Re: [programistoj-respondas] helpo petata por finprepari enketilon

  • Johan Derks
    Message 1 of 14 , Oct 14, 2011
      Saluton Paulo,

      Mi trovis la enketilon kun finajho DR1.html per Google tuj sur la unua pagho.
      Kial vi metis ghin en la reton?
      Mi ne riprochas vin, sed mi nur estas scivolema, char se vi farus same kun DR2.html, kiu ajn povus respondi la enketon sen esti delegito.

      Johan

      Message 2 of 14 , Oct 17, 2011
        Johan Derks schrieb:
        > Saluton Paulo,
        >
        > Mi trovis la enketilon kun finajho DR1.html per Google tuj sur la unua pagho.
        > Kial vi metis ghin en la reton?

        Por plifaciligi elprovadon kaj montri la plibonigojn. Fakte mi intencis forigi ĝin post la diskutado ĉi tie, sed tion forgesis. Guglo ŝajne trovis ĝin ĉar mi metis ligon ĉi tie en la dissendolisto.

        Mi nun forigis ĝin, dankon pro la memorigo.

        > Mi ne riprochas vin, sed mi nur estas scivolema, char se vi farus same kun DR2.html,
        > kiu ajn povus respondi la enketon sen esti delegito.

        Nu, tio ĉiuokaze eblas.

        (Por eviti ke kopio de la enketilo ankaŭ sendas al la sama servilo, indas meti
        relativan adreson, i.e. sen la domajnnomo, en la `action`-atributon.)

        Paŭlo