Re: Mi serĉas programiston por volontule realigi programeton por la aŭstralia landa asocio

  • kajmano
    Message 1 of 2 , Feb 28, 2012
      Saluton, Renato!

      Eble oni povas uzi Mudlon (www.moodle.org) por tiuj taskoj. Mudlo estas speco de virtuala lernejo, kun multaj aliaj interesaj kapabloj, sed oni povas uzi ĝin ankaŭ por simplaj taskoj, kiaj estas registrado de lernantoj kaj sendado de retmesaĝoj, konservado de dokumentoj, ktp.

      Tre amike,

      Carlos Pereira