Mi serĉas programiston por volontule real igi programeton por la aŭstralia landa asocio

  • Renato Corsetti
    Message 1 of 2 , Feb 25, 2012
      La aŭstralia landa asocio intencas havi propran retan kurson, kiu
      kombinas studadon ĉe lernu kaj de aliaj materialoj. Tio estos ĝia "kurso
      125" por aŭstralianoj. Nun ĝi varbas tre sukcese lernantojn.

      Ni bezonas programiston, kiu povus libervole realigi programeton, kiu
      konsistu el informujo kun la adresoj de la aliĝintoj, sendilo por sendi
      ret-mesaĝojn al multaj adresojn plej simple por la sendanto, deponejo de
      la dokumentoj sendindaj, kaj memoro, kie oni notas kion oni sendis al kiu.

      Se vi pretas, bonvolu kontakti min, renato@....

      Amike

      Renato
      --

      /renato corsetti/
      /via del castello, 1, 00036 palestrina, italujo,/

    • kajmano
      Message 2 of 2 , Feb 28, 2012
        Saluton, Renato!

        Eble oni povas uzi Mudlon (www.moodle.org) por tiuj taskoj. Mudlo estas speco de virtuala lernejo, kun multaj aliaj interesaj kapabloj, sed oni povas uzi ĝin ankaŭ por simplaj taskoj, kiaj estas registrado de lernantoj kaj sendado de retmesaĝoj, konservado de dokumentoj, ktp.

        Tre amike,

        Carlos Pereira