Re: [programistoj-respondas] Gramatika kontrolilo LingvoIlo-1.2 (LanguageTool) por OpenOffice nun en Esperanto

  • Robert Leleu
    Message 1 of 3 , Apr 25, 2011
      Ankaŭ mi instalis ĝin, sen problemo, kaj nur vidis, ke, jes, ĝi konas
      akuzativon pli bone ol mi.....
      sed mi ne ofte skribas esperante per OOO. Multe pli ofte per la
      mesaĝilo, Thunderbird!

      Je la 14/01/2011 21:18-------- Origina mesaĝo-------- Andrej
      Grigorjevskij skribis (esperanto estas la unua internacia lingvo):