Re: [programistoj-respondas] helpo petata por finprepari enketilon

  • Marek Blahus
    Message 1 of 14 , Sep 14, 2011
      Karaj,

      mi ĝojas ke pere de helpemuloj en tiu ĉi grupo la problemo de Johan
      Derks ŝajnas solviĝi.

      Mi ŝatus profiti la okazon por atentigi pri unu projekto de E@I, la
      retejo www.komputeko.net. Ĝi donas tradukojn de multaj komputilaj
      vortoj, en esperanto kaj ankaŭ en kelkaj naciaj lingvoj (por kiuj ankaŭ
      ofte nenio tia ekzistas).

      En Komputeko eblas legi ekzemple ke:
      * "alert box" estas "averta fenestro" (eventuale "averta mesaĝo")
      * "add-on" estas "aldonaĵo" aŭ "helpprogramo"

      Tiuj tradukoj jam estas uzataj en multaj komputilaj programoj
      (OpenOffice, Ubuntu, Firefox...) kaj estas konsilinde uzi ilin anstataŭ
      adaptitaj anglaj fonetikaj transskriboj kiel "alertbokso" aŭ uzado de
      anglaj vortoj senŝanĝe ("add-on").

      Floru la komputilista vivo en esperanto!

      Amike,
      Marek

      Je 2011-09-13 09:27, "Johan Derks" derks.esp@... skribis:

    • Johan Derks
      Message 2 of 14 , Sep 15, 2011
        Dankon Bertilo !
        Johan

        Message 3 of 14 , Sep 15, 2011
          Dankon Paŭlo !

          Johan Derks

          Message 4 of 14 , Sep 15, 2011
            Saluton,

            jes, certe oni povas mem serĉi vortojn en komputeko. Sed eblas ankaŭ per
            Vikia Vortaro http://www.kono.be/vivo serĉi aldone en kelkaj pliaj
            retaj vortaroj kiel Reta Vortaro aŭ Vikipedio. Ĵus mi verkis artikolon
            pri ViVo http://www.esperantoland.org/eo/plu.php?msgid=1103 , alia
            troviĝas ĉe http://www.ipernity.com/blog/37943/302527 . Se io mankas,
            eblas en ViVo aldoni.

            Lu

            --

            15.09.2011 00:35, Marek Blahus:

            Lu Wunsch-Rolshoven

            EsperantoLand
            Internaciaj ferioj

            Novjara Renkontigho (NR)
            Novjara Internacia Semajno (NIS)
            PRINTEMPE
            Internacia Kongreso (IK)
            SOMERE

            http://www.esperantoland.org
          • Johan Derks
            Message 5 of 14 , Sep 18, 2011
              Tre interese!
              Dankon.

              Johan

> [...]

              > perfektigi mian enketilon. La php-prilaboran dosieron mi ankorau ne
              > skriptis. Tio estas por posta fazolabor.

            • Francesco Maurelli
              Message 6 of 14 , Sep 18, 2011
                Mi nur volas aldoni ke google permesas krei relative facile enketilojn
                kaj automate aldonas la datumojn en google-dokumento simila al excel.
                Ankau tiu ebleco estas priesplorinda, ĉefe se oni ne estas tre spertaj
                por mem programi ĉion (au simple oni volas ŝpari iom da tempo :-) )

                amike,
                Francesco
              • Johan Derks
                Message 7 of 14 , Oct 14, 2011
                  Saluton Paulo,

                  Mi trovis la enketilon kun finajho DR1.html per Google tuj sur la unua pagho.
                  Kial vi metis ghin en la reton?
                  Mi ne riprochas vin, sed mi nur estas scivolema, char se vi farus same kun DR2.html, kiu ajn povus respondi la enketon sen esti delegito.

                  Johan

                  Johan Derks schrieb:

> [...]

                  se oni ne faris apartajn paŝojn por ke alia objekto estas la aktuala.

                  Ĉiuokaze, ĉiuj sekve vokitaj funkcioj laboras ene de la sama objekto, kaj

                • Paul Ebermann
                  Message 8 of 14 , Oct 17, 2011
                    Johan Derks schrieb:
                    > Saluton Paulo,
                    >
                    > Mi trovis la enketilon kun finajho DR1.html per Google tuj sur la unua pagho.
                    > Kial vi metis ghin en la reton?

                    Por plifaciligi elprovadon kaj montri la plibonigojn. Fakte mi intencis forigi ĝin post la diskutado ĉi tie, sed tion forgesis. Guglo ŝajne trovis ĝin ĉar mi metis ligon ĉi tie en la dissendolisto.

                    Mi nun forigis ĝin, dankon pro la memorigo.

                    > Mi ne riprochas vin, sed mi nur estas scivolema, char se vi farus same kun DR2.html,
                    > kiu ajn povus respondi la enketon sen esti delegito.

                    Nu, tio ĉiuokaze eblas.

                    (Por eviti ke kopio de la enketilo ankaŭ sendas al la sama servilo, indas meti
                    relativan adreson, i.e. sen la domajnnomo, en la `action`-atributon.)

                    Paŭlo