Re: [programistoj-respondas] Re: demando pri literaroj

  • Robert Leleu
    Message 1 of 18 , Sep 9, 2010
      Mi denove sendas....

      c^ar mi forgesis precizi (al la komputilo), ke mia mesag^o estis leginda
      per UTF_8. Do mi (kaj vi) ricevis g^in fus^ita.

      ....sed eble Jahuo s^ang^us kodon.....

      do ni vidu!

      Je la 09/09/2010 00:00-------- Origina mesag^o-------- ro-esp skribis
      (esperanto estas la unua internacia lingvo):

      > Mi ne komprenas la respondon, sed sxajnas al mi ke vi ne komprenis la
      > demandon.
      > Temis pri la jeno: cxe francaj kaj germanaj klavaroj oni vidas la tipe
      > francajn/germanajn literojn. Mi supozas ke neniu jam faris esp-an
      > klavaron.
      > Do, mi demandas pri la norma maniero entajpi la cxapelitojn. Cxe
      > antikvaj tajpmasxinoj facilas: oni unue tajpas "^" kaj poste la literon.
      >

      > gxis, Ronaldo N

      Per mia klavaro (Ubuntu 10.04, franca klavaro)
      1/ mi tajpas "^", kaj, poste c,j,h,....kaj oni vidas c^,j^,h^.....

      2/por la u( mis tajpu ALTGR+SHIFT+3(la "literan 3"), kaj poste u. C^ar
      tio ne facilas mi s^ang^is dosirerojn, kaj nun, mi tajpas ALTGR+v por
      skribi u(

      Kiel fari en via komputilo rilatas al la sistemo, kaj al la klavara
      lingvo de via sistemo......

      Ves^ajne iu el la list trovos la solvon!

    • Robert Leleu
      Message 2 of 18 , Sep 9, 2010
        Malbons^ance Jahuo fus^as niajn belajn c^apelitajn literojn.

        Mi proksime sendos tekston alkroc^ita......

        Je la 09/09/2010 18:37-------- Origina mesag^o-------- Robert Leleu

      • Joop Eggen
        Message 3 of 18 , Sep 9, 2010
          En Ubuntu:

          Menuo: Sistemo, Agordoj, Klavaro
          Dua langeto Klavaranĝo
          Hierarkia listo Aldoni Esperanto-Cirkonflekso (^) (supersigno)

          Poste vi per dekstra Alt (AltGr) povas modifi cghjsu al sia esperantigita
          versio.

          ________________________________
          Message 4 of 18 , Sep 9, 2010
            > Malbons^ance Jahuo fus^as niajn belajn c^apelitajn literojn.

            Lau mi, Yahoo vere iel shanghas chapelojn. En Yahoo prefere sendu nur
            latinajn literojn.

            Via mesaghprogramo sendas viajn mesaghoj au defaulte kodita kiel
            Unikodo au Latin-1
            au vi povas agordi (parametri) la kodigon.

            Tiu kiu ricevas vian mesaghon kaj ne povas legi chiujn literojn,
            klaku al "Afishi/vidi", poste "Enkodigo de signoj", fine
            au "Unicodo UTF-8" au "Occidendas ISO 8859-1" (kie "-1" siginfas Latin-1

            --
            Salutas Bert SCHUMANN

            kunlaboru en la fama franca Esperanto-kastelo
            Grésillon / Greziljono => http://gresillon.org
            .
            .
            .
          • ro-esp
            Message 5 of 18 , Sep 9, 2010
              pfff, mi kredas ke mi simple x-os plu.....

              pri tordigoj far yahoo, mi ne kompetentas

              dankon kaj gxis, Ronaldo N

              --
              http://www.esperanto.net