Re: eBay, UEA kaj Esperanto

  • Marek Blahus
    Message 1 of 2 , Sep 27 2:58 AM
      Saluton, mi respondas nome de E@I (www.ikso.net):

      E@I, kunlabore kun ESF, nuntempe preparas novan projektaron kaj estas
      plano kovri ankaŭ tiun ĉi terenon (reta bazaro, por unuopaj
      esperantistoj, esperanto-asocioj sed ne nur). Sed ĉar temas pri sufiĉe
      ampleksa projektaro, la tuto postulos ankoraŭ tempon.

      Johan prave atentigis, ke la tuto estas "peza strukturo", interalie ĉar
      necesas okupiĝi pri multaj kaj ofte malgrandaj internaciaj pagoj; kaj
      ĉar por laŭleĝe povi fari tion oni devas esti firmao kaj atenti ke pro
      la ekzisto de kontoj ktp. oni ne estu konsiderata banko ĉar por tiuj
      validas ankoraŭ multe pli striktaj leĝoj (registriĝo, kapitalo...). Sed
      ni en E@I ja pensas ke indas realigi tion.

      Amike,
      Marek Blahuš