoj estas pli reviziindaj (se eblus). Mia iritaĵo estas "ĝavo".

      ________________________________
      Message 2 of 8 , Apr 6, 2012
        Joop Eggen:

        > Mia iritaĵo estas "ĝavo".

        Mi plene konsentas kun vi.

        Mi mem daŭre uzas la formon "Javo" por la lingvonomo
        ekde kiam mi devis uzi la novan de la nova lingvo en Esperanto
        la unuan fojon (se mi ne eraras, en 1994).

        Ĝis nun mi tute kontentas pri tiu ĉi elekto
        kaj tute ne vidas kialon rekonsideri ĝin.

        La intertempe aperintan formon "Ĝavo" mi opinias ĝena
        kaj sencela elpensaĵo.

        Amike,
        -Aleksandro
        -----
        Alexander Shlafer
        Direktoro de la Konsultejo de la Akademio de Esperanto
        http://akademio-de-esperanto.org/konsultejo/
      • Alexander Shlafer
        Message 3 of 8 , Apr 6, 2012
          Mi ĵus mistajpis: