Nova versio de Amiketo por Vindozo.

  • indriko@yahoo.com
    Message 1 of 3 , Jun 21, 2011
      Saluton listanoj,

      Mi tute reverkis Amiketon por Vindozo. La antaua versio
      bazighas sur AutoHotKey; mi reverkis la novan per C++/MFC.

      Bonvolu provi:

      http://www012.upp.so-net.ne.jp/klivo/temp/Amiketo.exe

      Mi testis ghin sub XP. Chu ghi ghuste funkcias sub aliaj
      mastrumaj sistemoj (Vista, Vindozo 7 ktp.)? Se ne, kiaj
      problemoj?

      Antaudankojn,

      Klivo
    • Gradimir Kragic
      Message 2 of 3 , Jun 21, 2011
        Saluton,

        Ci matene mi uzas "amiketo" novan version 2.0. Je mia mastruma sistemo "Vista
        Servis Pack2" bone funkcias. Mi uzas ekrana legilo "JAWS".

        Dankon! Amike Gradimir.

        Message 3 of 3 , Jun 23, 2011
          > Saluton,
          >
          > Ci matene mi uzas "amiketo" novan version 2.0. Je mia
          > mastruma sistemo "Vista Servis Pack2" bone funkcias.
          > Mi uzas ekrana legilo "JAWS".
          >
          > Dankon! Amike Gradimir.

          Koran dankon, Gradimir.

          La versio kiun vi jhus testis havis kelkajn problemetojn.
          Bonvolu uzi la korektitan version, kiu trovighas chi tie:

          http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketo

          Mi opinias ke la nova Amiketo por Vindozo (versio 2.0)
          estas multe pli bona ol la antaua (1.3). Tiuj kiuj uzas
          Amiketon, bonvolu akiri la novan version.

          La instalilo de Amiketo estas:

          http://www012.upp.so-net.ne.jp/klivo/amiketo/InstaluAmiketon.jar

          Chi tiu instalilo funkcias sub Vindozo, Makintosho,
          kaj Linukso.

          http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketomak
          http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketolinukso

          Klivo