firefox problemoj

  • Hans W
    Message 1 of 2 , May 3, 2011
      mi estis informita, ke ekzistas renovigita, plibonigita firefox 4 (update), alpushis ĝin.
      Je preskau chiuj eroj mi ne-pushis, char mi ne bezonas ilin.
      Tamen venis negativaj efikoj
      1. venis informo, ke la aldono por Esperanto ne plu funkcios, char ghi ne kongruas kun la nova firefox.
      Nova, funkcianta versio de tio ne haveblas.
      2. favoritoj
      2.1 La tuta favorito-listo forestas.
      2.2 Mi ech ne plu trovas la butonon por aldoni nove iun favoriton.

      Kion fari?
    • Andrej Grigorjevskij
      Message 2 of 2 , May 5, 2011
        Saluton,

        Hans W skribis:

        > mi estis informita, ke ekzistas renovigita, plibonigita firefox 4
        > (update), alpushis ĝin.
        > Je preskau chiuj eroj mi ne-pushis, char mi ne bezonas ilin.

        Mi ne vere komprenas, pri kiuj eroj temas. Miamemore dum la instalado ne
        estis multe da elekto.

        > Tamen venis negativaj efikoj
        > 1. venis informo, ke la aldono por Esperanto ne plu funkcios, char ghi ne
        > kongruas kun la nova firefox.

        Kiu el la aldonajhoj por Esperanto? Ekzistas kelkaj. Ekz. mi uzas "Esperanta
        Vortaro", ghi funkcias.

        > Nova, funkcianta versio de tio ne haveblas.

        Foje novaj versioj de aldonajhoj aperas kelkan tempon post la apero de la
        nova versio de retumilo. Tio dependas de ties autoroj. Se vi ne malinstalis
        la aldonajhon, ghi automate renovighos tiukaze.

        > 2. favoritoj
        > 2.1 La tuta favorito-listo forestas.

        Miakaze la listo senprobleme reaperis en la nova retumilo - kun chiuj
        ceteraj agordoj.Similan efikon mi vidis nur kiam instalis prov-version
        paralele kun la stabila versio - tiukaze la provversio ne enhavis la
        ligilojn.

        > 2.2 Mi ech ne plu trovas la butonon por aldoni nove iun favoriton.

        Eblas tion fari, kiel kutime, per la menuo, eblas per flava steleto fine de
        la adreskampo, eblas per la dekstra butono de la muso, krome oni povas uzi
        klav-kombinon Control+D (en vindozo).

        Amike,
        Andrej